Modetopic #2 (Deel 1)

Zéker!

Na het wassen is die wel ernstig gekrompen. Hij zat voor het wassen als bij het model en na het wassen als op mijn foto. Kennelijk kan je de stof (viscose) weer terug op maat strijken. Ga ik nog proberen.

Edit: je ziet het verschil eigenlijk niet, maar my golly, ik voelde het wel

2 likes

Super mooi, thanks!

Ik vind hem eigenlijk juist leuk staan zoals ie bij jou staat haha, wat korter aan de onderkant, maar volgens mij kan je dat idd prima weer uitstrijken!

Ik vind zelf dat spijkerjasjes niet per se dicht hoeven! Dat vind ik juist een wat massiever beeld geven. Maar het is wel een stijve stof dus snap wel wat je bedoelt met breed maken en spijkerjasjes die dunner/soepeler zijn lijken weer snel op een spijkerblouse :smiling_face_with_tear:. Ik zou dan toch gewoon uit gaan van je gevoel en de serieuze vraag: ga ik dit dragen of niet?

Getailleerd scheelt misschien al, ipv die vierkante meer unisex pasvorm

1 like

Ik doe een spijkerjasje eigenlijk bijna nooit dicht, open vind ik vaak leuker! Wat misschien nog kan helpen is als er een klein beetje stretch in zit, dan valt het ook wat minder stijf.
En wat @mikselke ook zegt, een meer getailleerd jasje, maar dan zul je er waarschijnlijk gewoon een hoop moeten passen om te kijken hoe ze vallen.
Of een ander model dan typisch model spijkerjasje, bijvoorbeeld meer blazer achtig of bikerjack maar dan van jeans stof.

6 likes

Houden! Spijkerjasjes zijn leuk en als je ze gesloten draagt oogt het vaak juist propperig.
Open dragen dus, met bijvoorbeeld een leuke sjaal of een mooie ketting.

2 likes

Okay weet eve n niet waar ik dit het beste kan vragen maar ik heb zojuist mijn Birckenstock Boston in Taupe binnen gekregen maar vraag me af of dit staat of dat ik eerder overkom als een moeke die hip denkt te zijn.

6 likes

Ik vind ze sowieso vreselijk, maar dat ligt niet aan jou.

24 likes

Haha nee niet op basis van mijn enkels in de schoenen. Het was meer ter illustratie welke Birkenstocks ik bedoelde. Normaal gesproken draag ik het hele jaar door sneakers in combinatie met een skinny jeans. En wanneer het een keer warm weer is loop ik op havaianas. Maar ja op teenslippers lopen is nou ook niet bepaald charmant te noemen dus ik zocht iets makkelijks voor erbij wat je met warme dagen zo aanschiet.

2 likes

Ik zal eens bij haar kijken al kan ik mezelf geen mevrouw Arie Boosma type noemen qua kledingstijl. (heb letterlijk twee (zwarte) jurkjes in de kast hangen, allebei een keer aangehad i.v.m. een bruiloft)

1 like

Nee ik heb maat 40, heb ze gekocht bij een lokale ondernemer hier in de stad.

2 likes

Op pinterest staan ook veel outfits!

4 likes

Ik zag ze ook nog staan in maat 39 in de Birkenstock winkel in Den Haag. Ik heb niet gevraagd of ze nog andere maten hadden.

4 likes

Over terugkerende modetrends gesproken. Hadden jullie vroeger ook zo’n riem?

• Uiteraard
  • Nee, wat is dit?
  • Ik heb 'm nog steeds

0 stemmers

4 likes

Zelfs nog net allemaal gekleurde steentjes erop, wat voelde ik me fancy toen.

5 likes

echt vaak gedragen de afgelopen tijd ook, vind het helemaal leuk

2 likes

Ik vind het langs achteren er inderdaad wat te strak uitzien. Maar als je geen maat groot kunt kopen, zou ik het houden.

4 likes

Ik zou hem terugbrengen, denk dat je hem niet veel draagt als hij eigenlijk niet lekker zit en je je ook niet beter over jezelf gaat voelen ermee (dat je je dik voelt). Zonde van het geld en de ruimte die het inneemt, en vooral van je zelfbeeld :wink:

4 likes

Tips gevraagd :smiley:

Ik ben op zoek naar een zomerse tas, die ik cross body of over de schouder kan dragen.
En liefst een van het formaat dat ie ook mee kan naar een festival. Heeft iemand een idee?

1 like

Monk & Anna, bijv model soma of farou

4 likes

Was het misschien deze?

4 likes