Modetopic #3

Ik denk dat je op zoiets wel echt een hele avond kan lopen:

image

https://images.asos-media.com/products/glamorous-fluwelen-pumps-met-bandje/13361685-1-black?$n_640w$&wid=513&fit=constrain

De meeste winterlaarzen hebben ook zo’n soort hoogteverschil in de hak en dat merk je eigenlijk niet.

2 likes

En @Bakkes thanks voor de tips! Gaat denk ik idd zoiets worden

1 like

net in de kringloop kaapte een of andere trut (grapje) een broek en nu wil ik hem ook, maar ik weet het merk niet. het was een hele lichte spijkerbroek met stiksels in ruitpatroon over de hele broek heen. die stiksels waren een beetje rafelig, en volgens mij waren er ook splitjes onderaan. hij kwam me zo bekend voor maar ik kan hem nu nergens vinden :mad: weet iemand welke broek ik bedoel?

edit: gevonden! het was deze van shein

1 like

En mijn nummer 1 tip voor hakken (ik kan er ook echt niet op lopen): blokhak en het liefst eentje met een bandje om je enkel. Geeft echt vele malen meer steun en daar houd ik het makkelijk de hele avond op vol (mits het niet te hoog is).

3 likes

Ik vind enkellaarsjes, afhankelijk van wat voor soort het zijn, onder een jurkje prima kunnen bij zo’n dresscode! Zou dan wel voor een wat smaller model, met misschien een klein hakje en bijv suede gaan.

2 likes

Mijn “nieuwe” hoodies (van de H&M) beginnen te pluizen. Wel bijzonder want nooit eerder gehad met hun hoodies maar oke. Iemand een idee wat ik daar tegen kan doen?

1 like

Niet meer bij de h&m kopen. Alles is daar trash tegenwoordig. :face_holding_back_tears:

9 likes

Wat is tegenwoordig? :open_mouth: Koop daar wel regelmatig kleding namelijk.

Naja volgende hoodies in ieder geval maar ergens anders kopen dan.

1 like

Nou ik heb het idee dat je “vroeger” daar nog dingen van acceptabele kwaliteit kon kopen als je de Divided afdeling links liet liggen en een beetje oplette. Maar sinds 3/4 jaar is de kwaliteit wel echt drastisch achteruit gegaan.

7 likes

Hmm denk dat de trui die ik nu aan heb (waar niks mis mee is) ook dan uit die tijd nog komt. Jammer. Maar ja genoeg andere betaalbare webshops tegenwoordig. Laatste maanden wel wat minder gekocht, misschien viel het me daar niet op.

1 like

15 likes

Eens. Ik heb nog heel veel van 10+ jaar terug en nog gewoon goed is ook van Divided en van de afgelopen paar jaar de kwaliteit echt achteruit gegaan is bij de vrouwenafdeling. De mannenafdeling waar ik basics haal zoals t-shirts zijn onveranderd gebleven. Misschien ook omdat die nog grotendeels van katoen zijn ipv polyester?

1 like

Uniqlo is een goede vervanger. Ik vind de H&M mannenafdeling ook minder geworden. Kwali fali.

Maar ook bijvoorbeeld Babs merchandising is vaak veel slechter geworden. Ik heb hoodies van 10 jaar oud en kon laatst een trui van 2 jaar oud weggooien die ik vooral in de lockdowns droeg.

1 like

Weet iemand of er merken voor mannen bestaan met een Tall collectie in ongeveer de stijl van Selected Homme, Arket, Cos?

1 like

Eens een totaal andere broek gekocht dan ik gewoon ben (ik ben de eeuwige millennial met skinny jeans). Mijn stijl is normaal wat meer opgekleed.

Ik twijfel of het me staat. Ik ben maar 1m56 en het is een hel om passende/flatterende niet-skinny broeken te vinden.

• Yay
  • Nay

0 stemmers

(Gepast met 2 verschillende types schoenen, sneakers en Dr. Martens. En sowieso zou ik het niet met dat shirt combineren.)

4 likes

Vind alleen die plooitjes links en rechts van het kruis niet zo mooi en de kleur een beetje mwa maar staat je verder wel heel goed

6 likes

Dat van die plooitjes heb ik altijd bij lossere broeken, geen idee hoe dat komt :frowning:

2 likes

Misschien iets te ruim? Ik knal altijd uit mijn skinny jeans dus dit probleem ken ik niet :rofl: maar verder niet zoo storend hoor…

5 likes

Hij voelt van maat precies goed :stuck_out_tongue:
Strakker zou niet meer dicht kunnen, maar groter zou te groot zijn.

1 like

Ik vind het je echt hartstikke mooi staan!

14 likes