Modetopic #3

Hmm denk dat de trui die ik nu aan heb (waar niks mis mee is) ook dan uit die tijd nog komt. Jammer. Maar ja genoeg andere betaalbare webshops tegenwoordig. Laatste maanden wel wat minder gekocht, misschien viel het me daar niet op.

1 like

15 likes

Eens. Ik heb nog heel veel van 10+ jaar terug en nog gewoon goed is ook van Divided en van de afgelopen paar jaar de kwaliteit echt achteruit gegaan is bij de vrouwenafdeling. De mannenafdeling waar ik basics haal zoals t-shirts zijn onveranderd gebleven. Misschien ook omdat die nog grotendeels van katoen zijn ipv polyester?

1 like

Uniqlo is een goede vervanger. Ik vind de H&M mannenafdeling ook minder geworden. Kwali fali.

Maar ook bijvoorbeeld Babs merchandising is vaak veel slechter geworden. Ik heb hoodies van 10 jaar oud en kon laatst een trui van 2 jaar oud weggooien die ik vooral in de lockdowns droeg.

1 like

Weet iemand of er merken voor mannen bestaan met een Tall collectie in ongeveer de stijl van Selected Homme, Arket, Cos?

1 like

Eens een totaal andere broek gekocht dan ik gewoon ben (ik ben de eeuwige millennial met skinny jeans). Mijn stijl is normaal wat meer opgekleed.

Ik twijfel of het me staat. Ik ben maar 1m56 en het is een hel om passende/flatterende niet-skinny broeken te vinden.

• Yay
  • Nay

0 stemmers

(Gepast met 2 verschillende types schoenen, sneakers en Dr. Martens. En sowieso zou ik het niet met dat shirt combineren.)

4 likes

Vind alleen die plooitjes links en rechts van het kruis niet zo mooi en de kleur een beetje mwa maar staat je verder wel heel goed

6 likes

Dat van die plooitjes heb ik altijd bij lossere broeken, geen idee hoe dat komt :frowning:

2 likes

Misschien iets te ruim? Ik knal altijd uit mijn skinny jeans dus dit probleem ken ik niet :rofl: maar verder niet zoo storend hoor…

5 likes

Hij voelt van maat precies goed :stuck_out_tongue:
Strakker zou niet meer dicht kunnen, maar groter zou te groot zijn.

1 like

Ik vind het je echt hartstikke mooi staan!

14 likes

Ik vind hem ook goed staan! Zowel in de winter als de zomer goed te combineren! Waar is ie van? Raak altijd helemaal getriggerd als ik kleine mensen met goed passende lengtematen ik broeken zie. :joy:

8 likes

Vind hem heel leuk staan , alleen zou ik het mooier vinden als hij nog net iets langer is, nu oogt hij net iets te kort

3 likes

Huh vind je echt? Maar hij hangt bijna op de grond en op de voorkant valt ie echt al op de schoen. Ik vind ‘m idd een kleeein beetje trekken aan de voorkant (maar ook kans dat dat nog wel uitloopt als je ‘m draagt) maar zeker niet te kort! Je lijkt ook veel langer dan je bent vind ik!

3 likes

Ik ben even lang en ik wil heel graag weten waar deze broek vandaan komt :flushed:
vind hem je goed staan!

6 likes

Ja, vind het bij dit soort modellen mooier als ze echt helemaal over de schoen heen vallen/ tot de grond komen

4 likes

Als ik zo’n zelfde model broek (vaak 100% katoen) uit de was heb gehaald zit hij vaak ook zo en na een tijdje dragen zit hij vaak wel wat beter.

Ik vind docs onder dit soort broeken leuk of enkellaarsjes (pistol-boots like en soms cowboylaarsjes).

Ik vind het je leuk staan. :slight_smile:

5 likes

Oh ik vind het dan echt vreselijk dat je pijpen zo nat worden als je in de regen loopt.

@flalamingo ik vind m leuk staan! Ben zelf ook 1,56 dus ben wel benieuwd waar hij van is?

3 likes

Haha iedereen van 1m56 op het forum:
omg een broek met de juiste lengte, waar is die van?? :eyes:

7 likes

Die plooitjes wijzen op te veel trek op de stof, dus een te strakke fit. Ik denk dat een maatje groter mooier zou staan, ook al moet 'ie dan waarschijnlijk naar de kleermaker om de taille aan te passen.

20 likes