YAY echt heel leuk!
Ik vind de broek juist mooi om je middel passen zo. Zou zonde zijn als je hem nog wat uitloopt en dat 1 maatje groter dan echt te groot zou worden.
Ja, helemaal eens. Vind hem echt niet te veel trekken!
Ik heb echt 3 leuke brillen bij de Bijenkorf gepast (idk why je dat zou doen tijdens een no buy mr ok) vond ze me echt goed staan terwijl ik dat niet snel vind bij mijn hoofd (vrij rond en klein/smal). De laatste is wel gigantisch (van het vooraanzicht) maar nog steeds leuk. Vooral die met dat roze randje

Waar is de zwarte van?
Versace
Mooi die van versees
Ik lijk niet meer te kunnen shoppen bij gangbare winkels. Ik was vandaag bij WE, Monki en Weekday om mee te beginnen in mijn zoektocht naar een nieuwe broek en niks was groot genoeg. Bij deze winkels gingen de broeken tot maat 44. Waar kan ik beter terecht voor maat 46 en groter? Het is voor mij even nieuw en ben ook echt even in de war dat ik blijkbaar geen broeken meer pas.
Wel heelll groot
O ja net maya de bij
Wel een fashionable maya de bij
Ik heb gewoon een te klein hoofdje voor zonnebrillen
@Nysmn Ik ga ze raten:
Het roze kreng: 7,5 maat wel JLO vibes
Die hele grote 5.4
Ik ben benieuwd wat jullie van deze niet standaard adidasjes vinden.
- Tof
- Saai
- Zouden leuk zijn geweest als ze van een ander merk dan Adidas waren (bijv. New Balance)
- NMSVPE
- Te druk
- Lastig te combineren
- Ik zou er niet dood in gevonden willen worden
- Ik vind ze wel iets hebbenâŠ
- Mwoh voor 160 ballen zijn er leukere paren
0 stemmers
Ik krijg associaties met mân hockeyschoenen van vroeger
Haha misschien moet ik dit jaar maar gaan voor de hockey- of tennismeisjeslook.
En die ander??
Ik vind ze echt heel vet!
Ooooh, vond op de productfotoâs die Bvlgari het leukst, maar die van Tiffanyâs staat je echt heel erg goed!
Waarom vind je ze niet standaard? Vind het gewoon normale sneakers tbh
Voor Adidas vind ik ze niet standaard.
Mijn stem is omdat ik die witte strepen echt een afbreuk vind aan het design