Modetopic #3

Clarks!

2 likes

Unisa

5 likes

Unisa, Paul Green of Peter kaiser vind ik comfortabele schoenen hebben!

2 likes

Dankjewel dames, ga ik deze allemaal eens passen. Ze zien er wel minder sexy uit dan van die naaldhakken maar waarschijnlijk zit daar het verschil in qua comfort… Heb in lente/zomer 3 bruiloften dus moet nu wel voor comfortabel gaan

1 like

Feraggio schijnen goed te lopen en wel echt pumps maar zelf geen ervaring mee. Wil ze al lang eens proberen

3 likes

@chasingrainbows Ja Ferragio is heel fijn.
Ik heb daar een paar pumps van en er zit een heel goed voetbed in. Wel echt duur helaas :weary:

3 likes

Peter Kaiser, daar kan ik echt eindeloos op lopen. En zij hebben ook wel het model met naaldhak hoor, de klassieke pump als het ware. Bijv:

https://www.zalando.nl/peter-kaiser-jalena-klassieke-pumps-schwarz-satin-pe211b05e-q12.html

5 likes

Tamaris! Koop echt niks anders meer en super leuke schoenen

4 likes

Hier ook een peter kaiser fan. Heb er afgelopen zomer een hele dag op gestaan en gelopen op een bruiloft. Mooie hoge hak maar wel comfortabel.

3 likes

Hier ook een Peter Kaiser fan!

5 likes

Ik heb half februari een bruiloftsfeest met de dresscode winter chic, maar ik heb geen idee wat ik aan moet doen. Het is op een landgoed/kasteel en ben alleen uitgenodigd voor het feest ‘s avonds. Het is van een vriendin die ik al lang niet heb gesproken en heb gezien, dus wil er eigenlijk ook niet al te veel geld aan uitgeven.

Ik had ook eens een winterbruiloft en toen had ik een donkerblauw jurkje van een stevigere stof aan met een dunne panty en zwarte hakken. Als je zoiets hebt lijkt me dat heel geschikt

1 like

De sale van Les Jumelles? Zit daar misschien wat tussen?

1 like

Ik heb laatst deze van Hema gekocht en die vind ik heel fijn. Dat kanten randje staat ook net wat mooier bij een blouse of ander kledingstuk waar je het hemd een beetje kan zien. Ik draag mijn eigen maat.

2 likes

Ik vind de topjes van Anne rolfi heel fijn, krijg je bij de Kruidvat

4 likes

Ik haal ze ook bij de Hema! Gaan ook lang mee

2 likes

oh nu het hier toch gevraagd wordt: ik zoek van die strakke topjes met fijne bandjes maar dan met een (diepe) v-hals.

1 like

Ik ben heel erg anti Primark, maar de hemdjes met spaghettibandjes van de primark heb ik zeven jaar geleden eens gekocht toen ik het niet breed had en ze gaan nog steeds mee. Terwijl ik ze elke dag draag en vrijwel wekelijks was! Itt tot hema, die gaan ook wel 2/3 jaar mee maar daarna kwamen er bij mij wel gaten in.

6 likes

Er zijn ook een boel mooie lange jurken van Berenice op Vinted te vinden - kwaliteit voor iets minder €’s

2 likes

Ik kan de bovenste 2 nog wel vinden (niet in zwart), ik weet niet of je deze bedoelt? En anders inderdaad Primark, daar heb ik er ook 1 van (zwart met kanten randje) en die draag ik vaak en blijft mooi.

1 like