Ik vind de blauwe niet zo heel mooi bij de schouders en decolleté, hij lijkt daar een beetje klein. Vind de andere jurken mooier staan
Impopulaire mening volgens mij maar ik vind de roze jurk en blouse echt veruit het leukst. Heel tof en wat minder standaard met dat doorschijnende over een kortere rok. Vind het qua kleur ook prima kunnen, het lijkt niet op wit (neem aan dat de bruid in het wit is?). Zou alleen wel een andere kleur nagellak op je tenen doen erbij
Hmm lastig want het is ook een kwestie van smaak. Maar ik ben zelf niet zo’n fan van alles in een kleur (en dan het donkere horloge en haar erbij vind ik best hard). Ik zou het zelf met wat meer uitgesproken kleur combineren, bijv een donkergroene top en juist die roze schoenen van de andere foto. Of oranje, blauw, paars. En dan een meer flowy top, ipv die langere mouw en de pofmouw? Of juist met zwarte en een blazer. Dat maakt het wat stoerder, maar dan moet je dat wel zoeken. Miss eens tule skirt outfits zoeken op pinterest? Daar staan ook leuke met t-shirt en blousen (niet per se voor een bruiloft haha)
Fuschia of die nieuwe blauwe!
Volgende week een trouwfeest en ben hoogzwanger. Wil dus liever geen hakken aan. Heb dit jurkje gekocht op vinted en zit lekker en vind de kleur ook leuk!
Alleen ik moet dus nog sandaaltjes of espadrilles er nog bij. Maar kan niks vinden. Leren bandjes vind ik mooi maar te casual, en glitter weer te goedkoop… tasje moet er ook nog bij.
Bronzen LAZAMANI Sandalen 75.422 | Omoda Vind dit wat saai ofzo?
https://www.zalando.nl/evenandodd-espadrilles-offwhite-ev411e03a-a11.html
Jullie nog ideetjes of ervaringen met fijne sandaaltjes?
Deze heb ik ook nog: raramuri sandaaltjes. Alleen dat voetbed is zo plat als wat! Dus voor een hele dag loopt dat niet zo lekker. En vind dat meer voor het strand ofzo. (Heb verschillende kleuren linten).
Ik weet niet of je de discussie had meegekregen maar in het persoonlijke vragentopic was een soortgelijke vraag afgelopen week. Misschien kan je wat met de tips, er staan heel wat berichten.
Ik heb een cargo broek gekocht. Ben ik opzich wel blij mee, maar zou m graag ook wel aan willen naar werk (beetje casual, netjes). Iemand ideeën wat ik erboven zou kunnen dragen? Dacht zelf een blazer of blouse oid. Een bomberjack vind ik dan weer te casual worden.
De broek lijkt een beetje op onderstaande:
Hmm als je werk toch wel netjes is zou ik hem eigenlijk helemaal niet aandoen daar naartoe, klinkt een beetje business in the front part in the back alleen dan bussiness on top, party on the bottom als je snapt wat ik bedoel
Een blazer lijkt in ieder geval wel een grote clash, dus zou dan eerder een mooi truitje doen. Is de broek ook echt khaki kleurig?
Ik vind eigenlijk een mooie zwarte basic er al tof bij
Ik zou schoenen kiezen die voor jou het lekkerste zitten. Jurkje is prachtig en heel geschikt voor een bruiloft. Het bruidspaar zal heel blij zijn dat jij er hoogzwanger alsnog bij bent en echt niet verwachten dat je op hoge pumps aankomt (en als ze dat wel verwachten hebben ze pech)
Ik vind een cargobroek juist heel goed kunnen met een (oversized) zwarte blazer, zie dat heel vaak @Snork!
Ik vind dat zelf op kantoor echt een no go. Misschien ligt dat ook aan de setting maar een cargo broek en een oversized blazer vind ik persoonlijk als losstaande kledingstukken al niet passend in een formele omgeving, laat staan als ze gecombineerd worden.
Maar ze heeft geen formele kantooromgeving. Ze wil hem aan naar werk en beschrijft dat als beetje casual/netjes. Dan kan een leuke, oversized blazer prima.
@Snork je kan ook denken aan een leuke zijden of katoenen lichtblauwe of witte blouse erop.
Dit komt op mij over als tegenovergestelden haha
Is dat zo? Ik denk dat je je echt formeel kan kleden, bv een pak, blouse en hakken. Of semi formeel met een pak en witte sneakers eronder of een pantalon met een gebreide trui. Of helemaal casual met jeans/trui of cargopants/bomberjack.
En ik heb casual/netjes eigenlijk geïnterpreteerd als semi formeel
Hoeft niet per se toch? Bij ons is het ook netjes casual. Zo’n cargobroek zou ik zelf bv combineren met pumps en een nette blouse en dan kan het prima. Naar afspraken zou ik het niet zo snel doen, maar voor een kantoordag is het prima.
Dit is voor mij een donkere spijkerbroek met een blouse of iets dergelijks. Netter zou met een pantalon ipv spijkerbroek en meer casual met een t-shirt ipv blouse.
Het kan zeker dat we daarin van mening verschillen, wij weten allemaal niet wat gebruikelijk is op het kantoor van @Snork maar afgaande op mijn eigen referentiekader zou ik zelf een andere keuze maken.
Maar ik snap niet zo goed hoe een oversized blazer niet past bij zo’n omgeving maar een jeans dan wel? Ik vind een jeans echt veel meer casual dan een blazer. Maar dat is inderdaad gewoon een referentiekader en smaak.
Ik werk ook in een vrij formele omgeving en draag elke dag ongeveer een oversized blazer als ik geen afspraken heb dan zou ik prima een cargobroek met blazer aan kunnen. Maar goed, verschilt echt per kantoor denk ik dus dat kan zij het beste inschatten. Ik reageerde meer op dat het een te grote “clash” zou zijn qua stijlen, dat vind ik dus totaal niet.