Modetopic #3

Oooh dat valt mee. Bij mij is het al meer dan 1 jaar geleden en kostte het €8 (terwijl mijn bestelling €20 was ofzo). Blij te weten dat dat nu beter is!

3 likes

Slim! Ik vind die tas ook leuk ja. Eigenlijk vind ik die print gewoon geweldig, haha

1 like

Als je hem echt leuk vindt, gewoon kopen. Je leeft maar een keer en je kan hem misschien nog via Vinted doorverkopen? En misschien staat hij daar ook wel al op voor minder

Ik zou die bikini in ieder geval passen, weet niet of je dat al gedaan hebt? Maar een bikini die leuk is en ook nog eens mooi staat is vaak best zeldzaam en dan is het de extra beach confidence het geld wel waard :wink:

En als ie lelijk staat ben je meteen genezen van de drang deze bikini te kopen

3 likes

Ik heb niet echt een voorbeeld, ik sta open voor eigenijk alle lekker zittende zomerbroeken!

@Sundance @Yzile thanks! Pull&bear zit helaas niet in mijn stad, C&A zal ik gaan kijken!

2 likes

Heeft iemand tips voor tube tops (liefst lang maar cropped mag ook) die niet afzakken en het liefst met soort van ingebouwde bh (of gewoon dikkere stof zodat tepels niet doordrukken). Ik heb kleine borsten en support is niet echt nodig maar ik laat volgende maand twee tattoos onder m’n sleutelbeenderen zetten dus het zou fijn zijn om iets zonder bandjes te kunnen dragen

2 likes

Volgens mij heeft uniqlo deze, wel nog niet zelf geprobeerd.

Deze bedoel ik.

4 likes

Iemand nog tips voor webshops met geschikte jurken voor een bruiloft? Ik heb echt alles gehad voor mn gevoel maar vind niks leuks (zara, zalando, wehkamp, asos, about you, mango, freebird, guts, cos, otherstories). Cos vind ik te basic en vind bijvoorbeeld showpo leuk maar ik ga geen 25 euro verzendkosten betalen voor iets wat misschien niet mooi staat.

3 likes

Ik kan niet goed inschatten wat je stijl is, maar heb je bijenkorf al geprobeerd? Merk Maje heeft ook mooie jurken, wel duur, maar ik heb zelf mijn jurk op Vinted gekocht.
Chi Chi Londen vind ik ook leuke jurken hebben, maar hun eigen webshop is volgens mij ook duur qua verzenden en retourneren.
Asos zie ik ook niet bij je bezochte webshops staan, maar die heeft volgens mij ook jurken in de stijl van Showpo.

Boozt, Peek & Cloppenburg en Fabienne Chapot (in mindere mate) hebben ook veel wedding guest jurken, maar ook wel gangbare merken die je ook op aboutyou ed tegenkomt. Ik noem ze in ieder geval voor de zekerheid even:)

3 likes

Essentiel antwerp, ook iets duurder maar wel sale nu… en verder boozt, vooral Scandinavische merken

3 likes

Chichi is nog een goede thanks! De rest allemaal al doorgespit en niks gevonden helaas. Vinted is ook een goede (maar dan moet ik wel gericht naar iets zoeken).

1 like

ASOS? Daar heb ik er nu al twee vandaan gehaald.

Stond er niet bij, maar ook heel asos zowat afgespeurd

Heb je een beetje een idee wat je zoekt qua kleur, print, lengte en/of model?

Jaa dat is denk ik het probleem :joy:

• midi lengte
  • niet mouwloos of strapless
  • neutrale/lichte tint
  • liever geen print
  • niet strak, wel getailleerd
  • geen wikkeljurk idee of touw om taille
  • liefst een (diepe) v-hals

Dit is wat ik wil, maar niet meer in mijn maat :cry:

4 likes

Wat mij nu als merk te binnen schiet is Josh V, maar geen idee of zoiets in de collectie zit.

Edit: of YAS, Yaya, Vanilia of Aaiko

1 like

Wat een mooierd! Kan je de link delen?

Thanks voor het meedenken. De merken die jij noemt vind ik dan weer vaak net te saaitjes (voor een bruiloft helemaal). Zooo moeilijk, wil gewoon bovenstaande. Lekker basic maar wel net even anders en (ik denk) flatterend.

@Beutyschooldropout ASOS DESIGN - Zachte midi jurk met vleermuismouwen in vaal mauve | ASOS

2 likes

Self Portrait is trouwens nog wel een geschikt merk.
En soms heeft Free People ook mooie jurken voor een bruiloft.

En soms slaag ik op sale pagina’s van websites met veel designermeuk:

https://www.24s.com/en-nl/women/events/sale/ready-to-wear/dresses?orderBy=price_asc

5 likes

Les Jumelles heeft jurken in een vergelijkbaar model, maar dan wel langer (tot de grond). Heb er zelf eentje aangehad op een bruiloft en beviel goed! Super mooi afgewerkt, valt mooi en zat heerlijk.

2 likes