Modetopic #3

Heeft iemand wel eens besteld bij Reserved?
Hoe is de kwaliteit? En kan retourneren vlot?

Ik ken de webshop niet, maar kreeg er opeens advertenties voor en ik vind het wel leuke stuks.

1 like

Ik heb er nog nooit besteld, maar wel eens in de winkel gekocht (in het buitenland) het is volgens mij een Poolse keten. Kwaliteit is vergelijkbaar met H&M, Bershka, Pull and Bear

2 likes

Ja is prima, had daar best beel besteld maar alleen een riempje en haarbandje voor mijn dochter gehouden. Beetje h&m idee indd.

1 like

Ik heb er een keer van alles besteld en ik draag de kleren graag. Prima kwaliteit, gaat nu iets meer dan een jaar mee.

2 likes

Ik zoek een mooie leren Laptoprugzak, liefst een rode. Iemand tips?

Misschien hier kijken of eens vragen?

https://www.forumfeminarum.nl/t/show-je-werktas/

@Bubbles

2 likes

Ik zoek een hele simpele zwarte legging zonder midden naad. Hoeft niet perse een soort legging te zijn maar wel graag beetje dik en squat proof.
Geen gaatjes, mesh, of tierelantijntjes.
Op foto’s online kan ik het met m’n schele ogen echt niet zien of er nu een kruisnaad in de legging zit of niet dus Iemand een tip?

De leggings van Adanola zijn echt top maar daar moet je veel invoerrechten voor betalen.

Ik kan die van Cowboysbag wel aanraden. Zelf heb ik het model Doral in het blauw nu al zo’n 6 jaar en ziet er nog goed uit. Ik zie alleen zo snel geen rode kleur en blijkbaar heet hij inmiddels Kirby.

1 like

Hebben mensen tips wat ik kan dragen op deze broek? Verder dan een basic wit shirtje kom ik niet echt :sweat_smile:

6 likes

Heel leuk! Dat truitje dat ze erbij op hebt vind ik ook echt leuk erbij.

5 likes

Ik vind oranje er heel mooi bij staan!

Zoals dit:

Heb zelf een uniqlo x marni sweater die ik erop zou dragen
IMG_9180

9 likes

Beetje veel van hetzelfde maar dit was het enige dat in mij opkwam :stuck_out_tongue:

17 likes

Vallen Asics klein of groot? Ze hebben helaas geen 38,5 standaard. Wel andere halve maten, gek

1 like

Ik vind Asics eerder klein dan groot vallen.

2 likes

Hoe vallen de jassen van Filippa K? Ik heb de filippa K jas model Kaya op het oog.

Ik twijfel tussen maat 36 en 38. Normaal heb ik maat 36 maar soms voor jassen 38 omdat ik vrij brede schouders heb. Maar soms wordt de rest van de jas dan weer te groot. Gedoe :sweat_smile:

Oja en mega chill dat ik dankzij het forum dit model jas heb gevonden, ik vind hem zo mooi!

2 likes

Wat een mooie broek en kleur! Hier staan we toffe collages met inspiratie voor kobalt blauw. Roze, lila en een andere tint blauw passen er ook mooi bij.

@Mgg @Nysmn Thanks! (ook voor de collage en vermelden van de winkels!) Ik ben echt mega basic bitch dus kwam erachter dat ik niks in deze kleuren in mn kast heb natuurlijk, maar ga hiermee eens in de winkel kijken want vind de kleuren op de foto wel heel leuk samen!

en @Lidwien ook! 'ijs’blauw en donkerblauw heb ik wel dus ga zo eens even passen of dat leuk staat

6 likes

Echt zo leuk en moeite deze collage! :heart_eyes:

Haha ik heb bijna de zelfde soort broek en het is mijn favo-

  • rode trui
  • bruin vestje
  • navy blauwe blouse
  • grijze blazer

Eigenlijk bijna álles wel maar het is even proberen :+1:t3:

4 likes

Klein, soms idioot klein. Dat ligt een beetje aan het model.