Ik ben erg tevreden over Livera, kost wel iets meer, maar zit heerlijk en blijft lang mooi (bij mij al vijf zomers and counting)! Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelden in chloorwater zwem.
Op zoek naar fijne sokken (in mooie kleuren als donkergroen, mosterd, roest etc) die niet afzakken of uitlubberen. Wie heeft tips?
Kunert, Falke of Hudson.
Wist niet dat Falke zulke mooie kleuren had thanks!
Uniqlo mannen afdeling heeft de hele regenboog
Ik ben echt geen jeansmeid omdat ik ze vaak niet lekker vind zitten, maar ik heb vandaag een only wide leg jeans gekocht die mega stretchy is en zit als een pyjama en ben echt gelukkig haha
Jaaaaa linkje plz
Ik vind het huismerk van la redoute heel goed en leuk.
Het is ook wel wat steviger dan bijv H&M en wat minder lapje touwtje dus ik vind het ideaal voor als je geen puber meer bent
Ja, echt hele fijne stretch broek! Only heeft meerdere ‘Blush’ modellen bijv flared of skinny’s en allemaal zitten ze even lekker door de stretch
Ik heb 'm toevallig ook gekocht vanmiddag, fijne broek inderdaad!
Heeft iemand een tip voor een goed basic high waisted zwart rokje wat past bij iemand met brede heupen. Liefst beetje a-lijn.
Heb al zoveel geprobeerd, maar het is altijd of te breed in de taille, te strak op de heupen, te kort of te lang (ben niet op zoek naar een kokerrok)
Mocht je het gevonden hebben, let me know!!
Other stories had een a-lijn rokje in de collectie die bij mij erg goed was met brede heupen smalle taille
wil je per se een rokje of is een skort ook goed? ik heb er 1 van uniqlo die daar wel aan voldoet misschien
Ik ben al een tijdje op zoek naar leuke sjaaltjes voor in mn haar of om mn hals (om te knopen), maar ik vind het lastig zoeken. Ik heb wel wat tweedehands, maar ik heb niet veel tijd om naar de kringloop o.i.d. Weet iemand een leuke webshop hiervoor? Vierkant (die ik dan zelf vouw) of al lang van vorm, beide is oke!
Ik heb een fijn basic zwart rokje van mbyM. Het precieze rokje kon ik online niet vinden. Hij is me ooit verkocht toen ik in een winkel een uitgebreide styling liet doen. Volgens mij kwam ie uit het magazijn en is het oude collectie.
Het is dit model, pelian-m, maar dan gewoon zwart.
Ik heb laatst een leuk sjaaltje gekocht op Vinted. En ik zag van de week een insta bericht van Zeeman over zulke sjaaltjes. Misschien kun je daar even kijken? Ze hebben nog meer kleuren/prints.
https://www.instagram.com/p/C3XZz6qCKw3/?igsh=eTBoM3o4am93Mzhr
Ik heb deze van & Other Stories en die zit ook echt top!!
- Pencil - achtig
- Oversized
0 stemmers
Twijfel tussen 2 maten, waarvan de een aan de bovenkant strak/ aansluitend is, maar de ander juist een beetje oversized