Modetopic #3

Gecondoleerd inderdaad… heel verdrietig.

Ik zat mbt jurk ook nog te denken dat je bij peek en Cloppenburg zou kunnen kijken, ik ben laatst met een stylist wezen winkelen daar en was echt verbaasd over de kleding. Elke vestiging koopt anders in dus de collectie kan best verschillen per winkel.

Dit vind je misschien ook wel classy doch speels

ROBE LÉGÈRE Maxi-jurk in dubbele-laagjeslook in zwart online kopen | P&C (lijkt op je idee van zijden rok met vestje erop)

4 likes

Veel sterkte @Drawster!

4 likes

Gecondoleerd @Drawster

Hele mooie optie dit @Hihalarisch.

3 likes

Gecondoleerd :kissing_heart:

2 likes

Heel veel sterkte gewenst :white_heart:

1 like

Heeft iemand heel recent bij de Zara besteld? Hoelang duurde het ongeveer voordat je het binnen had?

Ja, duurt meestal een dag of 3/4 is mijn ervaring. Als het voor de uitvaart van je vader is zou je het er net op kunnen gokken wat levertijd betreft (maar zou persoonlijk ook nog een alternatief bij een snellere webshop bestellen).

4 likes

Fijn dit, dank je!

1 like

Bij mij is het nooit verzonden :frowning: na 30 dagen werd mijn bestelling geannuleerd en moet ik wel de verzendkosten betalen voor een nooit verzonden pakket.

Nooit meer zara voor mij :confused:

Ik zie deze net geheel toevallig op Vinted voorbijkomen haha. In maat L, laat maar weten als je ‘m nog wilt. Ik weet even niet hoe ik dit hier in een berichf kan plaatsen.

Heb een s of m nodig, maar lief dat je het zegt, ik hou het nu ook in de gaten op Vinted

2 likes

Heeft iemand deze build in bra tops van Uniqlo? Ik wil ze graag bestellen want lijkt me super voor de lente/zomer maar geen idee welke maat ik moet bestellen.

2 likes

Die zijn ideaal ja. Ik heb maat M met cupmaat E70. Draag normaal gezien ook M. Overigens bieden ze vrijwel geen ondersteuning, maar het is zo fijn om in de hitte niet nog een bh aan te hoeven.

Je ziet de randen van de cups trouwens wel in sommige kleuren

1 like

Dit is fantastisch! Heb nergens anders in gelopen vorige zomer. Ik vind ze op maat vallen! Dus de maat die je normaal ook hebt.

Iemand nog ideeën voor een bruiloft gast jurk wanneer je hoogzwanger bent? Tis eind juni dus niet met lange mouwen (het liefst korte of iets meer bedekkend). Het liefst iets stretchy’s (zodat het eventueel nog aan kan na de zwangerschap) maar niet zo’n vies dun stofje dat je alles ziet. Ik ben wel echt 35 weken dan dus groot :sweat_smile::joy: flink stretch nodig haha

Oja ook geen wikkeljurken of bloemetjesprinten. Onmogelijk :joy:

4 likes

Een lange wikkel jurk met korte mouwen een idee?

KORTE MOUWEN MAXI WIKKELJURK | Blau | VILA®

1 like

Ik heb deze en hij is echt ideaal. Bij twijfel tussen 2 maten zou ik voor de grotere gaan

1 like

ik heb maat 70g en draag een s en past wonder boven wonder prima (ik ben dus fan)

3 likes

S past met een 70c ook prima! Dus zowel voor kleine als grotere borsten ok. @solee

3 likes

Ik heb cup 65 G en maat S, dus zou vooral van je band omtrek uitgaan. De rest rekt sowieso wel lekker mee. Hij valt overigens wel redelijk kort, dus echt zomers. Oh nvm dat staat tegenwoordig ook in de naam haha

Thanks! Maar zoek eigenlijk iets wat niet wikkel is. Post aangepast :relieved:

2 likes