Is er iemand die op basis van dit label mij kan helpen zoeken? Het is een jasje/ vestje van de Zara, mosgroene, kort model, beetje de look van vilt. Mij lukt t niet met lens.
Omg held, dat is hem ja. Helaas niet meer verkrijgbaar. Een collega had die aan en zei al wel dat het misschien van vorig jaar was.
Vinted
Worth a try, al ben ik niet goed in specifieke dingen zoeken daar
Is het al gelukt? Misschien lijkt deze anders?
Het is de dag na mijn berichtje helaas al gebeurd, ik ben niet meer aan een outfit uitkiezen toegekomen.
Polletje dan maar, toch besloten om all black te gaan.
- Optie A:
- Optie B:
- Optie C:
0 stemmers
Vond dit ook nog wel leuk, maar misschien te kerstig?
- Optie D:
0 stemmers
Mocht je nog iets in deze trant weten, stuur het vooral door. Voor een winter/sneeuw begrafenis vond ik dat velvet ergens wel passend ofzo.
Gecondoleerd met het verlies van je vader en sterkte. Ik vind a en B heel mooi, B misschien iets specialer? C lijkt me vooral koud nu met die open halslijn.
Je zou ook nog even bij de bijenkorf op avondjurken zwart kunnen filteren, deze van fluweel bvb
Of als het niet helemaal zwart hoeft
https://www.debijenkorf.nl/phase-eight-cilla-midi-jurk-met-bloemenprint-en-pofmouw-9860059791-986005979200000
Gecondoleerd inderdaad… heel verdrietig.
Ik zat mbt jurk ook nog te denken dat je bij peek en Cloppenburg zou kunnen kijken, ik ben laatst met een stylist wezen winkelen daar en was echt verbaasd over de kleding. Elke vestiging koopt anders in dus de collectie kan best verschillen per winkel.
Dit vind je misschien ook wel classy doch speels
ROBE LÉGÈRE Maxi-jurk in dubbele-laagjeslook in zwart online kopen | P&C (lijkt op je idee van zijden rok met vestje erop)
Gecondoleerd
Heel veel sterkte gewenst
Heeft iemand heel recent bij de Zara besteld? Hoelang duurde het ongeveer voordat je het binnen had?
Ja, duurt meestal een dag of 3/4 is mijn ervaring. Als het voor de uitvaart van je vader is zou je het er net op kunnen gokken wat levertijd betreft (maar zou persoonlijk ook nog een alternatief bij een snellere webshop bestellen).
Fijn dit, dank je!
Bij mij is het nooit verzonden na 30 dagen werd mijn bestelling geannuleerd en moet ik wel de verzendkosten betalen voor een nooit verzonden pakket.
Nooit meer zara voor mij
Ik zie deze net geheel toevallig op Vinted voorbijkomen haha. In maat L, laat maar weten als je ‘m nog wilt. Ik weet even niet hoe ik dit hier in een berichf kan plaatsen.
Heb een s of m nodig, maar lief dat je het zegt, ik hou het nu ook in de gaten op Vinted