Modetopic #3

Thanks! Maar zoek eigenlijk iets wat niet wikkel is. Post aangepast :relieved:

2 likes

De lange jurken van Guts en Gusto zijn over het algemeen goed te dragen als je zwanger bent. Zie dat ze nu niet heel veel keuze hebben, maar ze hebben vaak rond april/mei een wedding guest collectie.

1 like

Voor een bruiloft waar ik 38 weken zwanger was kwam ik uiteindelijk ook uit op een normale jurk van guts en gusto zoals @RupiKaur ook zegt. Een wijd vallend model en dat kon zelfs nog prima in m’n normale maat haha

3 likes

Iemand ervaring met Alme Paris?

Ik zie dat de vraag ooit eerder gesteld is zonder resultaat. :sweat_smile:

Er komen echt leuke dingen voorbij dus ik ben heel benieuwd.

Ook hier advies nodig betreft bruiloft. Medio april, alleen stadhuis en dan lunch. Vinden jullie deze jurk geschikt? Het is een voedingsjurk omdat ik nog borstvoeding geef en de kleine meekomt. Maar is het qua kleur oke? Of toch te licht. Ik zal er waarschijnlijk een oversized blazer bij aandoen.

6 likes

Ik vind het prachtig

3 likes

Bedankt! Ik ga het bestellen :smile:

Dit is te licht.
De basis is wit/creme

9 likes

Hij is ook mooi maar daar gaat het niet om? Ik vind hem te licht voor een bruiloft.

12 likes

Ik zou zit zelf niet doen, of op zn minst even checken met de bruid als je echt denkt dat het wel kan.

6 likes

Echt? Ik ben gewend dat wit of beige of een bruidjurkachtige jurk dragen not done is omdat je verward kan worden als bruid. Maar met deze jurk en een blazer erover is dat toch niet het geval??

2 likes

Geen risico nemen en gewoon geen kleur kiezen die in de buurt van de bruid komt. De jurk is echt veel te licht.

18 likes

Blazer over een bloemenjurk is ook niks, eigenlijk.

22 likes

Ik vind het prima kunnen. Maar even checken wat de bruid er van vindt is misschien verstandig obv de reacties hierboven.

7 likes

Moet je echt aan de bruid vragen, ik zou het niet erg vinden bvb.

10 likes

Snap niet dat mensen witachtige jurken blijven overwegen voor bruiloften. Zoveel andere kleuren, kies gewoon iets anders.

16 likes

Iedereen bedankt voor de reacties! Het is misschien inderdaad te wit. Toch wel wat anders dan sad beige wat ik wel eens als thema zie bij bruiloften (op social media dan) Ik heb gelukkig nog even de tijd om verder te zoeken. Leuke voedingskleding is ook schaars helaas.

1 like

Ik vind het wel een leuke jurk hoor, maar meer een casual fleurig zomerjurkje. In april is het ook nog vrij koud. Misschien een hele domme vraag maar moet het per se een voedingsjurk zijn? Ik vraag me dit alleen maar af omdat een vriendin die borstvoeding gaf en we waren op een bruiloft, zij had dat niet.

5 likes

Geen domme vraag hoor maar hoeft zeker niet. Ik ben alleen even inspiratieloos en kan even niks anders bedenken wat makkelijk zou zijn voor voeden. Normale jurk gaat niet, heb geen zin om mn borst er zo van bovenaf uit te floepen. Misschien dan een top met pantalon of rok? Mocht er iemand suggesties hebben, hoor ik het graag haha

2 likes

Broek of rok met blouse (met knopjes), of wellicht een wikkeljurk?

5 likes