Ik heb een iets andere van armed angels die wel behoorlijk uitloopt. Na het wassen sluit ie even een dag strak aan en daarna weer een stuk losser.
Ok dan ga ik ook even een maat kleiner proberen. Het is zo’n gok altijd want de laatste keer dat ik een maat kleinere spijkerbroek kocht met dit idee kreeg ik er een zieke cameltoe van 🫠
Ja zou dat wel doen. Samenstelling van die van mij is 84% katoen, 14 hennep en 2 elastane. En die begint na het wassen als soort high waiste en is na paar keer dragen low waiste
Reformation is nergens in fysieke winkels in Nederland te koop toch? Zie echt leuke jurken maar pas het dan toch wel graag
Oh nee dat klopt. Er zit wel een winkel in Londen mocht je daar toevallig binnenkort komen😅
Ik volg altijs de maattabel heel strict en heb maar 1x iets hoeven retourneren (omdat het doorscheen). Maar snap het wel hoor.
Ja online bestaan ze nog wel. Alleen de fysieke winkels zijn weg.
In België heb je de winkels ook nog.
Heeft iemand nog tips voor leuke petten of andere hoofddeksels voor de zomer? Ik draag met name bij het zwembad of op het strand of op hele warme dagen graag iets op mn hoofd omdat ik niet goed tegen veel directe zon op m’n hoofd kan. Als het m’n gezicht ook nog enigszins uit de directe zon houdt is dat mooi meegenomen maar geen must. Het moet makkelijk mee te nemen zijn in een handtas en trolley i.v.m. vakantie (dus een grote hoed valt af). Daarnaast moet ik er ook mee achter tegen een ligbedje ofzo kunnen zitten. Had ooit een leuke hoed met een brede rand gekocht voor het strand maar die heb ik uiteindelijk dus amper gedragen omdat die rand steeds in de weg zat. Gewoon een leuke hippe (vreselijk woord) pet is wat mij betreft dus prima maar iets anders mag ook.
En wat doen jullie eigenlijk met je haar onder een hoofddeksel? Ik draag ze dus eigenlijk alleen op warme dagen en wil dan dus ook geen haar in m’n nek maar het idee dat mn enige optie qua haar dan eigenlijk een laag knotje is.
Vandaag mn lievelings pantalon in het wild in het grijs gevonden, precies wat ik nodig had. The universe is on my side.
Iemand een tip voor leuke rugzakken voor dagelijks gebruik die er niet als een wandelrugzak ofzo uitzien? Dus voor vb citytrippen, dagje uit met kids en je vanalle rommel mee moet… wel stevig gemaakt maar moet geen borstbandjes ofzo hebben. Liefst wel confortabele schouderbanden (geen smalle bandjes) en iets of wat waterdicht is een plus…
kapten en son ?
Heb deze badstof pet, maar dan in lila. Bij de sissy boy gekocht, die hebben wel meer petjes. Draag m’n haar in een lage knot, soms vlecht ik het in als het nat is van zwemmen.
https://www.thelittlegreenbag.nl/barts-begonia-cap-wit-2900136345014
Heb deze rieten hoed van H&M besteld, kan schijnbaar klein opgevouwen worden met een metalen draad in de rand zodat de vorm weer terugkomt:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1215219001.html
Vandaag gewoon opgezet @Hihalarisch
Ik zoek tops/blousjes met korte mouwen, geen shirts, op welke termen kan ik dan het zoeken op vinted? Tot nu toe weinig succes.
Misschien pofmouw? Moet je daar wel van houden natuurlijk
bij blouses en overhemden en dan manches court of korte mouw
en je kan ook afhankelijk van wat je wil details als zoekterm doen, knopen/knoopjes/bouton, ruffle/volant, idd pofmouw/bouffante
Ik vind dat ze van Kipling veel leuke rugzakken hebben (bv. deze) of deze van Isabel Bernard is ook leuk (heb ik zelf voor werk).
Bij TK Maxx hebben ze heel veel verschillende rugtassen van random internationale merken (bijv. DKNY, Kipling, Liebeskind).