Modetopic #3

Ik moet hem nog binnen krijgen en deze heeft wel elastiek aan de achterkant, maar Reiss heeft ook een twill pantalon. Hij is er in een petite, regular en tall versie. Weet dus nog niet hoe de kwaliteit is, prijs is ongeveer hetzelfde als die van Vanilia.

8 likes

Oeh die ziet er goed uit! Wil je laten weten hoe deze bevalt?

Ik heb de Vanillia twill, maar eigenlijk iets te groot. Dus aas nog op Vinted op een maat kleiner, maar anders is dit denk ik een mooie vervanger.

1 like

Ik heb een broek gekocht waar ik erg blij mee ben, maar waar ik nog niet de juiste schoenen voor heb. Ik heb er nu m’n dr Martens met platform zool bij aan, maar vind dit te warm en lomp voor de zomer.

Wat zouden jullie doen qua schoenen? Ik loop veel op sneakers. De broek is bruin trouwens (niet zwart).

meer foto’s

En dan heb ik nu de top er ook bij besteld, maar ik wil deze broek ook zonder de top dragen. Ook met iets met lange mouwen voor koudere dagen. Wat zou er dan leuk bij zijn? Evt Ook in combinatie met de top die erbij hoort (dus langere mouwen erbij)

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Welke kleur en maat?

Mocht jij (of iemand anders) er vanaf willen: ik ben nog op zoek naar de tailored twill in een andere kleur dan zwart of donkerblauw, iets lichts of een feller kleurtje voor de zomer. Maat 36 of 38.

Helaas op Vinted nog geen succes

Zwart en 46 (of 44, moet ik even checken), dus helaas!

1 like

Wat dragen jullie naar kantoor met dit hete weer?
Die wide leg pantalons staan bij mij niet.(weinig kont dus het maakt mij heel recht). En ik hou van kleur.
Ik zoek ook iets van jurkjes ofzo die geschikt zijn.

Wijde midi-rok met een blouseje leef ik echt in deze dagen icm een nette sandaal.

Ik ben ook op zoek naar werk appropriate outfits. Het moet formeel zijn maar wel te doen met dit weer, geen jurken of rokken en singlets oid.

Mochten jullie nog fijne merken weten hoor ik het graag.

1 like

Ik had vandaag een lange rok aan (van de Uniqlo, maar heb ook van de Only) en die heb ik vaker aan bij zomerse dagen, en soms ook linnen broeken.

Niet precies deze maar soortgelijke:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Iemand ideeën hoe je een witte spijkerbroek stijlt zonder dat het kakkineus aandoet?

Misschien zit het tussen mn oren maar met elke combi die ik probeer voel ik me zo’n gooische boerin type Sanny.

Oversized trui erop werkt wel, maar dat is nu iets te heet

Met een bruin/beige/oudroze/kaki oversized t-shirt en wat kettinkjes? Heb ik helemaal geen boerin- of kak-vibes bij in elk geval. Ik vind een oversized blouse/overhemd erbij ook leuk.

5 likes

Oja klinkt goed, denk dat ik het in die hoek van de oversized moet vinden ja, en dat de assecoires het verschil ook kunne maken.

Ik heb ook een boerinnengezicht dus het wordt gauw truttig en ik weet nog niet goed hoe dat tegen te gaan

Oversized denim overhemd

2 likes

:rofl:

Hangt ook af van de broek vind ik, als het een skinny is of als er stretch in zit (of nog erger: allebei) dan valt er weinig mee aan te vangen denk ik.

7 likes

Ooo nu je het zegt, stretch maakt die look wel ‘erger’ ja. Wow nooit beseft maar nu wel. Er zit dus stretch in maar niet skinny. Het is dit model (foto van de webshop). Wat denk je, wat zou jij hiermee aanvangen?

1 like

Hmm de broek zit op het model te strak (ook een dooddoener), maar in een maatje groter vind ik het truttige nog wel meevallen. Ik zou er een zwart oversized cropped t-shirt op dragen want ik ben basic as fuck. Zoiets, van Noisy May:

En evt een ketting met chunky schakels, dit is een van mijn favorieten van IKKS:

Een zwarte leren riem, sneakers en klaar.

2 likes

Ja bij mij zit ie losser idd, ook een beetje langer.

En thanks! Zoals jij het schetst valt het truttige idd wel mee. Ik zat al aan zwart te denken maar heb alleen maar strakke zwarte tops wat het weer te chiquerig (of kak) maakt. Wijdvallend is beter idd! :pray: