Heb de broek binnen en de stof is dun. Had meer structuur verwacht. Nu heb ik de crème besteld en is een dunne broek lekker voor de zomer, plus elastiek chill nu postpartum, anders had ik hem terug gestuurd.
Heb de lange versie en die is lang genoeg voor mijn 1.83m.
Ik heb binnenkort een evenement waarbij ik een wijde pantalon wil dragen met slingbacks met een hakje. Nu valt de pantalon vrij lang (wat ik wel mooi vindt) en als ik loop komt de pijp steeds vast te zitten tussen mijn hiel en de zool van de schoen. Is hier iets tegen te doen? Ik dacht aan iets wat de schoen vast ‘lijmt’ aan mijn hiel? Of is de broek inkorten een betere optie?
Ik zag hier hacks voor op TikTok, die deden dan alleen bij de hiel een trucje met een veiligheidsspeld door de zoom zodat hij niet over de grond sleept, moet je even zoeken op ‘hack long trousers shoe’ als je TikTok hebt.
Niet zelf geprobeerd maar misschien werkt dit met wimperlijm? Dat wast ook wel makkelijk uit na afloop
Zijn hier toevallig mensen die naar de Anna van Toor sample sale gaan of willen?
Ik heb morgen een vrijgezellenfeest waar we een beetje (hoeft niet over the top) in een sportief 90’s outfit moeten komen.
Ik had iets online besteld maar dat gaat niet op tijd binnen zijn (slechte planning van mijn kant). Gisteren al in wat winkels geweest om te kijken of ik iets kon vinden, maar geen succes.
Iemand toevallig nog een idee waar ik in een fysieke winkel nog iets kan halen? De So Low is te ver weg helaas.
(Eigenlijk wil ik helemaal geen troep kopen, maar ik wil ook niet doen overkomen of ik geen moeite wil doen)
Ik zou met foto’s van Mel C naar de Decathlon of H&M ofzo gaan en ik kan me dan niet voorstellen dat je niks kan vinden.
Ja dit, en als je echt liever geen nieuwe troep koopt kan je ook voor een Adidas broek, topje en 90s accessoires kijken bij tweedehands winkels @Keroppi
Oeh de Mel C look, dat ik daar niet aan heb gedacht, dat moet wel lukken!
Ik zat meer in begin 90’s te denken, met de foute drukke grafische prints enzo.
Kringloop of tweedehands!
En meer de gabberkant?
Dit was toen ook in. En bijna iedereen droeg toendertijd een kuifje. Met een klodder gel
Spice girls
Beverly Hills
Heartbreak High
Weet iemand of je zo’n blazer, van 100% katoen, zelf zwart kunt verven met van die Dylon poeder voor de wasmachine? En dat het dan ook mooi egaal zwart wordt natuurlijk
Zou moeten kunnen, want katoen. Ik weet alleen niet hoe heet je die verf moet gebruiken, dat zou een issue kunnen zijn.
Ook kan het zijn dat de naden gestikt zijn met nylondraad. Daar hecht de verf niet goed aan en dan heb je misschien grijze of witte naden als deze zichtbaar zijn.
Ik heb een paar keer dingen geverfd waar op het kaartje stond dat ze 100% katoen waren. Naden en stiksels tellen dus niet mee want die bleven bij mij wit.
Inderdaad zoals gezegd de naden kleuren niet en mijn ervaring is dat met de hand van dylon het egaler wordt dan met de wasmachine (je hebt daar verschillende typen van, van Dylon)
@SleepingBeauty @kaworu @Poesje hm als de naden niet meekleuren dan wordt het ook niet mooi denk ik, dan maar verder zoeken naar zoiets in het zwart.
Ik heb een kanten zwarte blazer van Zara van vorig jaar. Als je een opengewerkte wil, is dat misschien nog wat om op vinted te zoeken
Deze:
Link naar ebay voorbeeld
Ik vind het in de zomer altijd zo irritant dat m’n kast uitpuilt maar dat ik toch vaak moeite heb met wat ik aan moet trekken. Er liggen gewoon ook echt veel dingen in die voor heel mooi weer zijn en/of niet geschikt voor werk zijn. Denk aan shortjes, crop tops, rokjes, korte zomerjurkjes, ripped jeans, spaghetti hemdjes, strandjurkjes etc.
Deze post heeft geen doel trouwens, gewoon even klagen over de frustratie dat mijn kast letterlijk uitpuilt en ik dan alsnog vaak niet weet wat ik aan moet. Normaal zou ik denken doe dan dingen weg maar het zijn allemaal dingen die ik met mooi weer en/of in vrije tijd wel draag. In de winter heb ik gewoon veel minder die scheiding tussen werk en privé kleding en lijkt het ook iets minder weersafhankelijk.
En nog iets irritants: ik draag graag witte shirtjes en blouses in de zomer maar ze krijgen vroeg of laat allemaal gele oksels en dan kan ik ze eigenlijk weggooien. Echt zonde want dan geef ik m’n geld uit aan nieuwe witte shirts en heb ik dus niet het idee dat ik wat nieuws heb maar is het gewoon nodig om er in dezelfde outfit weer fatsoenlijk uit te zien. Mocht iemand nog een gouden tip hebben (die bij jou echt gewerkt heeft, dus niet ‘ik heb wel eens gehoord dat’) dan hou ik me aanbevolen!