Modetopic #3

De Hvisk Arcadia misschien?

3 likes

Ik wil naar deze bruiloft :pray:

1 like

Kunnen we er over ophouden nu, de storm die hier losbarst voelt heel vernederend, ik zag het in eerste instantie als vrolijk bohemian en iets te snel gestuurd want ja bij nader inzien ook wel ordinair misschien

22 likes

sorry, zo was het oprecht niet bedoeld! ben notabene zelf zelfbruinend, rokend, en voor genoeg mensen vast ordinair. als jij t mooi vind gewoon lekker dragen hoor! beter dan een saai duizendinéén pak of jurk imo

13 likes

Ik heb mijn kledingkast uitgezocht. Nu wil ik alles voor 5,- per stuk gaan verkopen. Weet iemand een leuke markt waar ik dit kan gaan proberen? Ik woon in Brabant. Vinted heb ik even geen zin in.

3 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Ik zoek een schoudertas waar een laptop in past. Geen bruine en niet te grof. Hebben jullie nog tips?

1 like

Ik heb een Kipling Colissa Up, heeele ruime schoudertas met laptopvak, ben er zelf erg content mee!

Er is een werktassen topic

1 like

Oh thanks! Had al gezocht, maar niet zo specifiek

3 likes

Coach tassen zijn super chill voor werk, wat duurder maar mijne gaat echt lang mee met intensief gebruik.

2 likes

Oke geen idee of dit bestaat maar misschien weet iemand hier de oplossing.

Ik heb hele luchtige zomerjurkjes en daar zie je bijv mijn kanten bhs doorheen (de lijntjes). Dus ik zat te denken aan een super luchtig onderjurkje. Maar omdat ik ook dijen heb die tegen elkaar schuren draag ik ook al een katoenen broekje.

Ik heb geen zin in 100 laagjes met dit weer, dus ik dacht, zou er een gladmakende (niet perse corrigerend) high waist skort ofzo zijn? En dan ook nog zonder zweterig materiaal :joy:

Ok het antwoord is nee maar ik probeer het toch.

1 like

Als je een handige vriend of familielid hebt (of een coupeuse in de buurt), kan die zoiets misschien wel voor je maken?

Ik denk dat je wel in alle smaken onderkleding kunt vinden maar wat gaat een skort doen tegen bh lijnen?

5 likes

de oplossing is een andere bh? t shirt bh’s zijn superchill

3 likes

Ja een heeeele hoge haha. Ja nee goed punt wel. Ik wou zonder bh bandjes dus geen hele jurk. Maar misschien eerder aan een strapless jurk denken…

@issa nee love mn kanten superbras die gaan nergens heen hahaha doe nog liever de jurkjes weg!

@Peachpuff goed idee, zal eens rondvragen!

2 likes

Het enige wat ik kan bedenken is zoiets; https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1273318001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mk_nl|ln_dut|pl_google|ct_fm|bu_ladies|kt_gen|bg_performance|cs_fmax|adt_all|sp_med|pi_nlg06anu3aa214&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22444161817&gbraid=0AAAAADvrmzQKebl3b6p2o_QvWycfnD1XS&gclid=Cj0KCQjwmK_CBhCEARIsAMKwcD6SDoNpnLOLcAL_y8G_nJHrolIoLqJOutoVJOPfK9gCpM9ApD0rPoMaAhS6EALw_wcB
Een soort sporttop+short in 1, maar dat lijkt me ook wel warm.

2 likes

Ik zou zelf een gladde bh aanschaffen, maar mijn moeder heeft dus wel zoiets als op de link hierboven. Volgens mij wel echt onderkleding en geen sportoutfit dus het is ook niet warm. Kan nog vragen waarvan, maar mijn moeder kennende is het van Wolford.

1 like

O my hierin wil ik leven :joy:

3 likes

Ik draag van die gladde topjes van de hema over bh’s die niet glad zitten onder een shirt. Of de verkeerde kleur hebben waardoor ze onder wit heel goed te zien zijn.