Yes zo zoek ik ook altijd! Maar vind het wel vaak flodderige kwaliteit etc en ben het zooo zat om te bestellen, retourneren, in winkels te passen en als ik er dan een vind, hij zo snel weer kapot gaat. Daarom was ik benieuwd of mensen zelf de perfecte lange zwarte pantalon al hadden gevonden!
Heel herkenbaar maar dan voor de korte variant. Heb nu van Next 2 die zich heel goed houden. Maar het was echt geluk hebben.
Ik vind de Nova pantalon van de Wildflowerclub wel bij je wensbeschrijving passen. Wellicht zelfs te lang voor je, tenzij je naar verhouding extra lange benen hebt. Maar dan kan je het natuurlijk laten inkorten.
Boyfriend jeans?
O ik dacht dat die allebei losser zaten. Vond deze nog wel soort aansluitend. Thanks, ik ga zoeken ![]()
Eind september heb ik een bruiloft en ik ga waarschijnlijk deze jurk dragen:
Zit er aan te denken om het te combineren met deze oorbellen en andere (gouden) sieraden. Als iemand tips heeft voor andere kleuren of accessoires zijn die welkom.
's Avonds is het feest binnen, maar overdag vindt de ceremonie met droog weer buiten plaats. Wat zou ik hier overheen kunnen dragen als het een stuk kouder is?
Lichtblauwe sjaal is een optie.
Heel zacht lichtgeel of oranje/zalm/peach lijkt me ook mooi, beetje de kleuren uit je oorbellen. Maar zie wel alleen een omgeslagen sjaal/stola voor me.
Iemand een tip voor een merk dat mooie nepleren jassen verkoopt? Liefst zoveel mogelijk gelijkenis met echt leer.
Lichtblauw en zalm/peach nooit aan gedacht, maar vind ik echt goede tips. Bedankt, ook @Krabsalade! Ik ga eens kijken naar een stola/sjaal in één van de genoemde kleuren.
Ik heb een gele (butteryellow) jurk voor een bruiloft. Maar ik heb er nog geen clutch bij en blazer is toch ook wel fijn aangezien het weer nogal wisselvallig wordt.
Maar ik weet gewoon even niet aan welke kleuren ik moet denken? Bij lichte/pastelkleuren vind ik het te paasei worden maar bruin misschien te herfstachtig?
Oh ik vind botergeel met bruin echt mooi samen! Ik zag deze schoenen in april heel veel en dacht toen niet dat ze herfstig waren haha.
Een felle rood of meer een bordeaux rood vind ik er ook leuk bij:
Denk dat ik fel rood dan het minst herfstig vind en ook totaal niet paasei haha
Donkerbruin, navy, rood
Ik zie bij deze kleur roze echt turkooise of smaragdgroene accessoires
Ik heb de afgelopen jaren weinig nieuwe kleren gekocht, omdat ik bezig was met aankomen en altijd dacht “straks pas het misschien niet meer als ik zwaarder ben”, daarna ben ik zwanger geraakt en nu bijna 4 maanden postpartum. In principe passen alle kleren nog, maar ik ben zo klaar met mijn kledingkast en elke keer als ik iets leuks aan moet, krijg ik een error en word ik heel verdrietig omdat ik niks heb voor mijn gevoel. Tegelijkertijd voelt het heel overweldigend om nieuwe dingen te gaan kopen, omdat ik niet goed weet waar te beginnen en wat mijn stijl is op dit moment. Ik zou het liefst met een personal shopper gaan die me zou vertellen wat ik moest kopen haha, maar ja zo werkt dat natuurlijk niet. Zijn er anderen die door zo’n fase zijn gegaan en tips hebben?
Ik koop eigenlijk het liefst tweedehands of van duurzame merken, maar daar maak ik het mezelf soms voor mijn gevoel nog wat moeilijker mee, omdat je niet gewoon de stad in kunt gaan en kunt kijken wat je tegenkomt.
Ik zou eerst investeren in een aantal goede basics die gewoon goed zitten. Te beginnen met lingerie en bijvoorbeeld 3 basic tops en 3 (spijker) broeken of rokken. Vanuit daar kan je dan weer items toevoegen als een blazer, jasje of jurk als je dat draagt. Dit kunnen dan wat trend items zijn.
Ik vond mode/kleding eerst ook heel lastig en ben inderdaad ook gestart met basics en gewoon heel veel afgekeken online bij anderen! Vanuit daar een lijstje gemaakt wat ik graag wilde hebben. Nu drie jaar later, heb ik steeds meer door wat ik mooi vind qua stijl en kleuren en wordt het shoppen makkelijker!
Opzich werkt het wel zo… maar dat kost wel geld en lijkt me ook lastig om er eentje te vinden. misschien vind je het fijn eens naar een grotere winkel te gaan waar ze meerdere merken hebben en ook medewerkers die je echt willen helpen.
Op Instagram kun je vaak zien of ze in die winkel überhaupt dingen hebben die je leuk vindt. Ik krijg wel eens filmpjes voorgesteld van Bastiaansen modestad of van Tilburg. Volgens mij bieden die winkels ook wel een soort personal shopping service aan.