Modetopic #3

Ik draag van die gladde topjes van de hema over bh’s die niet glad zitten onder een shirt. Of de verkeerde kleur hebben waardoor ze onder wit heel goed te zien zijn.

Ja ik ook deze bijvoorbeeld: niet voorgevormde top zonder beugel ultimate comfort donkerbruin - HEMA

2 likes

Ik zou dan gaan voor een basic luchtige playsuit:

omg stel je voor dat je dit onder een jurkje zou dragen en dat je dan moet plassen :cry: dan moet je eerst je jurk helemaal uit doen en dan dit ding helemaal uit

12 likes

Dit dragen meiden in engeland gewoon in de supermarkt, in de pub, kind op school ophalen…

3 likes

Even vraagje voor de linnenbroekdragers: klopt het dat het erg uitloopt? Ik heb een linnen broek van Asos, die vind ik heel leuk en fijn, alleen begint hij 's ochtends als high waist broek en hangt hij halverwege de dag onder de navel. Is dat normaal bij linnen, is dat ook zo bij die van Uniqlo bijvoorbeeld? Of heb ik gewoon slechte kwaliteit te pakken?

1 like

Per merk weet ik niet hoe het valt, maar linnen zet wel uit door bewegen. Ongeveer een halve maat. Ik koop eigenlijk vaak gewoon katoen en geweven. Doet hetzelfde maar zet niet zoveel uit als linnen. Of een mix vind ik ook fijn.

1 like

Wat zijn fijne stoffen/broeken of rokken waar je geen zweet vlek bij je billen krijgt? Vind het zo gênant om zo’n pisvlek te hebben nadat ik opsta als het warm is… ik dacht de oplossing te hebben met een leuke mannenzwembroek, maar gister was het echt weer zo erg raak. Weet niet hoe ik dit ga doen deze zomer.

1 like

Ik heb er meestal geen last van bij meer pantalon achtige stofjes. Meestal een mix van viscose met een klein beetje polyester. En dan zwart :upside_down_face::smiling_face_with_tear:

2 likes

Misschien kun je hier iets vinden?

Wtf is dit

Nee ik bedoel vooral dat je heel veel ziet, daarom zei ik “bijvoorbeeld mijn bh”, maar uiteraard ook alle lijnen in mijn lijf. Van cellulite tot littekens.

Maar geen shapeware, ga mezelf op zo een hete dag niet ergens inproppen

O nee dit is ook geen shapewear dacht ik? Dit is tegen overmatig zweten, maar ik dacht dat het alleen over je beha ging.

1 like

Weet iemand wanneer de Zara sale begint, in juni toch?

Donderdag

1 like

Weet iemand nog een goeie optie voor een kortere t-shirt dress van fatsoenlijke kwaliteit? Die van Uniqlo is denk ik wel oke, maar ik vind hun kleuren matig.

Helaas geen tips maar is echt mijn grootste UNIQLO frustratie, al die net niet kleuren. Ik kan er altijd super goed slagen maar eigenlijk alleen voor witte, zwarte of een enkele keer een beige kledingstuk (maar ook beige is vaak alweer net niet de tint die ik wil).

10 likes

Jaaa ik snap ook de hype met Uniqlo niet, ik vind al die kleuren zooooo saaaai ofzo

3 likes

Het gaat ook niet om de kleuren. Het gaat om de kwaliteit. Als jij een paar basic zwarte of witte shirts nodig hebt, is dat de place to be.

Edit: oh wat @Sundance zegt idd.

2 likes

Dank voor je reactie!

3 likes

Ik moet 6 weken lang een compressiepak aan (van net onder de borsten tot net boven de knie) na een operatie. Het kan nog weleens warm worden, dus ik wil wat luchtige korte broeken kopen en evt. middellange rokken die ik erbij kan dragen. Ik heb in verhouding stevige benen, waardoor dat soort broeken en rokken er bij mij snel lomp uitzien. Iemand een idee of link?

1 like