Half open schoenen, dus bedekte teen en dan een sleehak bijv
Enige sokken die niet afzakken en die je ook echt niet ziet zitten
Witte sportsokken natuurlijk!
(Heb ik wel echt gedaan toen ik ze aan het inlopen was) Doe nu blote voeten, maar die @Depeche post kunnen ook idd. Alleen die heb ik alleen in het wit en mn loafers zijn zwart.
Ga je voor Gucci’s?
Het was erg leuk en onze outfits geslaagd!
Ah ja mooi maar blote schouders vind ik wel te bloot
Kent iemand de collectie Limitless contour van Zara? Hoe valt de m/l? Kleiner?
Ik zit normaal juist tussen s/m in dus xs/s lijkt me te klein maar m/l eigenlijk te groot
Dit al gecheckt? Ik weet niet of het helpt
Super!!
Het zou een vinted aankoop worden! En verkoper kan nu geen foto van het label maken.
Dank in ieder geval! Kom nooit zelf bij Zara maar wel goed om te weten.
Ohhh ja hier kan ik wel wat mee! Thanksss
@ellegirltalk dat klopt helaas niet, is gewoon iets dat iemand ooit verzonnen heeft en waar steeds reels/tiktoks over gemaakt worden voor likes
Klopt idd niet, is gewoon voor de medewerkers om te weten welk deel van de collectie/winkel het is en waar het ongeveer moet hangen. Zo heeft H&M bijv ook witte labels, grijze labels, wat ruwere labels etc (die corresponderen met een bepaald gedeelte van de winkel) omdat de winkel zo groot is en het anders niet te doen is om dingen terug op de juiste plek te hangen
Heeft iemand een tip voor leuke vegan sneakers? Ik zoek al een tijdje maar kan niets leuks vinden!
Cariuma vind je misschien wel wat!
Ben benieuwd!
Womsh heeft een vegan lijn.
Nice! Ik moest ze ff googlen voor het verschil, maar die Jordaan vind ik zelf wel iets mooier
Maarja, wat ik vind maakt niet uit haha!
Als je ze op schiphol taxfree zou kunnen kopen zou chill zijn. Toch lekker als het wat scheelt
Bij Scapino zijn wat dr Martens met korting:
Niet veel maten meer, behalve van die 101 hardware.
1460 volgens mij vooral nog maat 36 of groot.
Hebben jullie een soort holy grail qua kleding?
iets wat je iedereen aan zou willen raden te kopen?
Een paar voorbeelden zijn geloof ik die ene zara broek:
of die leatherlook legging van spanx.
Heb ik niet zelf.
Ik vind deze sportlegging van h&m top:
De cycling shorts van action:
Corrigerend ondergoed | Action.com (kruipt niet omhoog,zweet niet, en zit echt mega lekker)
Vintage Flare jeans van abercrombie & fitch
Heeel benieuwd naar jullie beste aankopen
Basics van Uniqlo en nergens anders.