Modetopic #3

Ik ben opzoek naar een kort straks hoog gataieerd sportbroekje voor paaldansen. Gym shark heeft een mooi model, maar ben opzoek naar andere kleuren. Iemand tips?

3 likes

Jullie gaan gelukkig de stad uit verhuizen toch?

1 like

Ik word inmiddels door een van onze meest ruthless forummers er mee naartoe genomen voor een shop sessie dus als ik hierna ernstige body issues heb is dat de reden

1 like

Mooi, dan zijn al die lelleke dingen onze stad uit

1 like
5 likes

Wel geinig al die beesten op die broek.

3 likes

De Lululemon align shorts zijn er in verschillende lengtematen, uit mijn hoofd 4, 6 en 8 inch. Zijn de 4 inch kort genoeg? Ze zijn er iig in verschillende kleuren.

2 likes

Thanks! Ik heb een soortgelijke gekocht. Vond deze ook leuk, maar ik vrees voor de hoogte van de taille met mijn borsten.

4 likes

Welke fase ben je?


(Verder geen shoptip, sorry)

11 likes

First year hahahahha. Ik heb six years nog niet gespot op onze club :joy:

3 likes

De running short van girlfriend collective. Zit lekker hoog en heeft echt een perfecte pasvorm (en schijnt niet door)

B*extra heeft ook fijne shorts in verschillende lengtes

2 likes

Iemand tips voor comfortabele sneakers die geschikt zijn om een paar uur mee te wandelen? Zouden bijv Nike air force geschikt zijn?

2 likes

Vind ik niet, is een lomp en best hard model. Zou iets zoeken met een meer flexibele of minder rechte zool en dunnere bovenkant/stof

2 likes

Ik heb adidas sneakers met foam zool erin en die lopen heerlijk

2 likes

Ik heb zelf air force en in het begin moest ik wel een beetje wennen aan het gewicht maar nu kan ik ze makkelijk dragen tijdens een citytrip. Het enige nadeel vind ik wel dat ze behoorlijk warm zijn. Mijn vriend heeft ze ook maar die heeft daar geen last van.

3 likes

Weet niet of dit ook je smaak is maar ik vind de venturi van veja lopen als wolkjes

5 likes

Ik hou echt van AF maar zou om echt te wandelen iets anders kiezen. Ook iets met wat meer profiel, flexibiliteit en grip in de zolen. Dat het niet 1 lang stuk is. Tenminste, als het terrein wat oneffen is, lijkt me dat veiliger en fijner.

1 like

Skechers!

1 like

@Paling ik sluit me hier bij aan! Lopen echt heerlijk.

2 likes