Modetopic #3

ik denk dat jij één van de weinigen bent bij wie dit soort tops oprecht goed staat, dus ik zou dit boven een luchtige linnen broek dragen.

als je zin hebt om te spenden zou ik kijken of je een zijden variant kunt vinden, dat lucht nog wel door en ziet er mooier uit dan katoen met dit soort modellen.

dit soort tops zijn ook mooi

en ik houd zelf ook van racerback front tanktops met pantalons (niet zoals deze broek met drawstring/elastiek trouwens iig voor kantoor)

(wel allemaal blote armen trouwens, weet niet of dat kan. vind het zelf wel net genoeg als je er een mooie pantalon bij draagt/alles van goede kwaliteit is maar ik ben geen kantoormeid :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

2 likes

Het was erg leuk en onze outfits geslaagd!

7 likes

Ah ja mooi maar blote schouders vind ik wel te bloot :grimacing:

1 like

Kent iemand de collectie Limitless contour van Zara? Hoe valt de m/l? Kleiner?
Ik zit normaal juist tussen s/m in dus xs/s lijkt me te klein maar m/l eigenlijk te groot :thinking:

2 likes

Dit al gecheckt? Ik weet niet of het helpt

4 likes

Super!!

2 likes

Het zou een vinted aankoop worden! En verkoper kan nu geen foto van het label maken.
Dank in ieder geval! Kom nooit zelf bij Zara maar wel goed om te weten.

2 likes

ah ja snap ik

dan zou ik voor katoenen t shirts gaan met een goede snit en een mooie midi rok!

zoiets als dit silhouette is echt lekker luchtig denk ik.

en verder zijn dit soort tops luchtig, office appropriate denk ik alleen die ene dan iets langer zonder blote buik, en mooi in linnen stoffen



10 likes

Ohhh ja hier kan ik wel wat mee! Thanksss

2 likes

@ellegirltalk dat klopt helaas niet, is gewoon iets dat iemand ooit verzonnen heeft en waar steeds reels/tiktoks over gemaakt worden voor likes

4 likes

Klopt idd niet, is gewoon voor de medewerkers om te weten welk deel van de collectie/winkel het is en waar het ongeveer moet hangen. Zo heeft H&M bijv ook witte labels, grijze labels, wat ruwere labels etc (die corresponderen met een bepaald gedeelte van de winkel) omdat de winkel zo groot is en het anders niet te doen is om dingen terug op de juiste plek te hangen

2 likes

Heeft iemand een tip voor leuke vegan sneakers? Ik zoek al een tijdje maar kan niets leuks vinden!

Cariuma vind je misschien wel wat!

Ben benieuwd!

1 like

Womsh heeft een vegan lijn.

3 likes

Nice! Ik moest ze ff googlen voor het verschil, maar die Jordaan vind ik zelf wel iets mooier
Maarja, wat ik vind maakt niet uit haha!
Als je ze op schiphol taxfree zou kunnen kopen zou chill zijn. Toch lekker als het wat scheelt :money_mouth_face::money_mouth_face:

3 likes

Bedankt voor de tip! Ik had woensdag een paar gekocht om te proberen en ben donderdag teruggegaan om 5 paar extra te kopen. Ze zitten echt lekker, zakken niet af en er zit veel katoen in.

4 likes

Bij Scapino zijn wat dr Martens met korting:

Niet veel maten meer, behalve van die 101 hardware.
1460 volgens mij vooral nog maat 36 of groot.

3 likes

Hebben jullie een soort holy grail qua kleding?
iets wat je iedereen aan zou willen raden te kopen?
Een paar voorbeelden zijn geloof ik die ene zara broek:

of die leatherlook legging van spanx.
Heb ik niet zelf.

Ik vind deze sportlegging van h&m top:

De cycling shorts van action:
Corrigerend ondergoed | Action.com (kruipt niet omhoog,zweet niet, en zit echt mega lekker)

Vintage Flare jeans van abercrombie & fitch

Heeel benieuwd naar jullie beste aankopen

9 likes

Basics van Uniqlo en nergens anders.

6 likes