@Bergson ik wou ook al zeggen, als je hem echt niet kunt vinden zonder kun je misschien met een stift of verf/nagellak het groen zwart maken?
Maar dat is misschien heiligschennis met zo’n dure tas
Ben wel bang dat als je dat verft dat niet lang goed blijft want dat randje is vrij glad vind ik. Dan zijn zo’n geverfde zaken wel wat kwetsbaar voor krasjes etc…
Misschien zou je nog een outlet winkel kunnen proberen? Roermond heeft er een (ok wereldreis voor jou maar toch)
Hoe ervaren jullie de uniqlo retourservice? Lees online niet heeel goede reviews, maar misschien hebben jullie andere ervaringen
Helemaal prima. Ik twijfelde of ik de retour goed verstuurd had maar had binnen 2 weken m’n geld terug.
Enige nadeel dat je het zelf moet betalen maar verder ook alleen maar goede ervaringen. Mensen klagen natuurlijk ook sneller als iets misgaat dan dat alles gewoon goed verliep.
Ik heb mijn droombikini gevonden, maar hij is een beetje boven mijn budget (130 euro) Vind het echt veel te veel geld voor een bikini, maar aan de andere kant er staan olijven en tomaten op? En een stokbrood en sardines? En nu twijfel ik maar ik zie bijna nooit een leuke bikini
Het is deze, van Lisa Says Gah
Heel tof! Maar ik zou even wachten, een weekje (of 2), om te zien of je impuls tot kopen nog zo groot is. Ik zou er persoonlijk na een (half) jaar op uitgekeken zijn, terwijl hij voor 130€ wel minimaal 3-4 seizoenen mee mag gaan.
Ja he, je hebt gelijk. Het is een beetje een speciale print en ik ben bang dat ik hem inderdaad na 1 of 2 seizoenen alweer zat ben.
Ik vind de print heel leuk. De kleuren vind ik tijdloos en de print is een soort geinig detail. Als je het een leuke bikini vindt raak je er wrs niet op uitgekeken. Iig niet in die zin dat je hem niet meer wil dragen. Enig nadeel is dat de top gemaakt lijkt te zijn voor precies de boobs van het model. Er lijkt geen beugel in te zitten dus voor kleine boobs doet het niets en grote boobs leveren denk ik een underboob op.
De broeken van stradivarius voldoen denk aan je eisen. Lang genoeg en schijnen een neefjes oor bij lichte kleuren. Na het wassen zijn we wat kort maar door strijken / onderstboven ophangen rekt het weer wat uit. Dit zal met elke linnen broek zo zijn.
Ik zou de tas kopen en een zwarte bikini. Ben je alsnog samen goedkoper uit en je hebt wel een soort van de look als je de tas meeneemt naar het strand. Een tas gaat ook eindeloos mee. Je kan m weghangen en dan het jaar erop weer erbij pakken. Bikini’s gaan soms kapot doordat het elastan vergaat door chloor, zout en zonnebrand dus als je ze dan na een jaar weer erbij pakt “breken” ze. Zowel dure als goedkope bikini’s hebben dat dus daarom vind ik een bikini geen 130 euro waard.
In die tas past net een flesje water
En een boek, wat heb je nog meer nodig?
Snex
Ik ben op zoek naar zo’n zomerse broek die je voor m’n gevoel overal wel ziet maar toch kan ik niet de juiste vinden. Gewoon zo’n wijde broek, enkellengte of lang, niet te wijd (die van Monki vind ik bijv te wijd) en niet van viscose of linnen. Ik zoek eigenijk één die heel lekker zit, zo’n broek die je aan wil bij warm weer. Iemand een tip?
Is dit misschien wat je bedoelt? Zit heerlijk, lekker luchtig, in veel kleuren te krijgen en ook een fijne prijs. Hij lijkt hier echt heel lang maar dat valt wel mee. Bij mij (1.70) gewoon mooi lang maar niet te lang.
Veel leuke zomerbroeken bij c&a:
Tijd geleden moest je (1) zelf betalen en (2) ging dat via Duitsland dus dat vond ik duur
Heb je een plaatje?
Ik heb trouwens even teruggezocht. Ik ahd via PayPal betaald, maar die kosten daar neit terug gevraagd. De retourkosten waren 3 euro en dat kreeg ik minder terug op de refund. Zij maakten ook het retourlabel. Ging via postnl.
Edit : was in september