Modetopic #3

En zoiets?

Als je op google zoekt naar ‘skinny pantalon tall women’ vind je veel van dit soort opties in langere maten!

2 likes

Ik heb ook echt een enorme zoektocht gehad naar een geschikte jurk voor een bruiloft. Uiteindelijk geslaagd bij Vila! Had online besteld, maar laatst ook in een fysieke winkel geweest en daar zag ik weer heel veel nieuws dat ook geschikt zou zijn geweest. Alleen oppassen met terugsturen, daar heb je maar 14 dagen voor.

2 likes

Hij zit perfect! Zelfs nog aan de langere kant maar ik ga hem eerst wassen en kijken of hij dan nog te lang is

3 likes

Ik vind het jammer dat er nu er weer nieuwe airmax1 verkocht worden, ik al die kleursamenstellingen saai vind (elke keer een kleur met spierwit) of juist te chaotisch. Keek er wel naar uit na jaren geen nieuwe om weer eens een leuk paar te kopen, maar ze vallen me tegen

5 likes

Oooh vind ik juist heel leuk, kleur met wit. Vooral die ‘rugged orange’ :drooling_face: wil die echt graag.

2 likes

Ja die zat ik net naar te kijken! Ik vind ze wel leuk, maar niet echt heel bijzonder en heb dus het idee dat ze nu steeds die combinatie doen (van spierwit met een kleur)

1 like

Haha hij viel mij ook steeds op, vind hem ook leuk.

4 likes

Mij ook! :sweat_smile: Maar kan hem echt niet vinden, niet met google lens en ook niet met alle zoekwoorden die ik heb geprobeerd. Sad

Hier kan je dat plaatje op de borst misschien nog wat beter zien, misschien dat iemand het herkent

1 like

Volgens mij is het logo van Kenzo!

Edit: lijkt vintage te zijn :slight_smile:

2 likes

Dat plaatje is het schilderij “the great wave off Kanagawa” (of eigenlijk is het een print, geen schilderij trouwens)

8 likes

Volgens mij gebruikt kings of indigo dit ook, of iets wat erop lijkt. Zo’n jasje zou goed van dat merk kunnen zijn.

1 like

afbeelding

• Yay
  • Nay

0 stemmers

6 likes

Thanks people!

Ik zou het echt laten afhangen van wat je verder draagt. En kijk ook even of je andere foto’s kan vinden, de kleur wil irl nog wel anders ogen bij dit model. Ze zitten in ieder geval wel heerlijk

1 like

Ik vind meeste releases van dit jaar ook maar niks. Te veel wit en verder te weinig pit. En soms vind ik de golfreleases gewoon leuker dan de normale nikes.

1 like

Hoe zouden jullie deze top combineren voor een feestje?

1 like

Ik denk dat ik zelf iets van een glad /shiny materiaal zou dragen om het nog meer over de top te maken. Een rokje met sequins of een pantalon van glanzende stof.

12 likes

Hoe leuk die collage, dankjewel voor de inspiratie! :smiley:

Ik vind de kleur trouwens wel mooi, want houd van lila. Het model vind ik alleen echt te blokkig.

Axel Arigato?