Modetopic #3

Ik vind deze van h&m top.

4 likes

Deze is inderdaad heel fijn! @Mimosa Ik heb er 2!

2 likes

Hier nog eentje die deze top vindt!

Late reactie maar bij vintage winkels zoals episode heb je veel vintage Levi’s. Met spijkerbroeken is het toch een kwestie van passen, zeker vintage toen maten kleiner vielen. Anders kan je ook een goede broek nameten en beter op de centimeters letten ipv de maat.

Oh thanks! Episode zit hier in de stad dus dat is een goeie

4 likes

Teym

4 likes

Heeft iemand een concrete tip voor zo’n linnen pull on broek als deze? TILTIL Mailey Linen Pants Spruce – Things I Like Things I Love

Eentje die niet (teveel) doorschijnt, lang is (dus geen enkellengte), mooi valt en het liefst max. 35 euro kost? Kleur maakt niet zoveel uit, geen zwart. Ik weet dat je dit soort broeken momenteel op heel veel plekken kan kopen maar ik wil hem graag bestellen en liever niet veel moeten retourneren. Vandaar dat ik hoop dat hier iemand is die een dergelijke broek heeft die goed bevalt.

Stradivarius heeft er momenteel een in veel kleuren die qua lengte lang is. Hij schijnt wel een beetje door in de lichte kleuren met zwart ondergoed, maar geen enkele linnen broek die dat niet heeft.

4 likes

Ik heb altijd (al jaren) een volledig zwarte Longchamp le Pliage willen kopen, maar telkens doe ik het maar niet. Nu ben ik op zo’n punt dat ik hem echt wil, maar ze verkopen volledig zwart alleen maar in de Green collectie, en dan heeft hij een stom groen label aan beide kanten. Ik kan daar zo van balen. Hou zelfs Vinted al een half jaar in de gaten voor een Neo zwart, maar geen succes.

1 like

Bedoel je deze?

2 likes

Ja, alleen is dit geen canvas maar nepleer. Ook over getwijfeld, maar ik heb liever de canvas.

3 likes

Maar je zult altijd iets aparts hebben, want helemaal zwart is sowieso een afwijkende collectie en die veranderen per seizoen.

1 like

Ja, ik zal me er toch eens overheen moeten zetten. En anders verf ik het wel zwart. :joy:

Ik mocht hem mijzelf vorig jaar cadeau doen als ik aangenomen zou worden op een bepaalde functie. Niet geworden toen helaas, maar nu een jaar later wel. Dus nu moet ik hem eigenlijk gewoon kopen. :no_mouth:

4 likes

Al op Vestiaire Collective gekeken? Daar staat ook veel Longchamp op.

4 likes

Waar zit dat groene label dan? Want ik heb deze tas ook en ik weet eigenlijk niet wat je bedoelt?

1 like

Aan het einde/begin van de rits bovenop.

3 likes

Ohhh goh dat is mij echt nog nooit opgevallen :star_struck:

1 like

Ja ik ben echt vreselijk in dit soort dingen haha. :joy:

1 like

Haha ik ben ook zo iemand die dat dan meteen opvalt😅. Ik wil hem dan helemaal zwart en niet zo’n neon groen label. Ik hoop dat je hem nog helemaal in het zwart vindt, maar anders zou ik hem gewoon kopen en het groene label een zwart kleurtje geven (het is maar een klein stukje). En misschien als je de tas hebt, merk je dat het helemaal niet zo zichtbaar is.

3 likes

Ja het is inderdaad echt maar een heel klein stukje

Hier een foto

5 likes