Voorheen hadden Massimo Dutti en Anthropologie ook effen midi jurken, wel vaak met lange mouwen, maar daar zie ik nu niets. Mss kun je nog wel op die merken zoeken op Vinted bij jurken? & Other Stories heeft ook wel wat, maar eigenlijk alleen zwart.
Hier stonden idd een paar mooie jurken op maar helaas al uitverkocht.
Als iemand een effen jurk weet in deze modellen, let me know!
Edit: ik zie nu deze jurken op vinted weet iemand hoe de maten vallen van les juminelles?
Lady Pipa
Volgens mij wel gewoon op maat. Dat model zit alleen bij de heupen strak dus eventueel zou je daarvoor een maat groter kunnen nemen.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nette zwarte pantalon, met een hogere taille, rechte pijpen/nauwsluitend. Bijna alle broeken die ik gepast heb zijn niet lang genoeg voor mijn 1.83m. Ik wil geen blote enkels dus hij moet wel echt lang vallen. De gangbare merken heb ik al doorgespit, maar hoopte eigenlijk of er hier mede lange mensen zijn die nog een goede tip hebben voor een specifiek merk + model?
Vind je deze broek net genoeg? Dit is wel een merk voor lange mensen namelijk, het model is ook 1.83
Oh nooit van gehoord, ziet er goed uit! Even kijken hoe wijd de pijpen vallen (het mag geen slobberbroek zijn) maar ik heb hem besteld, thanks!
Ben benieuwd! Ik krijg hier steeds insta reclame van en dan denk ik oh leuk, maar ik ben hier veel te klein voor haha. Hopelijk is het mooi!
Heb je de modström gale geprobeerd?
Ik kan je deze ook aanraden. Ik heb hem zelf ook, het is een mooie stof, niet te wijd, zit lekker en is lekker lang. En hij staat prachtig.
Ik had bij Vanilia inderdaad ook een mooie gezien, niet exact deze maar denk dat ik toch maar even naar de winkel moet als ik weer mân voet kan gebruiken. Ik vind zowel de optie van jou, als van @Pythagoras wel aan de wijde kant, maar ik denk dat ik niet heel veel eisen kan stellen met mijn lengte. Ik wil eigenlijk zoiets als de Josh V Kris broek, maar die is echt hoog water Bedankt voor de tips, heel fijn!
Oh als je die broek eigenlijk wilt is de mijne inderdaad veel te wijd want die van jou is meer. een skinny.
Hopelijk vind je iets moois waar je je fijn in voelt!
Is het wel echt dezelfde? Want ik zie alleen zwart en groen, en geen blauw en rood.
Maar nee ik heb geen last van knieĂ«n erin, wat zonde voor zoân dure broek. Dat kan ook haast niet met de stof waar mijn broek van is, die is vrij dik en zwaar en rekbaar.
Als ik inzoom op de stof lijkt het inderdaad hetzelfde!
Op deze foto oogt de broek wel wat knieërig inderdaad. Dat is bij mijn broek gelukkig echt zo.
Nog een budget optie, ik heb deze Pull&Bear - Elegante broek met rechte pijpen, hoge taille en siernaad aan de voorkant in zwart | ASOS en die is wonderbaarlijk lang genoeg met mijn 1.82 en hij zit echt heerlijk, echt mn favo broek.
En zoiets?
Als je op google zoekt naar âskinny pantalon tall womenâ vind je veel van dit soort opties in langere maten!
Ik heb ook echt een enorme zoektocht gehad naar een geschikte jurk voor een bruiloft. Uiteindelijk geslaagd bij Vila! Had online besteld, maar laatst ook in een fysieke winkel geweest en daar zag ik weer heel veel nieuws dat ook geschikt zou zijn geweest. Alleen oppassen met terugsturen, daar heb je maar 14 dagen voor.
Hij zit perfect! Zelfs nog aan de langere kant maar ik ga hem eerst wassen en kijken of hij dan nog te lang is
Ik vind het jammer dat er nu er weer nieuwe airmax1 verkocht worden, ik al die kleursamenstellingen saai vind (elke keer een kleur met spierwit) of juist te chaotisch. Keek er wel naar uit na jaren geen nieuwe om weer eens een leuk paar te kopen, maar ze vallen me tegen
Oooh vind ik juist heel leuk, kleur met wit. Vooral die ârugged orangeâ wil die echt graag.