Modetopic #3

Ik vind ze opzich wel leuk, maar vraag me wel af of ze goed met jouw kledingstijl matchen en of je ze dan wel gaat dragen.

Ze matchen wel heel goed met je vloerkleed.

20 likes

Hahaha echt he past goed bij het kleed :joy:

Ja ik denk dat ik morgen maar even meer outfits bij elkaar sprokkel en kijk of ik het leuk vind. Denk dat het op zich wel kan hoor.

Ik draag vaak zoiets en denk dat het daar wel bij past toch?

3 likes

Denk dat ze hier ook niet mooi bij staan, maar dat komt voornamelijk door dat bontje. Dat maakt het lompig.

9 likes

Hmm jij denkt dus alleen leuk met een broek bijvoorbeeld? Niet leuk te combineren met jurken?

Ik ga morgen wel even wat dingetjes passen. Ik vind ze wel leuk, maar wel een beetje lomp. Twijfel ook vooral omdat de leer echt wel van goede kwaliteit is en lamswol ook heerlijk warm in de winter is.

Moeilijk moeilijk.

2 likes

Ik denk dat je een brazillian bedoelt!

3 likes

Hm ja ik denk het eigenlijk wel, maar ook dan vind ik ze net niet. Aan de ene kant proberen ze gewoon een keurige chelseaboot te zijn, wat niet lukt want daar zijn ze te lomp voor (door een netniet platform en het bontje). Maar het is ook geen goede statement platform schoen zoals de dr martins jadon ofzo, die bedoeld is om lomp te zijn.

Maargoed, het is natuurlijk ook gewoon je smaak of niet :joy:.

Maar denk dat je veel leukere boots kan vinden, die ook van leer zijn en zelfs ook wel gevoerd aan de binnenkant.

12 likes

Ja deze outfits had ik ook in m’n hoofd (je hebt een herkenbare stijl). Maar dan vind ik ze inderdaad wat snowbootig. Misschien dat egaal dan zowel de schoenen als outfit beter tot z’n recht laat komen. Buiten dat ik de laarsjes wel leuk vind

3 likes

Ik zou iets kiezen zonder dat het bontje zichtbaar is. Vind deze inderdaad een beetje te grof voor de mooie jurken die je draagt.

4 likes

Bedoel je een broekje met hoge taille? Of wat bedoel je met billen er aan de onderkant uit en een triangel aan stof?

1 like

Ik denk dat je een brazilian cut bedoelt?

2 likes

"Brazilian’ of ‘Cheeky’

1 like

Bayu The Label heeft volgens mij ook dit soort broekjes, vind dat ook een mooi merk!

1 like

Heeft het zin om bij uniqlo naar broeken te kijken als je lang bent? Die modellen zijn allemaal rond de 170…

2 likes

Nee, ik zou dan eerder bij stradivarius kijken als je goedkope, maar betaalbare jeans wilt hebben. Zij hebben tegenwoordig ook lengtematen.

1 like

Het is even goed passen maar sommige broeken gaan prima hoor en soms hebben ze ook een “long” versie van bepaalde broeken. Ter referentie: ik ben zelf 1.75m met lange benen.

1 like

Ah jammer:( wilde een mooie high waist pantalon. Vriendin had een hele mooie die echt goed hoog in de taille zat van de uniqlo, maar die is niet zo lang.

2 likes

Ik heb 2 bikini’s van Aya label hun hebben veel broekjes waarbij je veel bil ziet. Mooi en kwalitatief (duurzaam) merk wordt ook bij de Bijenkorf verkocht.

3 likes

Calzedonia heeft ook veel van dit soort broekjes.

3 likes

Ik ben 1.78 en die broeken zijn inderdaad mooi maar gwn echt wel aan de korte kant, ik heb het niet gekocht omdat het te hoog water is

Bij billabong!! Kwam ik laatst achter dat ze op hun site echt een overzicht hebben van alle modellen broekjes, van mini string naar bedekt zeg maar.

1 like