Kwam ‘inches the label’ tegen op insta, is volgens mij een merk voor lange meiden met ook highwaist broeken!
Vraagje: zijn leren jassen nog wat? En dan denkend aan het model leren jas op skinny jeans en adidas (a 5/10 jaar geleden) Of is een ander model nu meer in?
Ik denk dat lange leren trenchcoats nu meer in zijn, beetje matrix vibes haha. Of tenminste, dat heb ik de afgelopen jaren vooral gezien
Ik zoek een nieuwe wintermantel voor aankomende winter, maar ik ben klein en heb korte armen.
Ik heb jarenlang deze gehad in meerdere kleuren om een idee te geven wat ik leuk vind van stijl, maar dat merk is helaas failliet gegaan:
Budget is max. € 350
Weet iemand merken of winkels waar ik kan kijken voor winterjassen die niet té lang zijn voor petite mensen?
Het is wel online maar Zalando en About You kan je zoeken op petite kleding.
Dankje! Ik kijk echter liefst in een fysieke winkel omdat ik een winterjas moeilijk vind, ik wil toch even kunnen voelen.
Reiss? Daar heb ik een fijne van ik een soortgelijk model als je foto
Deze van Ted Baker is misschien ook wel je smaak? Ik heb de lange versie al een aantal jaar en hij blijft ook echt wel mooi.
Ted baker of Tommy hilfiger. Kun je beide passen bij de Bijenkorf.
Benneton maybe - die hebben iig ook zo’n stijltje qua jassen vaak
Dankje! Ik heb die al eens gepast en valt helaas niet mooi met mijn kleine bovenlichaam. De hals komt te laag waardoor het er een beetje gek uitziet. Maar het model an sich vind ik mooi.
Ben echt eigenwijs maar ga ze toch houden
Hele skere foto’s want screenshots uit filmpjes, maarr
Ik vind ze toch wel leuk 🫢
Nou echt hoor.
Ze is geen 70+ toch
Hoe heb je dit nou gevonden? Ik zie wel vaker mensen supersnel met een antwoord komen op dit soort vragen, ik ben echt benieuwd hoe dat werkt Dit kun je toch niet imagesearchen of wel?
Mooi of tacky?
- Mooi
- Tacky
0 stemmers
Zijn van Twinset en zitten heel comfortabel. Ik ben niet gewoon van sneakers te dragen maar zoek iets comfortabels voor elke dag.
Mooi tacky wel jammer dat er aan de binnen/ zijkant van de schoen niet ff een lekkere glitter zit ofzo
Heel goedkoop alsof ik de secondelijm van de glitters gewoon ruik
Haha ja ik twijfelde nog maar ben nu zeker. Ze gaan retour.
Oh toch wel dus! Ik gebruik ook wel eens google lens maar had niet zo’n goed/snel resultaat verwacht