Ok miss zeurpiet
Klassiekers zijn klassiekers om een reden.
Vercamilla zou dit kopen waarschijnlijk
Ze zullen niet voor niets in de sale zijn
Kennen jullie nog van die accounts voor 30+ ers die een nieuwe stijl ontdekken of millennial tips geven ofzo?
(Weg)
Ik vind deze ook top, zo wil ik zijn bij 52+ haha!
Misschien dat iemand anders wel een echte naam weet (ik niet), maar het zijn een soort gladiator sandals en als je ze gedetailleerd beschrijft dan kom ik wel soortgelijke dingen tegen. Misschien kom je hiermee verder?
Dus âblock heel lace up gladiator sandalsâ bijvoorbeeld of âheeled roman sandals with lacesâ
ik denk dus dat dit wel leuk kan zijn draag zelf sowieso geen uggs ivm dierenleed maar ik voel deze eigenlijk wel
Ohh super dankjewel!! als ik zocht op iets met veter ofzo dan kreeg ik dingen met alleen maar veter, en het is duidelijk niet in de mode nu dus dan moet je wel specifieker zoeken.
Wel nog wat ouder dan 30+ maar ik vind deze heel leuk! Geeft echt goede tips ook hoe je outfits nét een beetje anders kan stylen zodat het beter bij je lichaamsverhouding past
Volgens mij is jouw naam te zien bij die link, just so u know
Wat raar dat zag ik zelf niet, heb het maar ff weggehaald thanks
Trinny London is mân all time fav
Fashion and Style edit - absoluut goede tweede plaats
Busbeestyle
Anouk Yve is niet super 30+ achtig maar wel echt volwassen fashion
Withalexstyle
Kellymccoyd
Nina Walder
Nejy23
Bylinstyling
Styleaccelerator
Magnolia Styling
Wear_your_signature
Long.tall.lous
Anita Willemars
Zoiets
Die meid gaat al richting de 40 volgens mij. Dus past prima in je lijstje.
Alyssa Beltempo
Ik vind deze oprecht best leukđ«Ł
@Neena zag toevallig in een trendvideo dat de (vintage) oversized leather jackets dĂ© fall trend worden. Maar imo is een mooie leren jas (in welke variant ook) altijd een goede investering en tijdloos. En trends gaan nu zo snel dat de alles wat nu niet in is snel weer âuitâ is en andersom
Ik vind die ook leuk. Ik zie zo een outfit voor me met een foute oversized acid wash spijkerjas een witte blouse
Ik heb net een leer jasje gekocht in bikermodel wat 5/10 jaar geleden de trend was.
Ik ben zoân millennial die vasthoudt aan de trends van 10 jaar geleden want dat voelt safe haha!
Klopt, wist niet zo goed hoe ik het moest uitleggen. Ze heeft iig een brede doelgroep zowel 30- als 30+
Haha nou ja wat ik zei; volgens mij kunnen alle soorten leren jasjes altijd wel. Dus vooral lekker van genieten! En de trends van 5/10 jaar geleden komen vast wel weer terug. Ballerinaâs zijn nu ook weer hip, wie had dat ooit gedacht haha