Ik had nooit durven denken dat het woord “hip” hier onironisch zou worden gebruikt.
De transformatie naar Viva-forum is bijna compleet
Ik had nooit durven denken dat het woord “hip” hier onironisch zou worden gebruikt.
De transformatie naar Viva-forum is bijna compleet
Is een zwart leren bikerjasje niet gewoon tijdloos? Ik heb er al sinds midden jaren negentig iig standaard eentje in mijn kast hangen
Ik ben zo klaar met de zoektocht naar een witte linnen broek. Ik heb er inmiddels echt al 10 geprobeerd, maar allemaal schijnen ze door. Ik vind het super leuk staan, maar het werkt gewoon niet. Heeft iemand nog tips? Ik ben er zoooo klaar mee
(Dit is degene die ik nu heb geprobeerd. Heb er een kort wit broekje onder gedaan, maar dat ziet er ook niet uit.)
Misschien heb je het al geprobeerd, maar een naadloze huidskleurige string?
Wit onder wit zie je juist.
Zelf doe ik vaak lichtgrijs onder wit, maar van anderen hoor ik ook wel eens om er knalrood onder te doen
(Wit) linnen is altijd wel een beetje transparant en als je er nu een zwart naadloos onderbroek onder draagt, zie je dan nog steeds de aftekening?
Ik heb zelf geen linnen broeken maar ben wel fan van de hemden en shorts van h&m en Uniqlo. En de broek lijkt te spannen, kan je een maat groter nemen, dat het meer los valt?
Naadloos en huidskleur is hierbij het beste denk ik. Rood kan normaal best wel goed onder wit maar linnen is zo dun dat je dat toch gaat zien denk ik.
Ik had dit probleem ook en het enige dat bij mij werkt is inderdaad een huidskleurige naadloze string die hoog in de heupen gedragen kan worden. Dan zie je echt niets!
En het helpt om linnen een maatje groter te nemen. Dan zit het niet zo strak gespannen om je kont en ondergoed.
Kunnen jullie mij helpen met de keuze voor schoenen onder de jurk. Ik heb binnenkort een bruiloft en ben hoogzwanger en heb onderstaande gouden schoentjes in de kast staan. Nu ben ik ten eerste bang dat ik hier niet de hele dag op kan lopen en ten tweede twijfel ik of zilver niet mooier staat. Voor welke zouden jullie gaan?
0 stemmers
Ik stemde zilver. Maar als je de zilveren nog niet hebt, zou ik de gouden aandoen en een paar sneakers of slippertjes ofzo meenemen voor later.
Ik vind die gouden er mooi bij, maar zou voor je rug en je bekken toch echt een platte sandaal aandoen.
Bedankt allemaal voor de reacties over de witte linnen broek. Ik ga deze sowieso terugsturen en ik zie wel of ik nog een andere tegenkom. Thanks voor alle tips. Als ik een andere zie ga ik even kijken voor een lichte string eronder. In dit geval zie je dat er ook echt doorheen en zie je ook mn billen er gewoon doorheen. We gaan het zien :)) @monkeyslut ik zal nog eens kijken naar Oysho!
De broek is niet de juiste maat. Als je twee maten groter zou pakken van deze broek is het direct een heel andere look; losser, nonchalanter en omdat de broek dan minder strak zit, ook minder doorschijnend.
Geen lichte string, nude (voor jou), (bordeaux)rood of zwart.
Ik heb een zwarte zijden blouse van Toteme en wil er graag een complete set van maken, maar ik twijfel tussen de pantalon en de shorts. Ik woon in een bijna tropisch klimaat dus de short is logischer, maar de pantalon zou ik ook naar werk kunnen dragen (de short kan niet). Welke zouden jullie kiezen?
0 stemmers
Vind de pantalon veel mooier, die stof is ook zo bijzonder, zonde om die niet meer tot z’n recht te laten komen!
Klinkt misschien tegenstrijdig maar ik vind het met pantalon veel meer pyjamavibes hebben dan met de short.
De pyjama vibes vind ik juist de charme van de set!
En @monkeyslut ja pyjama vibes is wel de look waar ik juist voor ga hier haha. Ben van plan de blouse vooral open te dragen en dan met een witte racerback eronder, of juist dicht en met hakken voor een avondje uit