Modetopic #3

In mijn ervaring valt het goed op maat. Maar ze hebben ook een goede matentabel met cm. Die houd ik altijd precies aan en daarmee nog nooit een miskoop gehad.

Haha echt zo’n Ali-naam! Maar thanks! Ik ga even kijken. Wat je omschrijft is precies wat ik zoek.

3 likes

Vinden jullie wollen jassen/blazers van Sézane goede kwaliteit en het geld waard? Ik heb er eentje op het oog op Vinted maar nog steeds best een bedrag voor tweedehands. 65 euro goedkoper dan nieuwprijs, ziet er wel nog nieuw uit en 2x gedragen naar eigen zeggen.

• Ja zou ik doen
  • Nee zou ik niet doen

0 stemmers

3 likes

Ik heb vooral duurdere tassen en sommige die ik 16 jaar heb en vaak gebruik zien er nog steeds prima uit.

@macchiato

Wat is de oorspronkelijke prijs? Dat zou ik meewegen.

3 likes

175 euro voor hetzelfde model maar dan niet van wol, dus gok iets duurder voor de wol versie

6 likes

Pull and Bear via Zalando heeft mooie croptops met goede lengte! Wel redelijk hoge neklijn maar dat vind ik juist wel mooi bij een croptop.

3 likes

Ik vind de kwaliteit van sezane echt heel goed. Heb zelf een blazer (geen wol) die na 3 jaar nog als nieuw is. Ook mn andere items zijn supergoede kwaliteit.

2 likes

Dank voor de tips! Ik ga idd om een aankoopbewijs vragen en kan binnenkort passen bij sezane in de winkel.

1 like

Ja, zag de tabel idd! Ik zit er een beetje tussenin maar denk dat het dan wel goedkomt. Was wel een beetje in de war door de heupafmetingen. Ik meet die zelf meestal op mijn breedste punt maar op hun plaatje is het de daadwerkelijke heup geloof ik.

Ik zie dat de geliefde uniqlo tasjes ook in een andere variant beschikbaar komt. Misschien een tip voor de liefhebber?

Edit: o hahaha. Ik zie nu pas de datum staan, dus misschien was het al bekend

12 likes

Dankzij @Opheliac wil ik deze tas ook en deze vind ik er echt leuk uit zien

5 likes

Omg corduroy

6 likes

Ik ben mogelijk ook geinflunced. Vind deze ook wel leuk!

2 likes

Omdat ze niet meer te koop zijn in die kleur wellicht?

1 like

Gewoon populair en veel uitverkocht (geweest) in de winkels

4 likes

Ik heb de zwarte die ik niet meer gebruik, die mag je overnemen als je nog op zoek bent!

2 likes

Welke kleuren vinden jullie mooi staan bij een vaalzwarte jeans?

4 likes

Echt bijna alles wel? Behalve donkerblauw, (fel)rood en geel, dat vind ik persoonlijk wat minder.

10 likes

Hahah ik hd vandaag juist een donkerblauwe tshirt aan en vond het ook net niet, maar ik wist niet wat dan wel.

4 likes

:rofl: Ja, ik vind donkerblauw en zwart altijd lastig. Kobalt blauw vind ik bijvoorbeeld dan weer wel heel mooi. Maar verder kunnen de meeste kleuren wel. Bijvoorbeeld roze (zowel fuchsia als wat zachter roze), paars, groen dat past allemaal wel echt mooi vind ik persoonlijk.

1 like