Hoe bergen jullie tassen en schoenen op? Het is echt niet alsof ik er intens veel heb, misschien 5 tasjes en 10 paar schoenen inclusief sandalen, maar in mijn kast heb ik er geen apart deel voor of iets. In de hal hebben we een schoenenkast van ikea waarin totaal 8 paar past, daar gebruik ik de helft dus van… en mijn tasjes hangen vaak aan de kapstok. Ik weet niet hoe ik het anders kan doen en zoek naar een nette oplossing!
Ik heb 2 lage Ikea Nordmelakasten op elkaar gestapeld. 8 lades voor schoenen en tassen! Heb zelfs nog 2 lades voor man en kind weten vrij te maken, terwijl ik echt een shitload aan schoenen heb. Wel voornamelijk sneakers en lage schoenen en een paar pumps/enkellaarsjes, maar geen kniehoge laarzen. Die zouden vast ook wel passen, maar dan is je la snel vol. En oja, ik ben goed in schoenen-tetris, dat helpt ook om er veel in te krijgen Anyway, afhankelijk natuurlijk van hoe groot je gang is, maar hier staat -ie in het halletje onder de kapstok.
Edit: nou probeerde ik even een linkje van ikea-website te plakken, en kan ik heel die kast niet vinden. Uitverkocht of misschien niet meer te koop? Misschien dus beetje een dode mus, dit bericht.
Ik heb een laag en lang ikea (tv meubel) kastje in de gang waar je ook op kunt zitten.
Ik heb maandag een sollicitatiegesprek en ik weet gewoon niet zo goed wat ik aan moet. Ik heb wel pantalons enzo, maar die zijn wide leg. Is dat net genoeg met een blousje erop ofzo? Het is in een andere branche (PR) dan ik normaal werk, dus geen idee wat daar normaal is.
Lijkt me echt prima! Welke schoenen doe je erbij?
Ik zat te denken aan zwarte suede of leren laarsjes!
Ik heb een schoenenkast op zolder staan waar mijn schoenen in zitten die ik op dat moment niet draag. Dus in de zomer doe ik daar mn dikkere laarzen ed in en beneden op het schoenenrek zet ik mn sandalen en slippers.
Voor tassen heb ik ook nog geen oplossing
Ik heb onder mijn kapstok een bankje staan waar je ook dingen in op kunt bergen. Daar zitten sjaals, mutsen maar dus ook tassen in. Schoenen heb ik een aparte kast voor maar daar moet je plek voor hebben. Gewoon een open kast met schapjes, geen speciale schoenenkast oid. En die staat in een klein hokje waar ook de cv ketel hangt, perfecte plek ervoor wat mij betreft.
Oja en zomer/winter schoenen van het andere seizoen in een kist op zolder. Want ik heb wel redelijk veel schoenen.
Gouden supermooi! Maar zelf ook laatst hoogzwanger naar een bruiloft gegaan en was toch mega blij dat ik platte sandaaltjes aan had! Had het hier op t forum ook gevraagd. Uiteindelijk voor deze gegaan, vond t model ook nog wel chique staan maar de kleur is mss minder leuk als je oorspronkelijk voor goud/zilver wilde gaan. Voetbed was plat maar zat wel een zacht laagje in. Heb geen heel moeilijke voeten of last van vocht ofzo.
Voetenfoto
Ik zie dat ze van het zelfde merk van omoda zelf ook platte sandaaltjes hebben met zilver of goudkleur!
Mooie sandalen en zien er super comfy uit! Ik heb alleen sinds deze week last van iets dikkere enkels dus zo’n model wordt het niet voor mij helaas. Ik heb wel jullie tips en voorkeur van kleur meegenomen (dank jullie voor het invullen van de poll
) en ben uiteindelijk voor deze slippers gegaan.
Ik zag deze jurk, en vond het er wel mooi uit zien… maar is €100 niet veel te duur voor een polyester jurk?
Oei ja, ik krijg al rillingen bij het idee hoe statisch dit zal zijn in de winter
Weten een van jullie misschien waar ik een soortgelijk laarsje kan vinden maar dan niet van een synthetisch materiaal dat na 1 seizoen van ellende uit elkaar valt?
Wow dat is snel! Die lijken inderdaad erg vanaf de zijkant maar “mijne” hebben een rondere neus, dat zou ik het liefst hebben. Had ik er meteen bij moeten zeggen. En het liefst dus een wat bredere hak
https://www.boozt.com/nl/nl/gabor/ankle-boot_32481152
Deze dan wellicht? Ik weet alleen niet wat het verschil tussen een bovenlaag is en een bovenvoering, de eerste is iig leer en de tweede niet.
Die lijken er meer op, maar vind ik vanuit de ene hoek mooi en vanuit de andere truttig. Ik kan ze wel even in de winkel gaan bekijken! Dankjewel voor het meedenken in ieder geval
beetje random maar vinden jullie de monki de laatste tijd ook veel minder leuk? het was lang echt mijn favoriete winkel maar tegenwoordig slaag ik daar nooit meer
Ligt het echt aan mij of is het bij het bestellen bij Zara zo dat je echt meerdere keren iets moet bevestigen ?
Ik heb echt al 2x gehad dat ik dacht een bestelling geplaatst te hebben, dan zie je ook in je scherm wanneer het verwacht wordt (in mijn geval zou het in 2 delen komen)
Nu wil ik het even traceren want deel 1 zou vandaag komen, zie ik dat ik het uiteindelijk helemaal niet besteld heb en dat alles nog in mijn mandje zit? Op natuurlijk 2 dingen na die nu zijn uitverkocht…
Ja same, echt veel korte, blote dingen. Voel me er opeens veel te oud voor haha