Meid je MOET niet alles kopen dat je ziet he
Oh echt? Dacht van wel
Nee was gewoon benieuwd naar prijskwaliteit verhouding bij dit specifieke item.
Deze missh?
Of deze:
De laatste tijd als in de laatste 10 jaar?
Heeft iemand ervaring met bestellen bij Never Fully Dressed? Ik zie een mooie jas en rok die ze op andere webshops niet hebben maar vrees voor hoge invoerkosten
Oké ik heb een onmogelijke zoektocht haha. Ik ben op zoek naar basic tops die voldoen aan de volgende eisen:
- cropped, maar niet te cropped (niet boven navel, volgens mij zag ik laatst dat het ook wel ‘baby shirt’ wordt genoemd?)
- aansluitend
- mooie/stevige stof zodat het niet doorschijnt en echt mooi is als top
- liefst duurzaam merk, maar sta open voor ander merken zolang het echt goede kwaliteit is zodat ik er lang mee kan doen
- kleur maakt niet uit
Iemand tips misschien haha?
Wat voor halslijn wil je? Hoog of juist wat lager? Ik moest zelf meteen aan Reformation denken en dan specifiek de Muse tee, maar die komt net boven de navel. Ze hebben wel deze, die zijn net wat langer:
Die heb ik zelf dus niet maar alles wat ik van Reformation heb vind ik heel mooi qua kwaliteit en fit!
De Uniqlo U Crew Neck t-shirts vind ik ook heel fijn, zijn echt van mooi stevige stof, maar die zijn dan misschien weer net te lang? (al vind ik ze op de website langer ogen dan als ik ze zelf aan heb)
Ah super goede tips, dankjewel! Ik wil inderdaad dat het hoog aangesloten is. Die muse van reformation ziet er echt goed uit! Ik ga denk wat meer plaatjes proberen op te zoeken want nu lijkt ie net te kort (wil het ook aan naar werk), maar wie weet valt het mee. Die van Uniqlo ziet er heel mooi uit qua stof ook, maar op de foto lijkt het inderdaad net te lang. Ik wil het shirt niet in m’n broek hoeven doen, is dat bij jou wel?
Die van Uniqlo stop ik soms wel en soms niet in, maar ik draag ook altijd wel heel high waisted broeken heb ze net even gauw aangetrokken en gemeten, die van Uniqlo komt tot een centimeter of 6 onder m’n navel en die van Reformation (de muse dus) 2cm boven mn navel
Ohhh heel fijn dit. Bedankt voor de moeite!!
Ik zoek een simpel zwart tailleriempje met ergens een heel klein stukje elastiek, zodat hij staand aangesloten is en je zittend ook nog kunt ademen of eten. De mijne is na 15 jaar uitgelubberd. Iemand een idee waar ik zo iets (fysieke winkel) voor een klein prijsje kan scoren? Ik wil niet aan de knutsel moeten met deze oude, die is op.
Misschien eens kijken bij de kringloop? Soms hebben ze echt een shitload aan oude riemen.
Ik heb er een voor 2 euro op amazon gekocht, met gratis verzending. Echt een topding.
Kun je het elastiek misschien (laten) vervangen?
Ja dat doe ik al heel lang maar ze zijn nooit met elastiek! Ik dacht ook dat ik ze daar wel zou vinden.
@Nude Heb je een linkje of naam waar ik op kan zoeken?
@Lidwien Nee ik wil dus niet aan de knutsel en hij is na 15 jaar ook niet mooi genoeg meer om te laten maken…
Hahaha nou daar komt ie hoor: ‘Giantree vrouwen skinny corset riem voor jurken dunne taille’. Verkocht door Andidad voor 2,98 euro. Ik heb maat 36 en hij kan nog een stuk verder uitrekken. Ik draag m vooral over wijde jurkjes om ze te tailleren.
@quarterlife Ik moest ook meteen aan Reformation denken! Maar dan aan deze:
Niet cropped:
Of deze, wel cropped:
Lindy Knit Top - Sleeveless | Reformation1r8euug_up*MQ…&gclid=CjwKCAjwjOunBhB4EiwA94JWsPHpCsBHoe13DhOFbshWjHaO2EMWaGZZmwjLZpD4ar3n2ZB7nNaszRoCT8kQAvD_BwE
Beide geen baby tees, maar misschien eens rondneuzen op de website. Alles wat ik heb van ref is in elk geval super kwaliteit en allee staat chique haha!
Hoe zorgen jullie dat tasjes die jullie vaak gebruiken mooi blijven? Ik heb niet zoveel tassen dus ik draag vaak dezelfde 3 ofzo en ze zijn ook bijna allemaal niet van de beste kwaliteit, maar ze slijten zo snel! Ik heb in juli een klein tasje bij de mango gekocht en er zitten nu al beschadigingen op en hij is zijn vorm aan het verliezen. Vooral dit laatste vind ik vervelend want heb ik ook met mijn andere tasje die ik echt superleuk vond, de valentino bicorno. Er zitten heel veel krassen op, maar het ergste vind ik dat die hele tas is uitgelubberd.
Ik hing hem wel altijd aan de kapstok, kan het daardoor komen? Dat hij door dat gewicht uitzakt? Kan je ze beter staand bewaren?
En doen jullie wel eens insmeren oid tegen krassen?
Dank voor het influencen, had nooit aan Reformation gedacht voor basic tops maar nu wil ik deze
Edit: weet iemand hoe de maten van Reformation vallen? Ik zoek al lang naar de perfecte short- en longsleeve. Die van Uniqlo of Arket vind ik me niet zo mooi staan en deze lijken wat zachter te vallen.
Ik denk dat het misschien aan de kwaliteit ligt. Als ze een bepaalde vorm hebben zou ik ze wel staand bewaren maar bijv. krasjes enzo. Is het leer? Dan kun je het nog wel met iets insmeren/boenen net zoals schoenen maar als het plastic is heb je gewoon pech denk ik.