Nee nog niet! Dankjewel. Is het dan de bedoeling dat je voor elk paar laarsjes 1 paar daarvan hebt en die continu erin laat als je het niet draagt?
Ja, om de vorm het mooist te houden is dat wel het best, je hebt ze trouwens ook gewoon bij Ikea, maar die zijn plastic, weet niet of dat nog veel uitmaakt
Ik heb niet leuk ingevuld, omdat ik niet kon bedenken hoe ik dit op meerdere manieren kon combineren dan behalve steeds een zwarte broek aan. Voor mij is dat best belangrijk. Maar ik draag dan ook vooral neutrale kleuren (donkerblauw, zwart, grijs, wit en beige)
Uggs Tasman.
Zien jullie dit als pantoffels of als schoenen?
- Pantoffels
- Schoenen
0 stemmers
Vind ze dus heel leuk en denk ook dat ze leuk staan bij m’n spillepootjes maar als het echt een soort pantoffels zijn dan vind ik het maar meeeh. Wil er niet de hele stad mee rond sjouwen of een boswandeling maken maar meer als ik bijv naar de bioscoop ga of ergens een koffietje drink
Ik zei schoenen, maar nu twijfel ik omdat het je enkel bloot laat. En ik haat koude enkels dus toch pantoffels haha
Echt zowat alle influencers dragen deze op het moment, gewoon als schoenen. Dus als jij ze leuk vind lekker dragen.
Switchen is verboden
Maar op de fotos online zie ik de modellen niet in een homey setting, meer dus als ze aan het chillen zijn maar niet per se thuis dus vandaar mijn twijfel
Kan allebei. Daar zijn de zolen op gemaakt. Ik heb er vandaag mee gelopen (even naar de supermarkt, rijles gehad, pakketje weggebracht etc) en was heerlijk, lekker warme voetjes. Ik heb ze ook aan gehad naar de bios. Zou ze ook aantrekken naar de bieb om te studeren of even een koffietje te drinken.
Maar ik zou er niet echt mee de stad in gaan om uren te wandelen ofzo.
Sorry maar rijles met deze schoenen? Zei je instructeur daar niets van?
Nee waarom zou ze?
Het lijken mij best gevaarlijke schoenen om mee te rijden, maar dat zal aan mij liggen dan. Ik zie voor me dat je je gaspedaal los wilt laten en alleen je voet uit je schoen trekt en dan de controle verliest. Maar ik rijd zelf geen auto dus dat zal wel niet haha
Ohh nee ging goed gelukkig zitten prima vast om mijn voet haha.
Zou wat zijn
Ik heb laatst deze linnen blazer gekocht en vind hem super leuk. Alleen hoe combineer ik het leuk? Ik kom niet echt verder dan met een zwart shirtje eronder en op een zwarte broek? Ik ben niet zo goed in combineren haha. In het echt is hij wel ietsje donkerder groen. Heeft iemand wat leuke tips?
Spijkerbroek met wit/creme/zwart shirt. Satijnlook jurk in zwart/creme. Witte/crème top met zwarte maxirok.
Voor koudere dagen met een strak coltruitje eronder en een flared broek. Ook leuk op een iets meer aangesloten (gebreide) jurk. Zou dan kiezen voor een iets langer model jurk. Je kan er ook een blouse onder dragen die je in een hoge taille broek stopt.
Check https://instagram.com/janneaunan?igshid=MzRlODBiNWFlZA== nadat ik deze post las kwam deze random voorbij. Zij heeft allerlei outfits met zon soort jasje
Hier past toch quasi alles bij?
Ik zou er alleen geen jurk onder dragen, tenzij je heel lang bent.
Lange rok ook niet.