Modetopic #3

Ik ben mogelijk ook geinflunced. Vind deze ook wel leuk!

2 likes

Omdat ze niet meer te koop zijn in die kleur wellicht?

1 like

Als je ‘m voor een normale prijs wil verkopen ben ik wel geïnteresseerd haha

2 likes

Gewoon populair en veel uitverkocht (geweest) in de winkels

4 likes

Ik heb de zwarte die ik niet meer gebruik, die mag je overnemen als je nog op zoek bent!

2 likes

Nee wil vooral de roze eigenlijk! Maar thanks :slight_smile:

2 likes

Welke kleuren vinden jullie mooi staan bij een vaalzwarte jeans?

4 likes

Echt bijna alles wel? Behalve donkerblauw, (fel)rood en geel, dat vind ik persoonlijk wat minder.

10 likes

Hahah ik hd vandaag juist een donkerblauwe tshirt aan en vond het ook net niet, maar ik wist niet wat dan wel.

4 likes

:rofl: Ja, ik vind donkerblauw en zwart altijd lastig. Kobalt blauw vind ik bijvoorbeeld dan weer wel heel mooi. Maar verder kunnen de meeste kleuren wel. Bijvoorbeeld roze (zowel fuchsia als wat zachter roze), paars, groen dat past allemaal wel echt mooi vind ik persoonlijk.

1 like

Lichtblauw, lila en bordeaux

4 likes

Er staat veel bij, maar persoonlijk zou ik voor een niet vale kleur gaan. Vaal op vaal geeft de indruk dat je teveel wast met teveel wasmiddel.

Diep paars vind ik prachtig!

1 like

Kan iemand me even uitleggen hoe mensen in godsnaam low rise jeans dragen? Als ik sta: top. Als ik zit: niet zo top :clown_face:

2 likes

Haha ik vind donkerblauw en zwart juist zoo mooi bij elkaar staan. Vooral op zo’n broek en dan een goede donkerblauwe trui, love it

11 likes

Kan me van “vroeger” herinneren dat ik daarom altijd overal een hemdje onder aan had :sweat_smile: en dat maar steeds instoppen hahaha

4 likes

Oohja ik vind zelf donkerblauw op zwart prachtig haha. Ik past veel op hoor; ik zou zelf voor donkerblauw (ja haha) donkergrijs, of camel gaan voor de herfst. Of bordeaux ook leuk!

4 likes

Heeft iemand loafers van Dr Martens? Ik heb een paar loafers van een ander merk, maar die zitten totaal niet lekker en aangezien mijn laarzen van Dr Martens top zitten, zou dat misschien een optie zijn. Al zul je die ook ook vast moeten inlopen :sweat_smile:

Ja ik heb ze! Als jij geen hoge wreef hebt en niet te brede voeten, zouden ze heerlijk moeten zitten. Bij mij heeft het inlopen best wat tijd gekost wel

1 like

Andere tip, ik vind de loafers van Unisa heel fijn lopen!

3 likes

omg ik hype hier altijd die uniqlo drawstring schoudertas op MAAR IK BLIJF MET DIE TOUWEN ELKE X OVERAL ACHTER HAKEN!!! in de trein op straat in winkels omg zo kut

3 likes