Modetopic #3

Wat zijn nou fijne merken voor laarsjes die wat breder zijn ter hoogte van de bal van je voet ongeveer?
Op Zalando kan je bijvoorbeeld filteren op wide fit, maar dan nog zitten mijn voeten helemaal klem terwijl zó breed zijn ze nou ook weer niet. Dus dat is ook zonde.

Mag zowel online als offline zijn (liefst offline zodat ik gewoon direct kan passen). Het liefst draag ik enkellaarsjes met evt. een hak van max. 7/8cm en anders gewoon plat chelsea boots achtig.

Asos heeft ook een wide fit lijn!

2 likes

Ik wil graag nieuwe sneakers en ik zit de denken over de basic adidas samba’s (de wit met zwarte). Maar zit helemaal niet in de sneakerwereld en begreep van een vriendin dat deze echt niet meer kunnen (haar woorden). Nu boeit me dat opzich niet zoveel, maar zit ook totaal niet in de sneakerwereld en wil niet per ongeluk verward worden met marieclaire uit de pijp hahahah
anyway, iemand soortgelijke schoenen tips? Laag, beetje basic zwart/wit zodat ik ook naar werk aan kan. Of gewoon toch de samba’s rocken?

3 likes

Als je ze leuk vind zou ik ze gewoon dragen, boeien of ze ‘nog kunnen’. Vind ze ook vrij tijdloos dus lekker dragen hoor

1 like

Huh deze zijn juist mega populair. Alle influencers lopen er op

3 likes

Gabor Comfort - specifiek de comfort vallen extra breed. Maar niet allemaal even modieus :joy:

2 likes

Ik ga eens kijken! Beter dan pijnlijke voeten, dus als het er enigzins leuk/prima uit ziet ben ik al best tevreden eigenlijk haha

2 likes

Ja ik! Heb de Adrian Bex loafers, volgens mij is dat niet met de normale zool maar met de kleinste platform die ze hebben. Inlopen is wel even een ding,
maar veel minder erg dan met de klassieke boots. Als je een hoge wreef hebt gaat het sowieso wel knellen op bepaalde punten bovenop je voet. Ik had vooral last aan de zijkanten bij mijn enkels omdat het leer heel stug is en dat dan zorgde voor wrijving net onder mijn enkel bot. Sowieso slim om ze in te lopen met panty kousjes of sokken en niet met van die voetjes/blote voeten.

2 likes

Ik heb dus 1 paar zwarte laarsjes, al een paar jaar. Volgens mij echt leer. Maar er is een soort ‘knak’ gekomen in het leer van de rechterschoen waardoor die enorm op mijn voet drukt en ik gewoon pijn krijg na een tijdje lopen. Zonde, want verder zijn ze nog in prima staat.

Foto van wat ik bedoel;

Samenvatting

Ik snap echt niet hoe dit gekomen is en hoe het kan dat dit alleen rechts is. Heeft iemand dit ooit ook gehad? Is dit te fixen? Heb ook niet heel veel zin om voor niets een paar laarzen in de bus te sjouwen naar de schoenmaker dus dacht vraag het even hier voor het geval iemand ooit iets soortgelijks heeft gehad.

Heb je schoenspanners geprobeerd? Heb zelf dit probleem niet, maar ik heb van mijn baantje bij een schoenenwinkel geleerd om (houten) schoenspanners te gebruiken voor mijn leren laarsjes om ze mooi te houden. Misschien helpt het!

4 likes

Nee nog niet! Dankjewel. Is het dan de bedoeling dat je voor elk paar laarsjes 1 paar daarvan hebt en die continu erin laat als je het niet draagt?

1 like

Ja, om de vorm het mooist te houden is dat wel het best, je hebt ze trouwens ook gewoon bij Ikea, maar die zijn plastic, weet niet of dat nog veel uitmaakt

4 likes

Houten zijn wel veel beter omdat die zweetvocht opnemen vanuit de schoen waardoor het leer beter in vorm blijft. @Nysmn

4 likes

Wat vinden jullie van deze jas? Bestellen of niet?

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Ik heb niet leuk ingevuld, omdat ik niet kon bedenken hoe ik dit op meerdere manieren kon combineren dan behalve steeds een zwarte broek aan. Voor mij is dat best belangrijk. Maar ik draag dan ook vooral neutrale kleuren (donkerblauw, zwart, grijs, wit en beige)

3 likes

Als dit bij je stijl past (beetje hipster/vintage vibes) vind ik ‘m wel leuk! Zelf zou ik ‘m niet kopen

2 likes

Uggs Tasman.
Zien jullie dit als pantoffels of als schoenen?

• Pantoffels
  • Schoenen

0 stemmers

Vind ze dus heel leuk en denk ook dat ze leuk staan bij m’n spillepootjes maar als het echt een soort pantoffels zijn dan vind ik het maar meeeh. Wil er niet de hele stad mee rond sjouwen of een boswandeling maken maar meer als ik bijv naar de bioscoop ga of ergens een koffietje drink

4 likes

Ik zei schoenen, maar nu twijfel ik omdat het je enkel bloot laat. En ik haat koude enkels :grimacing: dus toch pantoffels haha

Echt zowat alle influencers dragen deze op het moment, gewoon als schoenen. Dus als jij ze leuk vind lekker dragen.

1 like

Switchen is verboden :poop:

Maar op de fotos online zie ik de modellen niet in een homey setting, meer dus als ze aan het chillen zijn maar niet per se thuis dus vandaar mijn twijfel

1 like