Modetopic #3

Is je oude jas nog op vinted te koop? Als je dat zou willen en hij voldoet aan alles… zo heb ik mijn fijnste en mooiste jas ooit in nieuwstaat opnieuw gekocht (zoveel jaar later).

5 likes

Dit is waarom ik o.a. zo blij ben dat Vinted bestaat. Heb dit al met zoveel dingen gedaan.

8 likes

Wel goede vraag maar hij was echt versleten versleten… die van Benneton ook, ik droeg m aan het eind van mijn tienerjaren en ben nu zo ongeveer halverwege de dertig :stuck_out_tongue: Heb het in een doneerbak gedaan.

Maar helemaal mee eens, heb ook een paar van mijn meest gedragen kleding van Vinted alleen met deze jassen zoektocht durf ik t niet echt aan want ik heb ook al regelmatig dingen gekocht die niet goed passen…

2 likes

Ik heb zelf al een aantal jaar de kaya van Filippa k en echt een topjas:

Bij mij valt ie over de knie, maar ligt aan je lengte ook denk ik (ik ben 1.62)

5 likes

En gewoon een Ted Baker jas?

1 like

Eitje.

Ted Baker Rosell.

Als je deze te lang vindt is er nog de variant Rose of Rosess.

6 likes

Ja deze wilde ik ook tippen! Ik ben 160 en hij komt bijna op m’n enkel.

2 likes

Ja ja die heb ik gezien maar vind die metalen dingen erop niet mooi :see_no_evil:
Maar niet erbij gezet dus snap de keuze, thanks voor het meedenken groetjes ouwe zeur :see_no_evil:

1 like

Ik heb de metalen dingen niet, model rosiey in burgundy. Ze hebben er echt te veel die op dit lijken.

3 likes

Die knoop boven en dat lusje kunnen wel makkelijk weg volgens mij.

2 likes

Oh de kleur van die bovenste groene is echt fantastisch :heart_eyes:. Jammer dat hij slechts 3 knopen heeft, dat is dan ook net te koud.

5 likes

Ja mooi hè dat flessengroen. Met groen vind ik altijd dat het heel snel net de verkeerde tint heeft maar dit is voor mij spot on. Je kan evt grote drukknopen aanzetten :stuck_out_tongue:

1 like

Ohh ja die jas van flippa is zó mooi! Ik wil hem ooit kopen. Maar hij wordt steeds duurder, twee jaar geleden was ie nog 800 euro.

2 likes

Ja ik vind hem ook prachtig! Maar wat een insane prijsverschil op zo’n korte tijd joh

Heeft iemand een wollen sjaal van Acne studios? Hoe is de kwaliteit hiervan?

Ik heb er 3 en ben er wel tevreden mee, maar sommige duurdere sjaals van bijv. COS zijn net zo goed. Ik koop ze zelf alleen in de sale.

1 like

Ik ook. Heb m al een jaar of 5 en ziet er nog uit als nieuw dus ik vind ze wel echt een aanrader!

1 like

Heb er 2, al een jaar of 10. Was ze gewoon op wolprogramma in de wasmachine, en dan nog steeds blijven ze mooi. Prijzen zijn wel flink gestegen tov aantal jaar terug, dus ik zou sale beetje in de gaten houden maar het is je investering wel waard.

2 likes

Ik had die van mij 5 jaar en was echt prachtig, nog als nieuw. Ik waste hem ook jaarlijks. Helaas afgelopen winter in de trein laten liggen :broken_heart::sob: maar ik ga hem opnieuw kopen want love it so much

2 likes

Ah zo veel goede reacties! Had een hele mooie kleur gezien :heart_eyes:

2 likes