Modetopic #3

Kan allebei. Daar zijn de zolen op gemaakt. Ik heb er vandaag mee gelopen (even naar de supermarkt, rijles gehad, pakketje weggebracht etc) en was heerlijk, lekker warme voetjes. Ik heb ze ook aan gehad naar de bios. Zou ze ook aantrekken naar de bieb om te studeren of even een koffietje te drinken.

Maar ik zou er niet echt mee de stad in gaan om uren te wandelen ofzo.

3 likes

Sorry maar rijles met deze schoenen? Zei je instructeur daar niets van? :joy:

8 likes

Nee waarom zou ze? :joy:

2 likes

Het lijken mij best gevaarlijke schoenen om mee te rijden, maar dat zal aan mij liggen dan. Ik zie voor me dat je je gaspedaal los wilt laten en alleen je voet uit je schoen trekt en dan de controle verliest. Maar ik rijd zelf geen auto dus dat zal wel niet haha

1 like

Ohh nee ging goed gelukkig :joy: zitten prima vast om mijn voet haha.

Zou wat zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb laatst deze linnen blazer gekocht en vind hem super leuk. Alleen hoe combineer ik het leuk? Ik kom niet echt verder dan met een zwart shirtje eronder en op een zwarte broek? Ik ben niet zo goed in combineren haha. In het echt is hij wel ietsje donkerder groen. Heeft iemand wat leuke tips?

6 likes

Spijkerbroek met wit/creme/zwart shirt. Satijnlook jurk in zwart/creme. Witte/crème top met zwarte maxirok.

4 likes

Voor koudere dagen met een strak coltruitje eronder en een flared broek. Ook leuk op een iets meer aangesloten (gebreide) jurk. Zou dan kiezen voor een iets langer model jurk. Je kan er ook een blouse onder dragen die je in een hoge taille broek stopt.

3 likes

Check https://instagram.com/janneaunan?igshid=MzRlODBiNWFlZA== nadat ik deze post las kwam deze random voorbij. Zij heeft allerlei outfits met zon soort jasje

5 likes

Hier past toch quasi alles bij? :sweat_smile:
Ik zou er alleen geen jurk onder dragen, tenzij je heel lang bent.

8 likes

Lange rok ook niet.

2 likes

Waarom niet dan? Volgens mij best leuk hoor

9 likes

Ja die specifieke blazer is niks maar gaat om het idee.

Maar op iemand die niet zo dun en lang is als in die eerste foto vind ik het zelf nog steeds leuk kunnen staan!

10 likes

Volgens mij heb ik dezelfde blazer

Ik draag hem vaak zo

Samenvatting

En ook wel met een donkere flared jeans met lichte top

25 likes

:pleading_face::pleading_face::pleading_face:
DM als je mijn sugar mommy wil zijn

20 likes

je kan hier echt leuk een monochrome outfit mee maken! broek en top in een soortgelijke groene kleur love it

1 like

Ja altijd een onderbroek. Vind het prettiger aanvoelen.

3 likes

Oh ik heb een keer een shirtje van Hollister gehad en dat vond ik echt grote flutkwaliteit! Is wel al jaren geleden.

1 like

Alle body’s die ik heb hebben knoopjes of haakjes bij het kruis, onmogelijk om zonder ondergoed te dragen imo!

3 likes

@anon50301661 en je loopt met een onderbroek aan geen risico dat je per ongeluk iets tussen de knoopjes klikt! (spreek uit ervaring :melting_face:)

4 likes