https://www.boozt.com/nl/nl/halo-fi/huurre-long-coat_31419489
Megaduur maar; geen knopen, ceintuur, gevoerd, voorbij de knie, 82% wol, 16% alpacawol en 2% zijde van buiten, van binnen viscose en cupro.
https://www.boozt.com/nl/nl/halo-fi/huurre-long-coat_31419489
Megaduur maar; geen knopen, ceintuur, gevoerd, voorbij de knie, 82% wol, 16% alpacawol en 2% zijde van buiten, van binnen viscose en cupro.
Only heeft ze, stond er gisteren mee in m’n handen!
Ik zag er laatst 1 bij Abercrombie maar kan m nu niet vinden op de site… wel in nepleer: https://www.abercrombie.com/shop/eu-nl/p/vegan-leather-mini-skort-52729319-1000?categoryId=65617659&faceout=model&seq=01
Ik zag toevallig bij Basicella op TikTok zojuist een super interessante video over laarzen! Dat is denk ik een goeie om te kijken voor je iets zou kopen
Dit kon ook in Rotterdammerts of durf te vragen; past in een new bum bag small van susan bijl een dopper?
In een geleende new pouch medium heb ik wel eens een dopper gekregen terwijl afmetingen dat niet echt laten zien (geen ruimte voor normale portemonnee though) maar hoe zit dat met de bum small?
Nee er past echt veel in als je graag wil vind ik: grote brede portemonnee, sleutels, portemonnee van m’n vriend, purol, telefoon, eventueel nóg een telefoon maar een flesje water is echt te lang.
Er is ook een Dopper van 350 ml, die past er wel in.
Ik heb een small en een medium en in die small past nog nauwelijks een wat groter brillenhoesje, telefoon en klein portemonneetje. In de medium past wel een half liter flesje water en dan nog meer crap.
Wilde dit filmpje even delen. Echt heel handig om zo bepaalde kleding op verschillende lichamen te zien.
Hoe valt Lucy & Yak? Ik heb soms 40 en soms 42 (met name brede heup) en twijfel tussen 12 en 14.
Welk kledingstuk heb je op het oog?
gebruiken jullie whering? dat is een app waarmee je je kleding kan invoeren en dan outfits kan combineren. ik kende het voor deze week niet, maar er gaat echt een wereld voor me open. ik weet niet of ik spuit 11 ben maar zo niet is het een aanrader hahaha
Lees al in de reviews dat ie klein valt en dan is mijn maat uitverkocht
@Vuile_bitch dat klinkt echt leuk, maar zo veel werk om alles te fotograferen haha
ja true ik heb vooral veel gegoogeld en bestellingen nagegaan en gewoon die foto’s gepakt. maar 90% van wat ik draag is of weekday of uniqlo of komt van asos dus zo moeilijk is dat niet hahaha
Vraagje: is dit een betrouwbare site?
Of
De eerste absoluut niet, de tweede wel.
Coach heeft geen webshop voor Nederland en bovendien zie die prijzen:
Wardow heb ik laatst besteld. Eerst reviews gecheckt, waren erg goed. Snelle verzending en mijn tas (Furla) kwam keurignetjes aan, zoals hij ook van Furla zelf zou komen.
Ik ben (weer) op zoek naar lange zwarte laarzen met halfhoge hak en smalle neus. Stevige kuiten dus de meeste zitten net te strak waardoor het niet lekker zitten. Iemand een tip uit ervaring met zwarte laarzen en wijde schacht? Had deze besteld van nubik maar ze zijn weer net te strak
Thanks!