Modetopic #3

Ik heb de metalen dingen niet, model rosiey in burgundy. Ze hebben er echt te veel die op dit lijken.

3 likes

Die knoop boven en dat lusje kunnen wel makkelijk weg volgens mij.

2 likes

Oh de kleur van die bovenste groene is echt fantastisch :heart_eyes:. Jammer dat hij slechts 3 knopen heeft, dat is dan ook net te koud.

5 likes

Ja mooi hè dat flessengroen. Met groen vind ik altijd dat het heel snel net de verkeerde tint heeft maar dit is voor mij spot on. Je kan evt grote drukknopen aanzetten :stuck_out_tongue:

1 like

Ohh ja die jas van flippa is zó mooi! Ik wil hem ooit kopen. Maar hij wordt steeds duurder, twee jaar geleden was ie nog 800 euro.

2 likes

Ja ik vind hem ook prachtig! Maar wat een insane prijsverschil op zo’n korte tijd joh

Heeft iemand een wollen sjaal van Acne studios? Hoe is de kwaliteit hiervan?

Ik heb er 3 en ben er wel tevreden mee, maar sommige duurdere sjaals van bijv. COS zijn net zo goed. Ik koop ze zelf alleen in de sale.

1 like

Ik ook. Heb m al een jaar of 5 en ziet er nog uit als nieuw dus ik vind ze wel echt een aanrader!

1 like

Heb er 2, al een jaar of 10. Was ze gewoon op wolprogramma in de wasmachine, en dan nog steeds blijven ze mooi. Prijzen zijn wel flink gestegen tov aantal jaar terug, dus ik zou sale beetje in de gaten houden maar het is je investering wel waard.

2 likes

Ik had die van mij 5 jaar en was echt prachtig, nog als nieuw. Ik waste hem ook jaarlijks. Helaas afgelopen winter in de trein laten liggen :broken_heart::sob: maar ik ga hem opnieuw kopen want love it so much

2 likes

Ah zo veel goede reacties! Had een hele mooie kleur gezien :heart_eyes:

2 likes

Ik wil er dit seizoen ook eentje kopen! Maar vraag me af wat fijn is qua maat?

• 45 x 200 cm (narrow, €170,-)
  • 70 x 200 cm (oversized, €200,-)

0 stemmers

2 likes

Gezien alle positieve reacties hier denk ik dat mijn Acne sjaal kennelijk uit een slechte batch komt :cry:. Vind ‘m veel te ruw en kriebelig.

2 likes

Aansluitend hierop, weet iemand of dit een echt Acne label is? Zit erover te denken om deze tweedehands te kopen, maar als ik Google zie ik dat je ook los Acne labels kunt kopen (nep neem ik aan)

Weet iemand een flared donkergrijs (tegen zwart aan) in dezelfde kwaliteit als bv yaya en circle of trust? Die broeken zitten altijd zo lekker en zijn zo zacht… maar ze hebben weinig keuze in die kleur

2 likes

Ik heb een flare van Stieglitz die ik echt geweldig vind zitten.

3 likes

Ik durf hier geen uitspraken over te doen, weet alleen dat het label op de sjaals op den duur enigszins veranderd is.

1 like

Welke kleur is leuker qua winterjas?
Ik wil dat hij toch zeker een jaar of 3 meegaat.

• Groen
  • Fuchsia

0 stemmers

Het groene had ik al eerder (en heb dus nog een bijpassende sjaal en muts liggen), aan de andere kant is vernieuwing ook wel eens leuk. Mijn wintergarderobe bestaat uit 85% zwart en wit, een andere prominente kleur is beige. In de zomer draag ik heel vaak fuchsia, dus het is niet dat de kleur buiten mijn comfortzone ligt. Ben alleen bang dat ik het sneller beu zal geraken?

1 like

Ik vind voor iets als een winterjas een neutrale kleur altijd beter, ik denk inderdaad dat je dat minder snel beu raakt. Maar een vriendin van mij heeft zo’n fuchsia jas die ze al een paar jaar met veel plezier draagt, dus het ligt ook echt aan de persoon.

5 likes