Modetopic #3

Hahaha ja de kleuren van mijn wintergarderobe zijn nogal neutraal :'D

Klopt wel! Hoewel ik wel nog ergens een oude zwarte jas heb liggen die ik dan eerder naar een begrafenis zou dragen. Bedankt voor je advies.

1 like

Hoge laarzen

• Leuk
  • Muah
  • Niet leuk

0 stemmers

Ik zag een vrouw ermee en was helemaal geïnspireerd, maar weet niet of het makkelijk te combineren is. Op Pinterest zag ik weinig leuke outfits.

5 likes

Ik vind het met kortere jurkjes/leren short echt leuk, had verwacht ze niet zoveel aan te doen maar heb ze vorige winter echt veel gedragen.

2 likes

Ik ben een reddit subgroep tegengekomen waar ze Acne Studios beoordelen op echtheid, en dit specifieke label wordt daar als fake gezien. Het was ook te mooi om waar te zijn eigenlijk, en de sjaal ziet er ook wat dun uit, is vast nep

4 likes

Oh sorry ik bedoel een jeans

3 likes

Ik vind o.a. deze outfits wel leuk.

Ik zou graag hoge laarzen willen maar ben nog nooit een paar tegengekomen die een beetje aansluiten op mijn benen (of dat het bij mijn voeten goed zit grote maar zeer smalle voeten).

3 likes

De bovenste outfit vind ik wel mooi, maar de laarzen te strak om de benen. Ik vind juist wat losser om het been wat mooier. Naja dit gaat nog een hele zoektocht worden haha

Welke vinden jullie het leukst?

• 1
  • 2
  • 3
  • geen

0 stemmers

1 like

Waar zijn de 1e van? Super mooi.

Weet iemand waar je zo’n rokje kan vinden maar met een broekje eronder (hoeft niet perse strak broekje te zijn) Mag ook een ander materiaal zijn.

4 likes

Zijn deze

2 likes

Oysho heeft die!

1 like

Ik heb die van Uniqlo linnen stof. Tis wel echt een skort dus achterkant ziet eruit als een broek, voorkant een rok. Heel chill. Deze zomer niet kunnen dragen want zwanger, miste m echt!

2 likes

https://www.boozt.com/nl/nl/halo-fi/huurre-long-coat_31419489

Megaduur maar; geen knopen, ceintuur, gevoerd, voorbij de knie, 82% wol, 16% alpacawol en 2% zijde van buiten, van binnen viscose en cupro.

8 likes

Only heeft ze, stond er gisteren mee in m’n handen!

3 likes

Ik zag er laatst 1 bij Abercrombie maar kan m nu niet vinden op de site… wel in nepleer: https://www.abercrombie.com/shop/eu-nl/p/vegan-leather-mini-skort-52729319-1000?categoryId=65617659&faceout=model&seq=01

Ik zag toevallig bij Basicella op TikTok zojuist een super interessante video over laarzen! Dat is denk ik een goeie om te kijken voor je iets zou kopen

1 like

Deze Benetton gespot at Bijenkorf gister

4 likes

Dit kon ook in Rotterdammerts of durf te vragen; past in een new bum bag small van susan bijl een dopper?

In een geleende new pouch medium heb ik wel eens een dopper gekregen terwijl afmetingen dat niet echt laten zien (geen ruimte voor normale portemonnee though) maar hoe zit dat met de bum small?

1 like

Nee, de small is best klein. De medium heeft genoeg ruimte voor een flesje water, kleine paraplu, portemonnee etc.

2 likes

Nee er past echt veel in als je graag wil vind ik: grote brede portemonnee, sleutels, portemonnee van m’n vriend, purol, telefoon, eventueel nóg een telefoon :joy: maar een flesje water is echt te lang.

2 likes