Er is ook een Dopper van 350 ml, die past er wel in.
Ik heb een small en een medium en in die small past nog nauwelijks een wat groter brillenhoesje, telefoon en klein portemonneetje. In de medium past wel een half liter flesje water en dan nog meer crap.
Wilde dit filmpje even delen. Echt heel handig om zo bepaalde kleding op verschillende lichamen te zien.
Hoe valt Lucy & Yak? Ik heb soms 40 en soms 42 (met name brede heup) en twijfel tussen 12 en 14.
Welk kledingstuk heb je op het oog?
gebruiken jullie whering? dat is een app waarmee je je kleding kan invoeren en dan outfits kan combineren. ik kende het voor deze week niet, maar er gaat echt een wereld voor me open. ik weet niet of ik spuit 11 ben maar zo niet is het een aanrader hahaha
Lees al in de reviews dat ie klein valt en dan is mijn maat uitverkocht
@Vuile_bitch dat klinkt echt leuk, maar zo veel werk om alles te fotograferen haha
ja true ik heb vooral veel gegoogeld en bestellingen nagegaan en gewoon die foto’s gepakt. maar 90% van wat ik draag is of weekday of uniqlo of komt van asos dus zo moeilijk is dat niet hahaha
Vraagje: is dit een betrouwbare site?
Of
De eerste absoluut niet, de tweede wel.
Coach heeft geen webshop voor Nederland en bovendien zie die prijzen:
Wardow heb ik laatst besteld. Eerst reviews gecheckt, waren erg goed. Snelle verzending en mijn tas (Furla) kwam keurignetjes aan, zoals hij ook van Furla zelf zou komen.
Ik ben (weer) op zoek naar lange zwarte laarzen met halfhoge hak en smalle neus. Stevige kuiten dus de meeste zitten net te strak waardoor het niet lekker zitten. Iemand een tip uit ervaring met zwarte laarzen en wijde schacht? Had deze besteld van nubik maar ze zijn weer net te strak
Thanks!
Heeft iemand tips voor merken of winkels waar ik chunky sneakers in zwart/wit/grijs kan vinden zonder gelijk 150/200€ te hoeven uitgeven?
Steve Madden googlen. Vaak in de sale voor zo’n 75 euro en behoorlijk chunky.
Puma chunky sneakers zijn vaak ook aantrekkelijk geprijsd.
Heeft er iemand wel eens zo’n kleuranalyse gedaan en wat vond je daarvan? En eventueel tip voor waar (in Amsterdam bij voorkeur) dat goed/fijn was?
Ik heb dit filmpje gekeken maar ik had er eigenlijk niet zoveel aan! Het idee vind ik heel goed, maar ik vind de stijl die ze laten zien niet zo makkelijk toe te passen op de kleding die ik leuk vind en de huidige trends, en ik vind dat ze eigenlijk heel weinig toelichting geeft over waarom ze bepaalde keuzes maakt. Ze zegt in het begin van de video dat ze streeft naar balans in het figuur (over het algemeen slanker en langer lijken, volgens mij), maar de uitleg komt niet veel verder dan: “Zie je wat een verschil deze stof maakt?”.
Ik kreeg na het kijken deze filmpjes van Asia Jackson aanbevolen, en daar heb ik persoonlijk wel wat uitgehaald! Ze draaien niet om het nastreven van een slank, lang, zandloperfiguur en ze legt haar keuzes duidelijk en toepasbaar uit.
Ik heb het eens via werk aangeboden gekregen en vond dat heel leuk en nuttig! Heb zo’n kleurenkaartje gekregen wat ik nu not steeds gebruik om op kleren te leggen als ik ga shoppen om te kijken of het in m’n palet past. Het handige is ook nog eens dat veel kleren die ik inmiddels heb heel goed bij elkaar passen qua kleur en dus makkelijk te combineren zijn.
Zo’n kaartje is dat:
En wat ik ook leuk vond is dat ze meekeek naar je lichaamsverhoudingen, dus bijv ‘je hebt een lange nek; dus coltruien staan jou heel goed’, of ‘je hebt korte onderbenen; dus dan is een enkellaarsje minder mooi omdat het je benen nog korter maakt’
Ja ik heb het ook ooit gedaan en heb er oprecht veel aan gehad. Ik weet goed welke kleuren me staan en ik laat me (bijna) niet verleiden daarvan af te wijken en ik weet hoe mijn lichaamsvorm er het best uitziet. Ik doe (bijna) geen miskopen meer.
Als je het zelf keer op keer miskopen doet of gewoon echt niet weet wat je (met jezelf op kledinggebied) aan moet helpt dit je echt!
Het was een workshop van een dagdeel, personal styling inclusief figuur- en kleuranalyse. Dit was in 2015 oid via B Academy in Amsterdam voor (houd je vast) €50. Toen al goedkoop. En vergeleken met wat stylisten van nu vragen extreem goedkoop.
Gerline Hornsveld leidde de workshop. Ik weet niet of ze get nog steeds doet.
Ah ik snap het! Ik volg haar al een tijdje en ze legt vaak wel het eea uit en doet ook sessies met bepaalde figuren dus ben bekend maar haar stijl. Misschien dat het daardoor voor mij wat beter te volgen was. Thanks voor jouw tips! Die sla ik even op
Overigens gaat het bij haar niet om slanker te ogen maar echt om balans te creëren. Dat je daarmee soms slanker oogt is een voordeel maar dat is niet het doel.