Modetopic #3

Kan het komen doordat je vaak een tas aan die kant over je schouder draagt? Ik heb een teddy jas die helemaal versleten is op dezelfde plek, door al mn tassen.

3 likes

Heeft iemand misschien de tip voor een mooie camel coat met ceintuur, die niet snel lelijk wordt of gaat pillen maar die ook niet meteen 500 euro is? Bij die van mango etc. heb ik dit vaak wel

2 likes

Nog even een update: ik heb deze uiteindelijk gekocht en echt megablij mee. Hij past perfect, supermooie kleur en krijg telkens complimenten erover. Dus wel een vinted succesverhaal

4 likes

Kan ik deze jurk aan naar een bruiloft in november met thema/dresscode feestelijk?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Anders moet ik nog op zoek naar een andere jurk. Iemand tips? Ik wil eigenlijk niet teveel besteden want ik ken ze nauwelijks :grimacing:

1 like

Iemand die weet hoe je een trenchcoat zonder revers, zonder double breasted en zonder ceintuur noemt? Ik wil graag zo’n jas, liefst via Vinted maar dat is lastig zoeken met alle jassen met revers, double breasted en ceintuur

Zoals dit.

1 like

Zoiets? Deze is van Everlane. Je kunt zoeken op car coat.

1 like

Thanks, dat had ik zelf echt nooit gevonden. Denk wel dat ik de verkopers op Vinted een beetje heb overschat want krijg bijna geen hits. Misschien toch maar nieuw ergens kopen.

2 likes

Ik heb zo eentje van de Zara van de huidige collectie, misschien helpt dat met zoeken?

2 likes

Nu uitverkocht, misschien komt deze nog terug. Sezane.

5 likes

Ahhh lief. Ik ben alleen niet helemaal ‘eerlijk’ geweest met de foto als voorbeeld want ik zoek wel echt eentje die ver over de knie komt, die middelste ziet er wel goed uit, die heb ik gefaved.

Monki
Dit is wel een goede kanshebber maar ben niet overtuigd van de stof.
Ik heb echt zoooooo veel spijt dat ik mijn mooie burberry jas heb verkocht 3 jaar geleden, dat soort dingen komen altijd bij je terug

1 like

Ik heb deze en ben er erg blij mee, het is juist geen glimstof maar soort redelijk stevige stof.

Vanaf volgend jaar februari hebben ze bij Hartendief in Leiden weer Burberry jassen en ook veel car coats. Dus mocht je er weer een willen :wink:

3 likes

Het zijn vaak mannen modellen die single breasted zonder riem zijn, dus je zou ook tussen de trenchcoats op Vinted bij mannen kunnen kijken.

33EU

58EU

70EU
Ik heb nu 3 opties. De eerste heeft maar 1 foto en reageert slecht, ik heb de achterkant niet gezien, ben ook benieuwd naar de kleur in ander licht, misschien vind ik deze kleur net te licht
Tweede lijkt me wel geschikt maar is een mannen maat S en ik heb normaal M dus weet niet of dat dat misschien te klein is
Derde ziet er op een aanfoto van de en influencer gekreukt uit, love die mouwen wel, zo wijd.
Hahaha wat een afwegingen. Wat zouden jullie doen

4 likes

Eerste, vind die kleur mooier dan de rest (en de prijs ook)

2 likes

Ik denk dat je de tweede wel zou moeten passen met een M hoor. Als ik bijvoorbeeld truien shop op de mannenafdeling heb ik ook altijd een maat kleiner dan ik normaal heb en dan valt het nog oversized.

1 like

De 3e, de kreukels komen er toch in als je het wast? Mooie mouwen ook

3 likes

Heb de bovenste gekocht, kon daar nog een flinke af lullen dus 25 euro voor een jas: prima

2 likes

Heb je al een jas gevonden? Ik kwam deze nog tegen en is misschien wel iets voor jou (ook in het groen): STUDIO ID JENNIFER COAT - Mantel - black/zwart - Zalando.nl

1 like