COS, Arket, Filippa K, Closed.
Oh bedankt voor de tip! Die gele is niet helemaal mijn smaak, heb de olijfgroene bij Urban Outfitters besteld.
Bij Alohas misschien? Tof concept wel redelijk geprijsd. Zie Sustainable Boots | Alohas - On-Demand fashion
Waaaaauw, staat prachtig!
Dank je! Geen idee nog wanneer ik dit aan kan maar dan ligt hij maar vast in de kast
Naar een festival of feestje, maar laatst had een vriendin hem aan met een mooie blazer naar een etentje😄
Oh met een blazer is een goed idee
Ok door jou heb ik besloten dat ik dit ding NU moet hebben. Staat je geweldig
Ha staat echt heel vet, ik zit hierdoor nu ook te twijfelen of ik zelf die groene ook wil ahahaha
Ik draag ongeveer hetzelfde! Maar het is gewoon nog zomerweer waarbij het uiteindelijk 24 graden wordt… en luchtvochtigheid van 97% helpt ook niet mee. Als de max temperatuur 16 graden wordt doe ik inderdaad een vestje aan ofzo, maar nu begint de dag al met 16 graden. En zon. Dus ik heb het ook warm!
Heeft vooral met de luchtvochtigheid te maken. Ik heb ook al een zweetsnor en heb nog nagenoeg niets gedaan behalve me aankleden.
Ik heb vandaag een katoenen wijde blouse aan, met lange mouwen maar die heb ik opgevouwen. Ik heb ook helemaal last van zweet op mijn voorhoofd, en zo veel last van zweet rond mijn beha de laatste tijd. Echt zin in iets frisser weer en minder zweet hahaha
Ik ga sowieso altijd uit van het heetste moment van de dag. Dus als ik zie dat het zoals vandaag 25 graden wordt, ga ik in korte broek en T-shirt de kids naar school enzo brengen. Het voelt eigenlijk altijd al warmer dan dat het dan is.
Losse luipaardbroek met een wijde paarse katoenen blouse en sneakers. Moet wel een event opbouwen en zit voornamelijk waar het koel is.
Ik wil wat basics inslaan om komende winter in thuis te werken terwijl de verwarming laag staat.
Ik sta op het punt om shirts, sokken en leggins van de heattech lijn van Uniqlo te kopen, op veler aanraden van jullie. Maar doe ik daar goed aan, of kan ik beter iets meer geld uitgeven voor spullen van een echt outdoor merk bijvoorbeeld? Het mag best wat meer kosten als het écht goed is.
Ik weet dat best veel van jullie die heattech kleding hebben, dus:
- Uniqlo heattech voldoet aan je eisen
- Koop liever van het volgende merk …
- Geen idee maar wil toch stemmen
0 stemmers
In de heattech lijn van Uniqlo heb je ook meerdere varianties in hitte, ik zou daarmee beginnen. Je gaat niet outdoor op excursie in Lapland. Is meer dan voldoende en aan een correcte prijs.
Het probleem is dat ik het heel snel koud krijg. Helemaal als ik een uur stilzit. ‘Gewoon’ met laagjes werken in de vorm van twee sokken, en twee truien bijvoorbeeld voldeed afgelopen winter eigenlijk al niet. Dus ik vrees dat dat spul wel echt van goede huize moet komen.
Maargoed, ik denk dat ik het gewoon ga proberen!
Probeer eens een set extra warm te kopen voor de echte koudere dagen en warm voor een gewone herfst- of winterdag. Kan je direct testen en eventueel alternatieven zoeken mocht het voor jou niet voldoen.