Modetopic #3

@Branko ik draag in de winter wel eens twee heat tech tops over elkaar. Heb het zelden koud gehad.

2 likes

Ik had de meest warme lijn van uniqlo voor de kou in New York toen der tijd -18. Wel alleen buiten want binnen ging ik kapot als ik het nog aanhad. Daar voldeed het maar in nederland heb ik het wel is aan en dan zweet ik me gelijk rot. Dus het ligt al 2 jaar stil in de kast🫣

2 likes

Dit klinkt goed! :smiley: Ik heb zowel de normale, als de extra warm versie aangeschaft. Ben benieuwd.

1 like

Hoe vallen de leggings van de heattech lijn? Ik wil er eentje aanschaffen maar heb geen idee hoe het valt.

Wat vinden jullie fijne colberts? Ik ga in die met zo’n polyester voering zo snel zweten, dus ik zoek iets met een andere voering.

2 likes

Ik vond ze klein vallen!

2 likes

Ik heb voor een bruiloft onderstaande jurk gehuurd. Nu ben ik nog opzoek naar schoenen die hier bij passen. Ik loop normaal nooit op hakken en heb zelfs geen hakken. Hebben jullie suggesties wat hier leuk bij zal staan en ook op een bruiloft kan? Er is geen dresscode voor de bruiloft.

8 likes

Moeten het hakken zijn? Je kan ook in dezelfde stijl als de schoenen op foto sandalen zoeken? In een lichtroze of crèmekleur

Nee het liefst juist geen hakken. Maar kan niets vinden waarvan ik denk dat het leuk staat voor op een bruiloft. Heb zelf alleen maar simpel zwarte sandalen.

1 like

Zijn mensen naar ee Sezane winkel in Amsterdam geweest? Is het druk en moet je in de rij staan?

2 likes

Ik was er vorige zondag, toen was het echt veel te druk. 30 minuten in de rij gestaan voor de kassa. Geen airco. Was vreselijk haha. Maar dat was het eerste weekend dat ze open waren, dus weet niet of het nu nog steeds druk is. Ik vond dat ze op truien en vesten na ook weinig kleding hadden hangen.

3 likes

Ah! :grimacing:

1 like

Ik ben er op een doordeweekse dag geweest en toen stond er geen rij. Hangt weinig kleding in de winkel, je moet zelf vragen of ze bepaalde kleding achter hebben hangen. Zou van te voren opzoeken wat je graag wilt passen en dan alles in 1 keer doorgeven.

1 like

Hm, goed om te weten. Ik wilde eigenlijk vooral voor de kleding gaan. Misschien vullen ze het nog aan in de komende maanden.

1 like

Het is wel gebruikelijk voor sezane om niet alles in de winkel te hangen. De keren toen ik in Parijs was moest ik ook elke keer vragen om kleding die niet in de winkel hangt. Zelf vind ik het systeem best vreemd en vervelend.

4 likes

En zoiets? (Zara)
Weet alleen niet of de kleuren helemaal passen.
Als je zoekt op muiltjes vind je best veel!

5 likes

Wat is het idee daar achter dan? ExCluSiEf zijn? Je verkoopt toch veel meer als je het “gewoon” uitstalt?

3 likes

Weet iemand waar ik leuke langere t-shirts/blouses kan vinden (in een redelijk basic stijl)? Ik ben zwanger en mijn eigen bovenkleding begint echt te kort te worden waardoor je die lelijke band van die zwangerschapsbroeken ziet. Ik wil best wat zwangerschapskleding aanschaffen, maar koop het liefst wat items die ik na zwangerschap ook nog aan kan.

1 like

Ik heb van only of vero moda basic tanktops en shirts met lange mouwen die wat langer zijn en die heb ik alle zwangerschappen tot het einde kunnen dragen zonder dat ze tekort werden. Gewoon in mijn eigen maat ook. Zou wel even in de winkel gaan kijken want heb wel eens online besteld en die konden weer retour want waren kortere variant.

Mocht je borstvoeding willen gaan geven, de voedingstanktops van h&m zitten bij mij ook zowel zwanger als nier zwanger goed bij mijn buik. Die kunnen ook prima op bv een broek en dan met een mooi vest erover of een blazer, kimono oid.

3 likes

Ik zie toevallig nu steeds dit steeds op insta

En dit lijkt me dusdanig simpel dat het geen €75,- waard is wat mij betreft.

6 likes