Vroeger vielen ze wel klein (ik moest maat 34 terwijl ik maat 36 heb), tegenwoordig vallen ze gewoon op maat. Heb een maand geleden nog een paar gekocht in mijn eigen maat, veel gedragen en ze zijn niet veel groter geworden ofzo?
Ze lopen volgens mij uit omdat de vacht aan de binnenkant platter wordt. Dan krijg je nog meer ruimte. Ik heb overigens altijd mijn eigen maat.
Vind ze allebei prachtig! Ik zou gaan voor de kleur die bij je ondertoon past
Daar kom ik nooit uit test zegt altijd wat anders
Heel mooi, hoe draag je dit en wat is het?
Een cape! Lijkt me mooi met een jurkje met spaghetti bandjes en dan dit eroverheen
Dit vind ik ook lastig, want ik ben saai qua combineren terwijl ik veel mooie items heb maar dit zag ik voor me met een zwart strappy jurkje. En wie weet in de zomer wat creatievers bedenken
Ik zit tussen twee maten in en heb de grootste gekocht. Die andere zaten strak bij mijn grote teen en ik heb al meerdere paren kapot gelopen daar. Echt een gat bij mijn teen dus
Oké check, thanks allen wat de uggs betreft. Ik houd gewoon deze maat!
Wauw prachtig die gouden op een strak wit jurkje
Heel eerlijk, ik vind mijn Uggs handschoenen, die ik al jaren heb, ontzettend fijn.
Dit model.
Ik heb de heat tech van Uniqlo sinds 2020 en zijn nog steeds goed.
Ik heb vandaag een jas gepast bij de Zara en hij viel zo mooi maar omdat ik zo klein ben was ie wel heel lang. Heb ‘m daarom terug gehangen maar die jas zit nu nog in m’n hoofd
Zal ik ‘m toch kopen? En kan ie eigenlijk wel zo met deze lengte of toch iets laten inkorten? Wat vinden jullie?
-foto weg
Hij lijkt over all een beetje groot, ook bij je schouders?
Love de lengte, hoe langer hoe beter. De diepe hals zou me eerder tegenhouden - of is het geen winter/herfst jas?
Voor die lengte vind ik een ietwat oversized model mooier dan ‘fitted’ zoals deze. De knopen vallen naar mijn mening ook te laag op je lichaam. Ik zou het niet doen.
@Pastiche @kali haha nu jullie het zeggen zie ik het ook, was zo gefixeerd op de onderkant dat ik die schouders niet eens gezien heb Kan nog wel een maatje kleiner proberen maar weet niet of die knoopjes dan nog dicht gaan
@Blush is wel voor de winter maar ik draag altijd een sjaal. Heb altijd van die mantels in de winter want van gewatteerde jassen word ik zo’n propje
Tot nu toe dus eigenlijk de conclusie: lengte kan maar hoe ie valt is meh. Dus andere jassen met zo’n lengte gaan zoeken die beter zit aan de bovenkant. Thanks!
Heeft iemand wel eens besteld bij Reserved?
Hoe is de kwaliteit? En kan retourneren vlot?
Ik ken de webshop niet, maar kreeg er opeens advertenties voor en ik vind het wel leuke stuks.
Ik heb er nog nooit besteld, maar wel eens in de winkel gekocht (in het buitenland) het is volgens mij een Poolse keten. Kwaliteit is vergelijkbaar met H&M, Bershka, Pull and Bear