Modetopic #3

Ja! Dit is ideaal :blush:

3 likes

Iemand hier heeft ze wel geprobeerd, weet alleen even niet wie dus zou je moeten opzoeken.

3 likes

Volgens mij @Stofdoek?

2 likes

Heeft iemand hier wel eens een souffle trui of cardigan van uniqlo gehad? Het gaat om deze:

De stof voelt heeel lekker zacht maar ook alsof hij heel snel zal pillen :sweat_smile: Ik ben dus wel benieuwd of deze wel lang mooi blijft.

3 likes

Toevallig vandaag gekocht! Maar nog niet echt ervaring mee dus :joy:

2 likes

Ja, ik! Zowel een pantalon als jeans en vind ze beide mega fijn. De jeans is heel stretchy, ik heb ‘m zelf maar kort kunnen dragen ivm mijn zwangerschap dus durf je niet te vertellen hoe lang deze mooi blijft
 zit wel echt heerlijk.

Ik heb ze zelf ingekort want ben niet mega lang, maar broeken in de winkels kwamen niet tot de grond met schoenen aan. Dus ze zijn wel echt lang!

& @Salty

6 likes

Ben hier wel benieuwd naar inderdaad. Zag op TikTok wat filmpjes voorbij komen, maar volgens mij ook veel gesponsord dus over de kwaliteit durf ik niets te zeggen. Ik heb zelf ook lange benen en slaag in fysieke winkels tegenwoordig nog wel eens bij de C&A, de rest van de winkels is of te kort of na 1 keer wassen alsnog te kort :joy:

1 like

Weet iemand waar ze deze verkopen? (Jasje)

3 likes

@Bergson ja ik heb een zwarte pantalon! Een prima broek, lang genoeg ook! Wel echt een polyester stof dus qua kwaliteit is het niet echt bijzonder, ik heb liever wat minder glimmende/dunne stofjes maar met mijn lengte heb ik niet echt de luxe om veel eisen te stellen eigenlijk.

2 likes

Echt jammer en vervelend dat er gewoon geen extra lange broeken in de winkels hangen. Ik heb momenteel ook maar 1 broek op goede lengte waar ik het mee moet doen. Verder ben ik erg blij met de blote enkels trend van de afgelopen jaren. :’)

Thanks iedereen voor de reacties. Ik denk dat ik morgen twee ga proberen te bestellen.

2 likes

Ja herkenbaar! Lastige is dat ik op een best wel formeel kantoor werk waarbij blote enkels (ĂŒberhaupt casual spijkerbroeken) niet echt de bedoeling zijn. Daarvoor is die pantalon dus top, makkelijk te combineren ook. Je kunt altijd proberen of het wat voor je is!

2 likes

Vero Moda heeft een tall collectie met een mooie pantalon! Azaline heet ie volgens mij.

2 likes

@Bergson @Stofdoek ik heb een hele fijne pantalon van Kookai en een jeans van good american die echt tot de grond komen bij mij!

Lengte zegt altijd zo weinig, dus: mijn binnenbeenlengte is 90 cm van kruis tot de grond

4 likes

Ik heb ook 2 pantalons van dit merk, een zwarte en een grijze. Ik vind de grijze qua stof wel iets anders (beter) lijken dan de zwarte, maar alsnog is het geen hoogstaande kwaliteit. Ik ben zelf 1.81 meter en ik het is inderdaad Ă©Ă©n van de weinige broeken die bij mij Ă©cht lang valt! Heb daarnaast ook een jeans van Wildflower Club, hier ben ik wel erg tevreden over! Hij valt wat meer baggy dan ik eigenlijk wilde, maar is qua lengte top (sleept zelfs bijna over de grond)

2 likes

Heel basic maar ik ben op zoek een dikke hoodie voor het thuiswerken. Ik ben een koukleum dus ik zoek wel echt een hoodie die goed dik van stof is. Iemand hier aanraders?

Carhart

2 likes

@Zonnestraaltje En deze lijn heeft ook vesten. Ik heb er inmiddels 2 van die ik ook weleens als jas gebruik

3 likes

Officieel een vest en geen trui maar zon fleece/teddy trui? Miran - Fleecevest dames - Human Nature | ANWB Webwinkel
Lekker hoge kraag ook. Goed thermoshirt eronder en dan is het denk ik megawarm
Of zoiets: Miran – Fleecevest dames – Human Nature | ANWB Webwinkel

6 likes

Goeie tips allemaal, bedankt! Sowieso zo’n thermoshirt eronder had ik nog niet over nagedacht dus die is al onderweg :money_with_wings:

3 likes

Ik had gister deze aan onder een vestje en was ook echt top HEATTECH Ultra Light Turtleneck Long Sleeved Thermal Top | UNIQLO

Het is super dun dus kan overal onder

1 like