Modetopic #3

De jurk (niet de schoenen)

Wilde wat gebreide jurken, hoop dat deze mooi staan.

7 likes

Heb je deze al binnen, en kreukt deze stof snel denk je?

Ja is al een wat oudere broek (vd Mango, weet niet of hij nog verkrijgbaar is). Soms zit er wel een vouw in, maar over het algemeen kreukt ie niet snel nee.

1 like

Iemand enig idee waar de toffe glitterblouse die Welmoed nu aan heeft bij Op1 van is?

2 likes

Iemand een idee waar je dit soort haarbanden kan krijgen? Liefst met glitter, voor de feestdagen. Naast Anna Nina dus.

NamJosh Flora Headband | Accessories | Anna + Nina

7 likes

Heb je toevallig een TK Maxx in de omgeving? Soms hebben ze zoiets hangen. Ik zou alleen daar even kijken als je in de buurt woont.

Edit: en google eens het merk Becksöndergaard, die maken ook veel haarbanden.

4 likes

Jeumiggg ik ben benieuwd in wat voor paleizen die Anna en Nina wonen…

sissy boy heeft iets vergelijkbaars. Wel minder bling

3 likes

Niet meer op tijd voor de feestdagen maar aliexpress staat er vol mee.

Als fysieke winkel zou je bijoux brigitte kunnen proberen misschien

4 likes

thanks allemaal voor de goede suggesties!

1 like

Ik ben op zoek naar een merk(en) die jeans verkoopt met lengtematen. En dan iets goedkoper dan Levi’s bijvoorbeeld.

Of als jullie tips hebben voor fijne broeken/merken die kort vallen?

@Vloeistof Stradivarius heeft zeer betaalbare jeans met lengtematen. Een familielid van mij is er erg tevreden mee.

6 likes

Only verkoopt ook jeans/broeken met lengtematen

1 like

Abercrombie &fitch is ook fijn vind ik. Die hebben soms goeie acties.

2 likes

COJ denim

2 likes

Costes heeft ook lengtematen! En vero moda/only inderdaad

5 likes

weekday heeft fijne jeans vind ik, ook in lengtematen

1 like

Heeft iemand nog een goeie tip voor oversized blazers, naast de bekende Zara/h&m ketens etc? Liefst niet te basic zwart, maar met een mooie streep, structuur of printje?

1 like

Vintage op Vinted

2 likes

Had ik al zitten scrollen en ook mooie gezien, maar dan vind ik het zo lastig inschatten qua maat en kan natuurlijk niet retour… misschien eerst even rondje fysieke kringloop.

3 likes

Hebben jullie ook tips voor mooie mannentruien? Mijn vriend is bijna 2 meter lang en heeft altijd moeite met truien kopen i.v.m. te korte mouwen. Vanmiddag heeft hij nog een Butcher of Blue trui kunnen vinden.

Zijn voorwaarden zijn kwaliteit, simpel (geen grote logo’s e.d.) en mouwen die lang genoeg zijn.

We gaan volgend weekend naar Londen en daar is een Arket, dat leek mij wel wat voor 'm, alleen geen idee hoe lang dat valt.

2 likes