Modetopic #3

Als je het te zakelijk vind ogen kun je dat toch wel oplossen met een (dunne) sjaal in een andere kleur?

Ik snap het probleem van het combineren niet zo. Enige wat je bij een jas ziet is je broek of rok toch? Bij een donkerblauwe jas kan toch alles, net als bij zwart. Bovendien is die combinatie in principe toch tijdelijk, want neem aan dat je de jas binnen uit doet?

2 likes

Heb je toevallig aanraders? :grimacing:

1 like

Zelf heb ik een grotere maat 48/50, dus ik pas niet in de standaard Zara, Bershka, Vanillia dingen. Maar ik heb hele fijne van de MS Mode, helaas hebben ze vaak enkel effen zwart, maar is wel echt mijn go to. Gaat vanaf maat 40.

1 like

Ja vind ik ook @the.rebel.club, je krijgt juist een mooi silhouet (hoe schrif je dit??) doordat je van boven wat breder bent en de broek dan beneden weer breed uitloopt. Ik lees hier veel goeds over de broeken van studio AnneLoes, misschien kan je daar eens kijken

Ja dit kun je goed verven, met handwasverf! Je kunt alleen een donkerdere kleur verven, dus lichtgeel is perfect.
Ik heb het zelf wel eens gedaan met Dylon handwasverf (in een emmer), maar je hebt ook speciale verf voor kasjmier en wol van Jacquard. Deze heb ik nog nooit gebruikt.

2 likes

Oh misschien ook de Abercrombie curve love collectie - zelf nog niet geprobeerd maar wel positieve verhalen over gehoord!

3 likes

Iemand nog tips voor een mooie badjas? Had iets bij Wehkamp besteld, maar vind de kwaliteit erg tegenvallen (was ook wel goedkoop). Dus zoek iets beters. Wil een zachte, met klassieke overslag (geen ritssluiting oid).

3 likes

Ik heb een hele fijne van de Sissy boy uit een vorige collectie. Maar ze hebben er nu volgens mij weer een.

3 likes

Walra!

4 likes

En @fleurdemay bedankt voor de tips! Heb er eentje bij Walra besteld, want die hebben een hele mooie korting nu!

4 likes

Vanilia tailored twill? Is zo’n beetje de enige broek die ik draag

4 likes

Ik vind nu broeken met stretch heel fijn, de WE heeft een aantal flared/bootcut jeans met veel stretch en die tot net onder je navel komen. Deze is het dacht ik:

WE Fashion HIGH RISE MET COMFORT STRETCH - Bootcut jeans - blue/donkerblauw - Zalando.nl

En tip is al vaker gegeven maar de Vanilia tailored twill. Die is ook goed in te nemen, mocht dat nog eens nodig zijn. Ik heb de zwarte maar ook deze groene en die is echt mn favoriet:

4 likes

Ik vind die van Vandyck heel fijn! Wel redelijk prijzig…

4 likes

Heeft iemand hier ervaring met Miinto?

1 like

Heeft hier iemand ervaring met de Curve Love straight jeans jaren-90 style van Abercrombie & fitch? Valt de broek erg wijd?

https://www.abercrombie.com/shop/eu-nl/p/curve-love-ultra-high-rise-90s-straight-jean-49948842-1000?categoryId=84958&faceout=model&seq=26

Ik ben zo’n eeuwige skinny jeans drager, heel wat andere modellen geprobeerd, maar vanwege mijn lengte (1.60 cm) allemaal te lang en deze van A&F lijkt me wel ideaal qua lengte-maat omdat ze een short lijn hebben. Als iemand nog andere tips heeft qua jeans voor korte benen hoor ik het ook graag!

1 like

Ik vind het een erg mooie broek, niet heel wijd maar echt recht. Ik vind hem wel vrij kort vallen. Ik had een lang besteld die aangeraden wordt voor mensen tussen 1.72 en 1.78 meter en ik ben zelf 1.70 maar vind hem echt maar net aan lang genoeg.

1 like

Ik koop altijd broeken van Levis met lengtemaat 26 (of 27). De high rise super skinny is mooi, en als je het graag wat breder hebt dan is de straigt leg crop of ribcage ook mooi, maar die moet ik vreemd genoeg 1 à 2 maten groter nemen dan mijn skinny’s.

Die van Abercrombie ken ik niet maar goede tip. Ik zoek eens een afwisseling voor mijn Levis broeken.

3 likes

Ja zijn mooie broeken, alleen ben ik zelf een appel zonder echt stevige benen, dus heb ik wel vaak dat ze dan daar te ruim vallen. Qua maat valt t ook echt niet superveel anders dan de normale sizing, maar net even met een andere pasvorm.

2 likes

Ja, wat wil je weten?

2 likes

Ik wilde weten of het allemaal een beetje soepel loopt en betrouwbaar is maar ik heb al besteld dus niet meer nodig!

1 like