Modetopic #3

Ik heb twee vergelijkbare wollen sjaals van weekday die niet pluizen, maar kan ze op hun site niet meer vinden, alleen bij asos maar dan uitverkocht
https://www.asos.com/nl/weekday/weekday-wollen-sjaal/prd/8570735

Dus eh ja goede tip waar je weinig mee kan behalve op Vinted zoeken.

3 likes

Deze is superwarm en pluist niet. Ik heb dezd 3 a 4 jaar geleden gekocht en ik ben er nog steeds superblij mee.

3 likes

Is ook idioot veel geld. Maar als die van acne je perfect lijkt en je gaat er lang mee doen, dan kun je misschien beter deze kopen dan meerdere die het net niet zijn? Tweedehands zou ik dan doen.

1 like

Die van Acne pluizen sowieso niet. Alle die heb/had zijn/waren nog in perfecte staat na jaren gebruik. De fringes kunnen wel iets losser worden.

2 likes

Ik heb die van &other stories en hij geeft bij mij wel af op mijn zwarte wollen jas… waar ik best van baal want had hem juist gekocht omdat hij volgens meerdere adviezen niet zou afgeven :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik heb gister ook al iets van dit merk aangeraden haha. Heb geen aandelen maar echt groot fan van dit merk voor basics. Maar ik heb deze merino willen sjaal en de kwaliteit vind ik echt heel erg goed. Pluist niet, super mooie wol, heel lekker warm en goede lengte. En voor een wollen sjaal van deze kwaliteit vind ik het echt niet duur.

4 likes

Ja ik heb ook 2 van deze sjaals, aanrader inderdaad! Heb ook sokken van dit merk maar die vind ik drie keer niks, worden heel snel lubberig (en vallen groot)

3 likes

Ja dit zijn echt top sjaals!! Ik heb een grijze en een zwart, ik draag ze echt in de winter elke dag. Pluizen en kriebelen niet.

1 like

Ik heb ook die van &Other stories @Tjiftjaf bevalt super goed, totaal geen pluisjes

2 likes

Ik ga zaterdagavond naar een Michelin restaurant en heb geeeeen idee wat appropriate is om aan te doen. Heeft iemand tips? Mag ook met foto’s!

Ik mag het niet weten, is een verrassing :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nou de keren dat ik er ben geweest (en in de paar restaurants waar dat was) trok ik gewoon een mooie jurk aan. Maar je ziet ook mensen in pantalon. Je ziet ze zelfs in spijkerbroek. Maar idd hangt af van het restaurant, leuk jurkje is altijd safe!

2 likes

Ik ga regelmatig gewoon in spijkerbroek met mooie blouse etc, je ziet echt mensen in allerlei outfits en het verschilt idd per restaurant. Ik vind het zelf altijd wel leuk om net die ene leuke blouse aan te doen of een mooi jurkje. Zolang het maar enigszins comfortabel zit voor je aankomende foodbaby :sunglasses:

Wil je wel foto’s sturen maar die van mij verschillen ook dag en nacht met bepaalde dagen/ seizoenen/ restaurants haha.

Laat tegen die tijd vooral weten waar je bent geweest + review.

5 likes

Ik zou vooral iets aan doen wat lekker zit! Geen joggingpak obviously, maar vaak is het best een lange zit dus ben dan altijd blij als ik iets comfortabels aan heb. Ik ben bij verschillende restaurants geweest wisselend van 1-3 sterren, hoefde nooit super chic iig.

Veel plezier!

6 likes

Gewoon iets waar je je fijn in voelt, maar wat net iets chiquer is dan je dagelijkse outfit. Ik doe meestal een leuke jurk met laarsjes met hakken, of een flared pantalon met een blouse. Ik heb nog maar 1 keer gegeten bij een restaurant met een ster waar ze daadwerkelijk een dresscode hebben gecommuniceerd in het contact voorafgaand aan de reservering. Verder is casual chique altijd prima.

5 likes

Je hoeft niet iets heel bijzonders aan hoor. Een leuk jurkje is altijd goed maar het is eigenlijk al snel prima zolang je niet in je oude kloffie zit. Gewoon iets wat je ook aan zou doen naar een (verjaardags)feestje of iets anders waarvoor je net iets meer moeite doet qua uiterlijk is denk ik een beetje de maatstaf.

5 likes

Oke thanks allemaal!! Superfijn dat jullie ook allemaal hetzelfde zeggen haha ik voel me wel echt een noob nu gezien het blijkbaar heel normaal is om naar sterrenrestaurants te gaan?

5 likes

Haha nou het is niet heel normaal hoor, maar als eten/drinken je hobby is is het nu eenmaal leuk om vaker heen te gaan. Ben heel benieuwd waar je uiteindelijk heen gaat!

6 likes

Ik vermoed ook dat ik zeker vaker wil hierna!

6 likes

Welke jurk of welk pak zouden jullie kopen als je gast was op een bruiloft met de dresscode ‘fabulous’?

1 like