Sowieso heeft die lijn van mango veel feestelijke dingen, maar asos ook
Waarschijnlijk een opvallende, wijdvallende broek en een simpele top. (Ik draag vrijwel nooit rokken/jurken.) Maar misschien dan wel een top in een donkerdere kleur
Heeft zo’n kleine das een specifieke naam? Of zou je een foullard zo kunnen vouwen dat hij van vorm hierop lijkt?
Heeft iemand toevallig tips voor lange spijkerbroeken (lengtemaat 36) die ik tweedehands ga kunnen vinden en waarbij de taille relatief smal is en er voor heupen/buik/bil juist wat meer ruimte is (dus beetje alsof je twee verschillende maten combineert)?
Heb eerder via Vinted 2 maten Asos Tall gekocht die helaas allebei niet goed zitten en tot nu toe behelp ik me maar met een riem, maar ik zou toch liever een broek willen die gewoon mooi zit. (Die van Asos Tall zijn trouwens ook wel echt heel high waisted, denk dat iets lager misschien al beter zou passen.)
@slurfhondje ik heb weleens voor de lol alle vouwopties op deze site geprobeerd. Het is niet echt dezelfde vibe, maar misschien kan je iets proberen met manier 2 of 4.
Je kan makkelijk je broeken laten aanpassen bij een kleermaker. Dan zit die echt perfect! Aan de lengte gaan ze niet veel kunnen doen, tenzij de broek te kort is, maar taille zeker wel en ook de broekspijpen.
Vero moda en only Tall hebben lengtemaat 36. En dan kun je vaak maat s of m taille kiezen en dan dus aparte lengtemaat. Zou denken dat je dat tweedehands ook moet kunnen vinden!
Bedoelen ze fabulous als in: geweldig/extraordinary of als in: sprookjesachtig, mythisch?
Het hangt natuurlijk ook wat af van het koppel en hoe groots ze het feest zien, maar in het eerste geval zou ik durven all out te gaan met een glitterjurk of echt speciale jurk (deze bv.). Indien het tweede geval zou ik eerder feeëriek gaan en denk ik aan bv. een pastelgroene, dromerige jurk (bv. zoiets).
Dank jullie wel! Ik heb even bij Mango gekeken, houd van die ijsblauwe broek en vind die rode jurk van @flalamingo echt fantastisch (alleen staan spaghettibandjes mij niet zo goed). Dankzij jullie opties heb ik weer volop inspiratie. En het is dus inderdaad eerder glam dan feeëriek, @flalamingo.
Zij en Kai Collective zijn echt de leukste en beste black owned merken.
Ik draag sinds een week mijn samba’s die ik met BF heb gekocht, maar als het heeft geregend zijn die dingen levensgevaarlijk glad. Helemaal met groene aanslag op tegels door de winter.
Oh dat is ook een goede voor mij om te onthouden haha!
Heeft iemand een goede tip voor een mooie lange manteljas (wol)?
Ik vind deze heel mooi aan de voorkant, maar ik vind de flap op de rug jammer. Ik zoek wel eentje die niet oversized op de schouders valt.
Ik zoek een simpele blazer met bijpassende pantalon (wide leg maar niet te), in een lengtemaat 30. Onvindbaar tot nu toe… iemand tips? Alle duurzame/kwalitatieve merken hebben het sowieso niet lijkt het
Ik heb er zo een van MaxMara, gevonden in een outlet aan 110 euro maar zij maken echt perfecte wollen jassen en heb geen flap aan de achterkant.
Wauw, goede vondst!
Zelfde zoektocht gehad en uiteindelijk zag ik toen dat ze bij Esprit dit hadden. Niet duurzaam, maar ook niet duur.
Marks & Spencer!
Ja, Max Mara, anders Max&Co of Pennyblack (zelfde familie, perfecte wollen jassen)
Max Mara verkoopt wel als een van de weinigen nog echt bont (niet dat dat op elke jas zit uiteraard, maar kan vervelend zijn als je het niet weet maar wel belangrijk vindt)