Waaaauw bedankt iedereen voor de reacties! Ik kan zeker weten iets met al jullie tips. Heb daardoor vanavond in elk geval al twee broeken aangeschaft. Ik vind jouw tips van combineren van net/casual echt top @Tubing, zoiets had ik dus zelf echt niet bedacht. En alle voorbeelden die jij post zijn prachtig @flalamingo Vooral die roze/groene combinatie vind ik echt prachtig, en geeft mij ook weer inspiratie. En geldt ook voor jouw tips @Mgg en leuk dat jij ook kringloop shopt. Ik was toevallig vandaag even wezen kijken, maar ze hadden niks wat ik leuk vond. Aan een jumpsuit had ik nog niet gedacht, maar ben gelijk op zoek gegaan, thanks @Beutyschooldropout en toevallig stond ik vandaag nog met een satijnenachtig shirtje in de hand vandaag, en gewoon in een winkel vragen ja is ook een goed advies. Hoop dat ik dat durf hehe. Omdat je het aangaf @Doperwtje heb ik hieronder wat items geplaatst van dingen die ik leuk vind, maar dus geen rekening gehouden met werk he, gewoon wat ik leuk vind en zou dragen. Overigens is het wel informeel en ik denk dat het mijn leidinggevende tot op zekere hoogte worst zal zijn wat ik draag, maar het is ook voor mij iets wat ik naar het team uit wil stralen, zodat ze mij serieus nemen maar ik wel mijzelf kan zijn. Oké komen de items
Hiervan vind ik zowel blouse als broek leuk, en ook de combi
deze rok heb ik toevallig laatst gekocht (ik vind hem in het echt meer aubergine), maar weet nog niet hoe ik deze ga combineren
die kleur

Oh en deze broeken heb ik
ik zei overigens dat zwart/beige/wit niet mijn kleuren zijn, maar ik heb wel items in deze kleuren, zoals een truitje en een broek enz. Maar ik zal nooit helemaal in die kleuren gaan, dat bedoelde ik meer, niet als hoofdkleur van mijn outfit.