Modetopic #3

Oohh wat vervelend zeg, ik zou een A-lijn jurk aan doen die wijd uit loopt vanaf je borsten. Met 70G zou ik dan niet iets hoog-geslotens kiezen maar iets met een v-hals zodat je er wat meer in proportie uit ziet. Bijv zoiets?

Of een tuinbroek:

Of iets wat gewoon het oog van je buik afleid, dus iets met pofmouwen of kraaltjes aan de bovenkant bijv!

3 likes

De tuinbroek vind ik wel heel wild!! Dan valt het toch juist heel erg op? Ik heb dus ook geen broek waar ik een top op aan kan. Zou ook niet weten wat voor broek oké zou zijn, een band voelt al heel snel strak. De broek die ik dicht kreeg zit wat lager dus kon nog een beetje over de onderkant, maar was dus geen succes.

Ik ga zoeken naar zulk soort jurkjes! Vind een blazer ook wel leuk @Rowrow maar draag dat normaal niet! Dus wel lastig inschatten wat me dan staat ofzo. Maar vind dat bij anderen wel heel leuk. Zou natuurlijk handiger zijn als ik in een winkel even dingen zou kunnen proberen

4 likes

Of een giletje over een jurk?

2 likes

ik zou ook voor een a-lijn jurk gaan, of oversized blazer en dan dicht dragen. geen losse rok, broek of tuinbroek. op asos staan best veel opties en ook veel sale

https://www.asos.com/nl/search/?q=a+lijn+jurk

1 like

Ik denk niet dat het er van asos voor zondag is toch? Ik kijk nu op wehkamp omdat dat er wel op tijd zal zijn.

Ik vind online winkelen zo stressvol, ik kan echt niet goed zien wat leuk is :weary:

1 like

Mijn schoonzus draagt vaak deze

Heel mooi vind ik altijd. Maar weet niet of het je smaak is.
Er staat ook zoiets in kort op de website.

3 likes

asos is meestal wel snel hoor maar ZO snel durf ik niet te zeggen. anders monki misschien? die hebben ook vaak zulke jurken

Ah ik vind het echt heel rot voor je dat je hier mee bezig moet zijn zo :hugs:

Qua inhoudelijk, misschien dat zo’n model zou kunnen helpen? Dus niet per se deze maar het model?

Hoop dat je iets vind waar je je fijn in kunt voelen en toch een fijne dag kunt hebben!

Ah een beetje zoals crazyplantlady al aanraadde dus.

3 likes

Je kan next day delivery doen bij Asos. En dan is het er echt de volgende werkdag.

2 likes

Neee als ie oversized is niet hoor! Ik heb een (zelfgemaakte) fluwelen tuinbroek en doe die juist aan als ik super opgeblazen ben voor m’n menstruatie, zit lekker en valt niet op

1 like

Ahh ja ik draag dat nooit dus kan me gewoon niet voorstellen hoe het zou staan. Ik zat vandaag nog heel ambitieus in DIY daisy te bladeren en de Maya ruffled dress zou ook wel heel geschikt zijn. Maar heb echt niet genoeg energie om dat nog te doen.

Bedankt allemaal, ik heb net voor een klein fortuin dingen besteld. Ik hoop dat er wat bij zit. Het is zo raar om dan ineens zo’n ander aspect van je lichaam mee te ‘moeten’ nemen.

11 likes

Oohh ja die is mooi! Maar nee ik zou gewoon lekker iets bestellen inderdaad, hopelijk zit er iets tussen. Dit insta account is misschien ook nog een aanrader:

2 likes

Misschien een beetje confronterend, maar je zou kunnen googlen naar tips om een zwangere buik te verbergen. Dan zie je ten minste daadwerkelijk het effect (in tegenstelling tot bij hyperslanke influencers die voor een keer koolhydraten eten).

2 likes

Vind ik voor nu een beetje te deprimerend.

@crazyplantlady Oh ja, haar volgde ik voor haar zwangerschap wel. Ze is wel iets meer van het omarmen denk ik, dat kan ik echt even niet aan :upside_down_face: Voelt nu meer als een zichtbaar lichamelijk falen ipv oh ja een buik is soms bol en soms plat

3 likes

Misschien een ruimvallende ietswat lange witte blouse met een zwarte legging? Hoeft niet per se wit te zijn denk ik trouwens

1 like

Goeie, en de blouse heb ik al want die heb ik aan op de foto die ik deelde haha. Ik heb alleen geen legging die ik ergens naar toe aan zou doen. Heb nu thuis steeds een slechte kwaliteit zwangerschapslegging aan. M’n gewone (sport)leggings doen na een tijdje echt pijn. Dus dan moet ik weer op een andere jacht haha.

1 like

Wat bij mij het beste helpt is een oversized shirt met ruime blazer. Door de lijnen van de blazer valt aandacht op je buik eronder weg. Of zo’n oversized blouse die zo ruim valt dat het niet op je buik hangt.

Maar a-lijn jurkjes zijn wel de makkelijkste opties denk ik!

3 likes

Ja ik heb wel gekeken naar blazers maar ik draag dat dus nooit en vond het dan zo lastig te bepalen (ook qua maat, moet het dan bij m’n schouders goed zitten of moet het om m’n buik passen??) wat dan leuk was! Zou dat echt in een winkel even moeten proberen maar ik kan nog niet zoveel en woon in een heel klein dorp.
Ik heb dus ook niets dat ik onder een shirt aan kan nu, zo suf. Als ik nu zou weten hoe lang het nu nog zo zal zijn dan zou ik beter kunnen overwegen hoeveel geld ik uitgeef om deze tijd even een beetje comfortabel door te komen. De jurkjes die ik nu heb besteld lijken me ook wel heel chill voor als we gaan varen, als ik nu een broek of betere kwaliteit legging koop, dat doe ik dat straks nooit meer aan omdat het te groot is.

1 like

Oh als je het niet draagt dan is het de vraag of je erin moet investeren inderdaad! Maar als je je maanden oncomfortabel gaat voelen in je lijf dan zou ik er toch voor kiezen om wat geld uit te geven aan iets dat goed voelt (en evt daarna op vinted te zetten). Of je past bepaalde kleding in de winkel en koopt het via vinted.

Ik heb ongeveer dezelfde buik 1-2 dagen voor mijn menstruatie. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar: de mom jeans van stradivarius zit altijd goed, en stretcht genoeg mee. Flared leggings zitten comfortabel als je je al zo opgeblazen voelt. Van Zara vind ik deze blazer heel mooi vallen: https://www.zara.com/nl/nl/oversized-double-breasted-blazer-p02753132.html?v1=324596038&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gbraid=0AAAAADqbk7ZR8y1lyULUlVvFNW4fbdWzh&gclid=EAIaIQobChMI1oeiq8H0hAMV9KloCR0jGQHfEAQYAyABEgLVSvD_BwE (maar als je het hierna toch nooit aan gaat doen dan overbodig natuurlijk).

Ik zou voor nu kijken hoe prettig je je voelt in de jurken die eraan komen. Misschien is dat al voldoende voor dit weekend en de lente!

2 likes

Carys Whittaker 🇬🇧 on Instagram: "My belly is sooo sensitive lately! I’ve got to be so much more selective with that I chose to wear to keep comfortable but also feel confident n cute 😌 this outfit ticks all the boxes for me and was a DREAM to wear!" In zo’n broek zie je het helemaal niet meer! Weet ik ook uit ervaring.
En het kan ook heel lekker zitten. Kan je misschien ook nog net snel bestellen of voor je laten kopen als je niet naar de winkels wil.
H&M heeft ze sowieso.
Sorry als je niet op meer tips zit te wachten.

6 likes