Modetopic #3

Lucy & Yak hebben sowieso denim jumpsuits! Misschien zit daar een model tussen die je mooi vindt?

2 likes

Cotton Club heeft een heel mooie: Denim jumpsuit straight fit blauw (BLW.USM) | Cotton Club

2 likes

Ik heb een hele mooie van Sezane! Die verkopen ze nog wel volgens mij

2 likes

Ik heb deze van My Jewellery.

8 likes

Misschien willen jullie meedenken. Ik zoek een jurk voor mijn diplomering in juli. Ik heb al gekeken op alle standaard sites zoals asos, zalando, beijenkorf, sezane, zara, vila, mango etc.

Ik wil graag midi/over de knie, lente vibes en ik houd van een beetje apart, niet te chic voor max 150 euro. Hebben jullie nog tips voor leuke site/merk jurken?

2 likes

Topvintage misschien?

5 likes

https://www.succubus.nl/ ?

3 likes

Fabienne Chapot?

3 likes

Nakd? Daar ben ik vorig jaar geslaagd voor een bruiloft toen ik ook niks naar wens kon vinden bij al je genoemde winkels

1 like

Vind deze van sezane prachtig, maar lange mouwen… zou dat kunnen begin juli? Valt sezane op maat?

Bedankt voor de reacties, zitten wel wat kanshebbers tussen @Swelgje @Alicent

7 likes

Als het begin de 20 graden is, dan kan het. Wat is de stof? Bij warmer weer, heb ik liever korte mouwen.
Of hou het bij voor werk want daar staat de airco altijd aan en vind ik korte mouwen te koud.

Bij synthetische stoffen zou ik in juli niet gaan voor lange mouwen.

3 likes

Het kan 18 graden zijn maar ook 38 dus dat is lastig voorspellen :blush: Sézane valt goed op maat en als het groter of kleiner uitvalt staat het erbij.

1 like

Het is van katoen. Ik heb het liefste ook korte mouwen hoor.

5 likes

Ze maken hier prachtige linnen jurken in allerlei kleuren! Simpel maar wel chique, je zou het wat aparter kunnen maken met gekleurde hakken of een tas met print.

6 likes

Oh wauw hele mooie jurken, thanks!

Jansen Amsterdam heeft ook mooie jurken!

1 like

Al gekeken bij Y.A.S.?
Deze bvb

https://www.y-a-s.com/nl-nl/yasbilo-midi-jurk-26034448_CherryTomato.html

Die van Sezane is ook mooi, katoen dacht ik dus dat is wel lekker in de zomer. Vind hun korte jurken wel echt kort trouwens (en ik ben 1.66)

4 likes

Weet iemand waar ze dit soort blousjes betaalbaarder aanbieden? Of hoe ze heten?

1 like
3 likes