Had nu wat dingen besteld bij omoda, oa deze broek: Bruine CATWALK JUNKIE Wijde broek TR CAROL | Omoda
Ook nav dat filmpje haha (maar niet helemaal onthouden hoe zo’n broek eruit zag haha) Ik ben benieuwd! Haar broek band lijkt niet stretchy of lijkt dat zo? Mijn buik doet echt nog pijn en beetje droog als ik ineens m’n broek losknoop op die verjaardag haha. Heb nu nog 1 jurk in m’n mandje bij wehkamp dus kan daar nog wel even kijken. Jammer dat ze daar niet zoveel leggings hebben.
Ik had deze van de H&M en is inderdaad niet stretchy maar omdat hij toch wel blijft zitten boven je buik hoeft ie ook niet aansluitend te zitten in je taille. Hij bleef prima zitten maar knelde echt nergens. Ik kan alleen natuurlijk niks beloven dat het bij jou ook zo is. Ik haat een strakke stof in m’n buik. Krijg daar maagzuur en steken van dus vermijd het echt.
Ook wel een goede stof. Ik zie dat het maatadvies dan is om kleiner te bestellen maar zou nu je eigen maat doen dan denk ik.
Ja H&M gaat niet lukken op korte termijn, maar wie weet als deze buik er over een maand nog is (hoop het niet ) en ik weer mobiel ben!
Vond het meeste dat ik had besteld niet zo leuk maar echt heel blij met de broek. Het jurkje zie ik mezelf helemaal dragen maar is 140 euro dus daar twijfel ik nog een beetje over. En is met een vestje niet echt leuk, dus voor zondag niet zo handig. Maar heb een mooie geelgroenige blouse die echt leuk op de broek staat denk ik!
En een broek geeft me wel veel opties weer uit m’n kledingkast. Zou nog steeds wel een jurkje erbij willen, maar ik ben niet zo goed in het vinden van iets leuks heb ik weer gemerkt.
Houd het jurkje! Echt een tijdloos model en staat je heel mooi!
Ik vind het je allebei heel mooi staan. Hoewel je buik er écht mag zijn, valt hij met deze outfits gewoon niet op. Ik heb geen opgeblazen buik, maar wil deze kleding nu ook hebben.
Ik vind het jurkje niet zo veel voor je doen, het hangt maar een beetje. De hals hangt, de schouders hangen, die net langere dan korte mouwen hangen, hij hangt onder wijd uit… Kleur staat je wel heel goed!
Het lijkt me wel een heerlijk model dat je even snel aanschiet, maar voor 140 euro vind ik dat te gortig.
Broek vind ik een mooi model en staat je ook goed!
Ja @Bertha eens hiermee. Hij staat je wel goed, en hij zit waarschijnlijk heerlijk, maar €140 is wel heel gortig voor wat toch min of meer een vormeloze hobbezak is Het moet vast wel lukken om iets vergelijkbaars te vinden voor minder
Haha altijd fijn als mensen het met elkaar eens zijn. Het jurkje is van By Bar, gemaakt in Italië en de stof is 100% linnen. Dat maakt het natuurlijk wat duurder. Ik denk er nog heel even over na maar zie mezelf al helemaal op onze boot daarin haha, dat het zo lekker fladdert.
Ik vind het jurkje ook mooi staan! En ook nog een fijne stof. Zou wel zonde zijn als ie in je kast blijft hangen voor die prijs.
Oh die broek, die kleur! Echt mooi
Die broek staat je echt fantastisch
Ik zou zeggen als je je fijn voelt in de jurk en je ziet jezelf er al in lopen zou ik hem zeker houden! Het is zoveel meer waard om kleding te hebben waar je je helemaal prettig in voelt. Plus By Bar is ook nog eens duurzaam, dus dat is ook niet te vergelijken met fast fashion prijzen. Ik heb er ook een setje van en linnen is ook heerlijk luchtig in de zomer.
Hoi! Wat vervelend en moeilijk voor je. Ik had niet eerder gereageerd maar er wel overnagedacht en op wat linkjes doorgeklikt die hier gedeeld werden. Vervolgens kom ik meerdere ronde buiken tegen in mijn algoritme. Dit vind ik een leuke outfit en van de bolle buik blijft niets meer over
Ahh lief, bedankt. Heel mooi ja, valt ook mooi! Ik weet dus nooit waar je zoiets moet kopen? Ik had een jurk besteld die ook langer en wijd was maar die had dan mega mouwen. Ik heb ook al grote borsten en brede heupen, als er dan ook nog mega mouwen zijn dan klopt het voor mij niet zo ofzo.
@Bertha dit type rok zou denk ik ook camoufleren, maar wel high waist dragen en niet onder de navel zoals het model: https://www.zara.com/be/nl/gelaagde-rok-met-plooien-zw-collection-p04043040.html?v1=322451403&v2=2353231
Ik zoek een flared jeans in 70s stijl voor een themafeest. Maar ik wil wel een broek die ik daarna vaker aan kan.
Ik dacht zelf dat zoiets me wel zou staan. Maar ik draag nooit hakken dus twijfel daar nog over. Ik heb op moment alleen skinny en baggy jeans.
Oké m’n vraag is dus of het staat met sneakers en vooral waar ik zo’n broek kan vinden?
Ben al op vinted aan het zoeken.
Denk dat je met elke flared jeans wel tot een 70ies outfit komt, al helemaal met dat typische bruin/beige/gehaakte bloemen. Kunt dus gewoon elke broek die flared is pakken. Ik draag flared jeans ook heel vaak met sneakers dus dat kan echt prima, is alleen niet heel erg 70ies
Hebben ze op veel plekken, zou op donkerblauw filteren en op flared.
Bijvoorbeeld hier: https://www.abercrombie.com/shop/eu-nl/dames-broeken-flare-jeans
Eventueel kun je die bloemen er (tijdelijk) op strijken.
Vind dat ook wel kunnen met sneakers
Ik dacht ik laat nog even weten wat de uiteindelijke outfit was ik had heel erg pijn vandaag en de broek heeft dan zo elastiek maar kon gewoon niets verdragen, dus die kon ineens niet. Kleine inzinking later toch adv tips van hier wat bedacht bij elkaar! Voelde me niet opgelaten of onzeker, dus dat was fijn.