Modetopic #3

Ik vind dit wel te wit voor een bruiloft, maar ben in de minderheid zie ik!

17 likes

Ik denk vooral is het niet warm met die mouwen?
Vind hem ook best wel licht maar niemand zal je met de bruid verwarren.

Denk dat het wel meevalt omdat het allemaal niet strak is en ik wil wel echt mouwen, ik heb het ook niet zo snel heel warm of zweet. Juni kan qua weer echt van alles zijn ook. Als het 35 graden zou worden dan moet ik wel wat anders verzinnen.

1 like

Heel lastig, want het is wel vrij licht, maar ik zou het zelf als bruid geen probleem vinden als een gast dit draagt. Zou je het eventueel ook aan de bruid en bruidegom kunnen vragen wat zij ervan vinden?

4 likes

Maje schoenen vallen blijkbaar ruim :frowning: kan niet retourneren want Vinted, hoe los ik dit het beste op? Zo’n plakker aan de hiel of bij de neus?

2 likes

Oh dit ziet er ideaal uit! Thanks

2 likes

Ja, zo’n plakker bij de hiel dat je er niet uit slipt en eventueel een gelpad onder de voorvoet.

1 like

Ah oké! Ik heb de Vanilia pantalon nog nooit in het echt gezien, ik was meer op de looks afgegaan haha. Ben wel benieuwd naar de vanillia versie :slight_smile:

2 likes

Die pantalon van Vanilia is polyamide. Is dat geen zweetbroek dan? Had voor die prijs geen synthetische stof verwacht.

1 like

Ik ook hoor. En niet zozeer qua wit vs kleur, maar ook qua stijl net iets te bridal. Door de bloemen denk ik.

Ik vind hem heel leuk, maar ik zou zelf het risico niet lopen @Monster

3 likes

oh goeie! Ik ben member, maar mijn laatste mail is alweer een half jaar geleden, dus ik vrees dat ik iets te enthousiast ben geweest met het uitschrijven van nieuwsbrieven etc.

1 like

Ik vind het ook echt wel bruiloftjurk vibe, maar zo zie je maar hoe persoonlijk dit is! Lastig in te schatten

4 likes

Als je er bijv een felle riem en accessoires bij doet kan het - anders zou ik t niet doen

2 likes

Dit is dezelfde jurk op een andere website. Heb het idee dat de kleuren wel feller zijn dan die eerste foto.
Ik heb hem toch besteld dus even afwachten

3 likes

Hmm ja vind hem zelf nog steeds te wit/licht.
Maar zoals ik zei in mn eerdere post: ook door de stof en het model doet het mij te bridal aan.

Met zoiets precairs als een bruiloft zou ik zelf nooit het risico lopen. Zelfs al is het hier een minderheid die het niet vind kunnen, maar het feit dat er maar een beetje twijfel is zou voor mij voldoende zijn. Je zal maar bekend staan als die bruidsgast🥲

13 likes

Ik heb hem al binnen en het is echt verschrikkelijk hahaha
Kleur is ook echt een soort licht neon oranje/roze. Die mouwen houden echt allebei een stoel bezet. Dus het wordt verder zoeken

26 likes

Ih haha problem solved🤪

2 likes

Ik lees dat de jurk binnen is en het lelijk is maar op de foto afgaan had ik die jurk aangedaan.
Het is niet spierwit, er zit een print op en vind dit ook niet bridal.

4 likes

Ik heb ook echt een paar keer de pofmouwen fout gemaakt bij het zoeken voor een jurk voor de bruiloft van mn beste vriendin en echt allemaal zagen eruit alsof ik solliciteerde voor zwarte piet.

Ja daar was ik ook wel teleurgesteld over. Zeker gezien de prijs. Maar, ik heb de broek ook, en het is echt een fijne stevige stof. En toch ook soepel. En niet zweterig! En hij zit echt prachtig. Ik heb vaak een opgezette buik en in deze broek zie je daar niks meer van bijvoorbeeld. Wat ik fijn vind voor mezelf.

4 likes