Moet het per se een jurk zijn? Misschien een wide leg jumpsuit met opvallende print? Of een high waist wijde rok met feestelijke top?
Wat vind je van zoiets? Staat met een donkere huidskleur denk ik wel heel erg mooi!
Misschien kan je kijken bij Peek & Cloppenburg? Die hebben veel mooie feestelijke jurken.
Wat mn smaak is? Ja, dat is een goede, zolang t me maar past tegenwoordig ik denk mini/midi. Maxi maakt me kleiner, denk ik. Ik draag maat 44/xl, is ws ook wel handig om te weten. Qua prints mag het zeker kleurrijk zijn. Ik ben een leeuw, dat zegt ws al genoeg, het mag best opvallend zijn. Ik heb het snel warm dus lange mouwen zijn helaas niets voor mij, al vind ik die groene jurk van jou ook prachtig!
Deze stonden op mn lijstje maar zijn helaas uitverkocht. Maar kuithoogte vind ik ook mooi bijv.
@Peony ik snap wat je bedoelt maar het is een wat chiquere aangelegenheid waarbij dit thema vrij logisch is. Begin van het jaar hebben we de uitnodigingen de deur uit gedaan en toen was ik nog niet echt bezig met de outfit.
Edit: al kan ik me ook zeker voorstellen dat men die eerste tacky vind
Heel mooi die groene jurk
Jaa echt prachtig he!
Deze staat prachtig bij je huidskleur, verbloemt je buikje en is heel zomers
https://www.sezane.com/nl/product/jurk-leanore/gemini#size-34
Jammer want prachtig!
Asos design heeft wel altijd heeele gave - soms staan ze ook op Vinted voor minder
En misschien Free People?
Oh ja heel leuk deze
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik begin opeens toch potentie te zien in low waist broeken??? Maar ik kan me nog zo goed herinneren hoe kut het is als je gaat zitten ik ben helemaal in de war.
Luister ik kan alleen maar denken met een low waist aan dat gevoel dat als je zit dat je een soort wind tegen je onder rug/bilspleet aan voelt en dan twijfelt of je bilspleet zichtbaar is of niet. Normaal ben ik van fashion before function maar als ik hier aan denk no thanks
Omg ja dat je zo die achterkant van die broek naar halverwege je bilspleet voelt schuiven
Voor het pillen kun je een scheerapparaat kopen (die van Philips is echt goed).
Dat uitlubberen hoort er wel een beetje bij denk ik.
Wat is de stof? Want ik heb een katoenen vest dat ik al regelmatig heb gewassen in de machine en dat blijdt mooi, is ook wat zwaarder. Wol/kasjmieren vestjes was ik bijna niet (heb er ook altijd een tshirt onder aan), hang ik op om te verluchten en indien nodig scheer ik het bij met zo’n cheerapparaatje.
Als het synthetische stoffen zijn lijkt het me iets moeilijker te voorkomen dat het uitzakt/lelijk wordt of gaat pillen.
Gewoon een trui erop? Wit of blauw bijvoorbeeld.
Jaaa dat dacht ik ook! Maar dat lichte in de broek is niet echt wit maar meer crème dus dan lijkt het een beetje te vloeken ofzo?! Morgen even een blauwe trui erop proberen! Dankjewel!