Topvintage misschien?
Fabienne Chapot?
Nakd? Daar ben ik vorig jaar geslaagd voor een bruiloft toen ik ook niks naar wens kon vinden bij al je genoemde winkels
Vind deze van sezane prachtig, maar lange mouwen… zou dat kunnen begin juli? Valt sezane op maat?
Bedankt voor de reacties, zitten wel wat kanshebbers tussen @Swelgje @Alicent
Als het begin de 20 graden is, dan kan het. Wat is de stof? Bij warmer weer, heb ik liever korte mouwen.
Of hou het bij voor werk want daar staat de airco altijd aan en vind ik korte mouwen te koud.
Bij synthetische stoffen zou ik in juli niet gaan voor lange mouwen.
Het kan 18 graden zijn maar ook 38 dus dat is lastig voorspellen Sézane valt goed op maat en als het groter of kleiner uitvalt staat het erbij.
Het is van katoen. Ik heb het liefste ook korte mouwen hoor.
Ze maken hier prachtige linnen jurken in allerlei kleuren! Simpel maar wel chique, je zou het wat aparter kunnen maken met gekleurde hakken of een tas met print.
Oh wauw hele mooie jurken, thanks!
Jansen Amsterdam heeft ook mooie jurken!
Al gekeken bij Y.A.S.?
Deze bvb
https://www.y-a-s.com/nl-nl/yasbilo-midi-jurk-26034448_CherryTomato.html
Die van Sezane is ook mooi, katoen dacht ik dus dat is wel lekker in de zomer. Vind hun korte jurken wel echt kort trouwens (en ik ben 1.66)
Wajoow ik heb helemaal ontdekt hoe dat colour theory werkt enzo en ik merkte eerst nooit echt verschil bij mezelf maar nu ik echt dat ‘drapen’ ging doen merk ik wel echt een groot verschil. Denk ik?? Of ben ik delulu. Want mijn vriendin merkt geen verschil. Even screenshots van dezelfde video genomen waar ik eerst de een voor me hield en toen de ander.
Foto’s weg
Ja! Ik vind ook dat blauw je veel mooier staat. Maar als ik meedoe met van die video’s kies ik altijd de verkeerde dus volgens mij heb ik hier geen gevoel voor.
Kun je die doeken gewoon kopen? Of ben je gewoon kleding voor aan het houden?
Ja is echt kleding die ik voor me houd terwijl ik op een raak met precies de goede hoeveelheid daglicht kijk (niet te zonnig en ooo niet te warm licht enzo).
En dat heb ik idd ook vandaar mijn twijfel
Ik heb eens zo’n kleuradviessessie gedaan waarbij ik al die doeken kreeg omgehangen. Je zag heel duidelijk dat bv donkere warme kleuren, en meer vergrijsd, me echt lieten stralen en lichte koele kleuren niks voor me deden. Bij m’n moeder was het weer helemaal anders. Maakt het shoppen ook veel makkelijker.
En dat blauwe staat je idd echt super goed!
Of mis ik iets en bedoelen jullie iets heel anders
Ik zie ook niet veel verschil, maar dit zijn ook twee hele koele kleuren. Denk dat je meer verschil zal zien als je ook een warme kleur drapeert.