Dank voor je antwoord, dat klinkt toch wel goed dan. Ik ga de aanbiedingen in de gaten houden!
Polyamide is juist heel vochtafvoerend! Wordt ook voor sportkleding en lingerie vaak gebruikt.
En wat mensen vaak vergeten: natuurlijke vezels zijn niet ALTIJD het beste voor het kledingstuk. In het geval van zo’n chique pantalon zou je bijv geen linnen willen want dat kreukt vreselijk. Dikker katoen is best stijf en valt minder soepel. Dus ik kan me best voorstellen dat ze daarom voor polyamide hebben gekozen! Dat houdt goed z’n vorm (ook na wassen), kreukt niet, valt soepel en houdt geen vocht vast
Heeft iemand de tip voor een zomerse broek in een lichte kleur, hoge taille en een beetje wijdvallend, met pijpen die vallen tot op de voet (dus niet enkellang?).
Ik krijg in m’n reclame de hele tijd eentje van Intrend. Maar heb ze ook gezien van Munthe, Cos, Gestuz, etc etc dus vooral Scandi merken hebben ze
H&M heeft er ook veel!
Ik zoek al een tijd een basic zwarte leren riem met zilverkleurige gesp. Bij welke winkel zouden jullie kijken?
(Heb zalando, arket en cos al doorgespit. )
Ja maar die van zalando vond ik allemaal net niet mooi, geen echt leer of te smal. Thanks in ieder geval!
Bijenkorf!
Ik heb een mooie simpele van Levi’s
Miss dat bij de schoenmaker ook wel iets hangt.
Ik heb er 1 van Tommy Hilfiger en vind 'm heel fijn
Ik ga deze jurk dragen op een bruiloft met een behoorlijk strenge dresscode. Je wordt geacht een lange jurk in pastelkleuren te dragen en zwart/wit/rood/grijs/beige is eigenlijk uit den boze (ja ik vind dit ook belachelijk). Allemaal leuk en aardig voor een jurk maar ik zoek er nog iets van een blazer of jasje bij, maar dat wordt wel heel lastig als die kleuren allemaal niet mogen. Iemand nog een tip? Of gewoon schijt hebben en toch voor een van de verboden kleuren gaan, ervan uitgaande dat je hem toch niet de hele dag zal dragen.
Uh maar dit is toch een grijze kleur, wat niet mag? Of is het meer licht groen?
Mag je ook niet een dunne sjaal bij doen?
Hij slaat een beetje grijs uit op de foto idd maar het is in het echt wel een groenige kleur!
Ik vind een jasje bij zo’n jurk eigenlijk niet zo mooi en zou voor een stola gaan, in een donkerdere tint groen of bijvoorbeeld lila (als je fellere accessoires draagt). Kost waarschijnlijk ook een stuk minder dan een blazer.
Echt kut wanneer de dresscode pastel is, ik leef met je mee
Ja, ik een tijdje terug! Ik ben tot nu toe erg tevreden, zit lekker, warm, alleen een beetje lang (ik ben 1,64 en had lengtemaat 30 gedaan, maar weet niet direct of 28 beter was geweest). Ik draag hem zelf ook naar kantoor, maar ik werk niet in een super formele sector.
Haha ik dacht hetzelfde, maar is groen dus.
Ik zou zelf biet voor een van de verboden kleuren gaan; hoe kut zo’n stricte dresscode ook is, als je toch net met je zwarte blazer op 10 foto’s staat valt dat zo enorm op en zal de bruid (bridezilla anders kom je niet met fckn pastel) je dat nooit in dank afnemen.
Ik denk niet dat een blazer heel mooi is op zo’n verfijnde jurk. Ik zo voor een sjieker vestje/jasje gaan en anders ben ik zelf pro doorbikkelen in de kou en achteraf een hoodie erover gooien. Denk dat elke andere pastel, of misschien iets diepee groen er wel bij kan.
Ik geef van de zomer een feestje waarbij ik summer chique als dresscode heb maar ik kan gewoon niets vinden😭 wat mee speelt is dat ik na 2 zwangerschappen echt een hangbuikje heb en ben zelf klein van stuk dus lijk ik snel een propje. Is hier iemand die tips heeft/met me mee wilt denken ? Ik heb een donkere huidskleur dus veel kleuren staan mij wel. Het mag best een beetje “extra” zijn.