Modetopic #3

Volgens mij al vaker gezegd hier haha maar mijn schoonzus draagt vaak deze:

Erg mooi bij eigenlijk elk figuur vind ik. Ze droeg m toen ze zwanger was en nu nog steeds gewoon. Is er in verschillende kleuren, zie alleen nu niet heel veel keus. Weet niet of t echt past in het thema.

Volgens mij is hij er ook in kort.

2 likes

Mooie jurk maar voor mij te gewoontjes, zeker voor dit feest. De jurk mag best bijzonder zijn qua print/uitstraling. Maar bedankt voor het mee denken :grin:

2 likes

Ooh ja dan is het idd wel heel simpel. Vind het wel een lastig thema hahah heb het ook ooit gehad op een bruiloft, kei lang gezocht naar een passende jurk, eindstand had iedereen toch gewoon iets aan wat ze leuk vonden wat niet echt in t thema paste.

4 likes

Ja snap ik! Voor mij is t thema meer dat mensen een beetje hun best doen qua kleding en niet in spijkerbroek komen :stuck_out_tongue_winking_eye: en wilde geen kleuren opleggen oid. Iedereen heeft vast wel iets wat net en zomers is. Ik wil alleen weer wat bijzonders maar ik ben gewoon niet snel tevreden :grimacing::sweat_smile:

3 likes

Ik wou deze sturen maar die is 1400 :smiling_face_with_tear: (van 2900)

9 likes

Misschien kan je bij cottonclub of Costes wat vinden?

2 likes

Ja mooi! Budget is denk wel een 10e hiervan :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja en vooral als je zelf het feest geeft (toch?) dan wil je er wel ff net wat specialer uitzien!

2 likes

Moet het per se een jurk zijn? Misschien een wide leg jumpsuit met opvallende print? Of een high waist wijde rok met feestelijke top?

4 likes

Esprit heeft heel wat moois. Ik vond o.a. dit bij “jurken feestelijk”

1 like

Wat is je smaak precies? Mini, midi, maxi? Wat voor printjes wel en wat voor juist niet?

1 like

Wat vind je van zoiets? Staat met een donkere huidskleur denk ik wel heel erg mooi!

Praachtig deze, misschien niet bijzonder genoeg maar vind hem zoo mooi.

Ja helemaal leuk dit

7 likes

Misschien kan je kijken bij Peek & Cloppenburg? Die hebben veel mooie feestelijke jurken.

Wat mn smaak is? Ja, dat is een goede, zolang t me maar past tegenwoordig :sweat_smile: ik denk mini/midi. Maxi maakt me kleiner, denk ik. Ik draag maat 44/xl, is ws ook wel handig om te weten. Qua prints mag het zeker kleurrijk zijn. Ik ben een leeuw, dat zegt ws al genoeg, het mag best opvallend zijn. Ik heb het snel warm dus lange mouwen zijn helaas niets voor mij, al vind ik die groene jurk van jou ook prachtig!

Deze stonden op mn lijstje maar zijn helaas uitverkocht. Maar kuithoogte vind ik ook mooi bijv.

@Peony ik snap wat je bedoelt maar het is een wat chiquere aangelegenheid waarbij dit thema vrij logisch is. Begin van het jaar hebben we de uitnodigingen de deur uit gedaan en toen was ik nog niet echt bezig met de outfit.

Edit: al kan ik me ook zeker voorstellen dat men die eerste tacky vind :joy:

4 likes

Heel mooi die groene jurk :heart_eyes:

5 likes

Jaa echt prachtig he!

1 like

Deze staat prachtig bij je huidskleur, verbloemt je buikje en is heel zomers :green_heart:

https://www.sezane.com/nl/product/jurk-leanore/gemini#size-34

17 likes

Jammer want prachtig!

4 likes

Asos design heeft wel altijd heeele gave - soms staan ze ook op Vinted voor minder :grimacing:

En misschien Free People?

3 likes