Je kan er inderdaad niet veel in kwijt. Maar ik stop toch alleen mijn handen in mijn zakken.
Oke bedankt voor jullie antwoorden. Had t wel kunnen verwachten mbt de stof dat het een beetje een wat nettere sportbroek is. En dan vind ik het wel veel geld.
Ik heb nog een tip voor de (hele) lange dames: bij zalando heb je broeken van only tall die ze zelfs in lengtemaat 38 hebben! Voor mij een grote verrassing om eindelijk een betaalbare broek te vinden die lang genoeg is.
Heeft iemand petite alternatieven voor de Vanilia pantalon? Ik zou in de kleinste maat alsnog de broek moeten inkorten en innemen in de taille, wat me net iets te gek wordt met de prijs.
Ik koop Vanilia items nooit voor de volle prijs. Elk seizoen gaat de hele collectie tot 65% in de sale, dus ik zou als je die broek mooi vindt daar op wachten. Was vorige week in de winkel in Rotterdam en alles was afgeprijsd.
Mode is het niet, maar heeft iemand een tip voor een ietwat leuke afritsbroek? Lol. Ik kan alleen 1 van o’neill vinden die oké is… Maar gewoon een broek die je zowel als korte short kan dragen als lang, lijkt me zo handig op vakantie. Ik ga naar Zwitserland en Noorwegen, dus hoeft niet heeel stylish maar echt zo’n cargo jungle broek met zakken aan de zijkanten staat mij ook gewoon echt niet.
En eerlijk gezegd zijn dit mijn enige broeken waar ik met alle liefde ook nog eens 10-15 euro kleermaker-kosten voor betaal, want ze gaan echt zo lang mee. Heb een zwarte pantalon van Vanilia en die draag ik al 3 jaar zo veel en ziet er nog uit als nieuw. Vorig jaar een rode erbij gekocht en ook korter laten maken. Nu wil ik nog een witte.
Ik vond hem heel fijn zitten, al is het vergeleken met de Vanilia pantelon inderdaad meer een casual broek. Ik heb hem uiteindelijk verkocht omdat het een magneet was voor (katten)haren. Had ik denk ik uit het stofje kunnen afleiden, maar dat het zo erg was had ik niet door.
Die winkel in Rotterdam is tegenwoordig ook een outlet (koopgoot). De gewone winkel zit nu op de Meent.
Goed om te weten! Misschien toch even wachten of wat korting om dit te proberen. Dankjewel
Ah dat verklaart. Was in die in de koopgoot en alles had korting. Hele nette winkel ook voor een outlet
Ik heb deze van Guts en Gusto nav een tip van hier. Ik heb toen zelfs een petite versie kunnen bestellen, maar die zie ik nu niet meer (overigens moest ik de petite variant alsnog laten inkorten haha)
Ik vond deze echt niet te vergelijken met die vanilia pantalon, echt een heel ander, dunner stofje. Die groene taylored twill is echt mijn favoriete pantalon, ik krijg er ook elke keer complimenten op als ik hem draag.
@Shaaar hier dus wel iemand die vanilia dingen voor de volle prijs koopt (al hoop ik wel weer op een sample sale binnenkort), dus ik dacht al even, wat doe ik verkeerd
Ik heb in juni een bruiloft en ik heb deze jurk op het oog maar ik vraag me af of dit geschikt is, en of het niet te licht qua kleur is. Ik weet dat als je het moet vragen dat het dan niet geschikt is maar het model is echt niet trouwjurk achtig. Het thema is festival chic. Wat vinden jullie
Ik vind 'm echt voldoende kleur hebben eigenlijk?
Ja ik zit nu echt in zo’n TikTok fuik met filmpjes waar wedding guest jurken met een witte basis niet geschikt zijn. Dus ik ben een beetje bang. Ik denk dat deze jurk trouwens als basis een lichte peach kleur heeft maar dat je dat niet goed ziet op de foto
Ik vind m super leuk en echt niet te wit voor een bruiloft hoor
Ik vind dit wel te wit voor een bruiloft, maar ben in de minderheid zie ik!
Ik denk vooral is het niet warm met die mouwen?
Vind hem ook best wel licht maar niemand zal je met de bruid verwarren.