Modetopic #3

Oh ja heel leuk deze

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik begin opeens toch potentie te zien in low waist broeken??? Maar ik kan me nog zo goed herinneren hoe kut het is als je gaat zitten ik ben helemaal in de war.

2 likes

Luister ik kan alleen maar denken met een low waist aan dat gevoel dat als je zit dat je een soort wind tegen je onder rug/bilspleet aan voelt en dan twijfelt of je bilspleet zichtbaar is of niet. Normaal ben ik van fashion before function maar als ik hier aan denk no thanks :joy::joy:

10 likes

Omg ja dat je zo die achterkant van die broek naar halverwege je bilspleet voelt schuiven :sob::sob:

3 likes

Voor het pillen kun je een scheerapparaat kopen (die van Philips is echt goed).
Dat uitlubberen hoort er wel een beetje bij denk ik.

1 like

Wat is de stof? Want ik heb een katoenen vest dat ik al regelmatig heb gewassen in de machine en dat blijdt mooi, is ook wat zwaarder. Wol/kasjmieren vestjes was ik bijna niet (heb er ook altijd een tshirt onder aan), hang ik op om te verluchten en indien nodig scheer ik het bij met zo’n cheerapparaatje.

Als het synthetische stoffen zijn lijkt het me iets moeilijker te voorkomen dat het uitzakt/lelijk wordt of gaat pillen.

1 like

Gewoon een trui erop? Wit of blauw bijvoorbeeld.

4 likes

Jaaa dat dacht ik ook! Maar dat lichte in de broek is niet echt wit maar meer crème dus dan lijkt het een beetje te vloeken ofzo?! Morgen even een blauwe trui erop proberen! Dankjewel!

3 likes

Oh dit is echt heel slim want het is een mega dun stofje!

2 likes

Groene trui kan misschien ook wel, of misschien nog een blauw spijkerjack over een blauwe trui? Maar ik hoop toch op een beetje zon morgen. Wel heel gaaf deze broek!

3 likes

Heeft iemand een goeie tip voor wat dunnere sweat pants?
Ik loop meestal ih weekend in zulke broeken, maar meestal vrij dikke stof. Nu met warmer weer niet zo handig. Kon vroeger in winkels ook wel een slag dunner vinden maar nog niet echt tegen gekomen.

1 like

H&M!

3 likes

Sister Jane heeft wel leuke dingen vind ik! Aan je beschrijving te horen ben ik vooral fan van de eerste:

Dit laatste model is flatterend voor jouw model (ik ben ook klein met een hangbuikje), ze hebben het ook nog in andere kleuren/prints.

2 likes

Wat leuk dat je nog met mij meedenkt! Ik heb gister nog een aantal jurkjes binnen gekregen en deze stond mij het mooiste. Heel eerlijk niet meteen wat ik voor ogen had maar blij dat ik iets heb !

22 likes

Mooi!

2 likes

Ik zoek een denim gilet zonder knopen of rits.
Een model zoals dit maar dan (blauw) denim. Weet iemand iets?

3 likes

https://www.stradivarius.com/nl/gilet-met-combi-borduursel-l07631201

Deze van stradivarius?

3 likes

Maar dan zonder motief. Vergeten erbij te zetten. Toch bedankt!

3 likes

Ipv inlegkruisjes: er bestaan van die anti-zweet okselpads, ik ken een man die ze gebruikt en ik denk dat ze breder zijn dan inlegkruisjes

3 likes

Een shirtje eronder! Dus eentje met mouwen, alleen je moet echt goed zoeken dat je een shirtje hebt wat er goed onder past en dat kan wel even lastig zijn.

3 likes