Modetopic #3

Die plakkers werken bij mij heel goed. Kan bij sommige zonnebrillen echt niet zonder.

3 likes

Ah top en heb jij gewoon die van bol.com of nog specifieke aanraders?

Nee geen idee meer, heb ze echt jaren geleden gekocht en zitten als een huis. Volgens mij toen van AliExpress maar denk eigenlijk dat ze allemaal hetzelfde zijn. Zelf had ik de zwarte gekocht, omdat al mijn brillen zwart zijn, vond ik toch net minder opvallend dan de transparante en je ziet ze dus echt niet zitten.

2 likes

Ik heb best veel kleding van dit merk en de kwaliteit is goed.

Prachtige set dit!

2 likes

Ik heb hier al vaker gedeeld dat ik het echt moeilijk vindt om mezelf te kleden, maar nu ik ook nog eens moeder ben geworden + de zwangerschaps kilo’s er nog aan zitten is het echt om te janken.

Ik weet niet wat ik leuk vind, wat goed staat, wat stijlvol is maar niet truttig, wat basic is maar niet saai :face_exhaling: iemand tips om je stijl weer een beetje te vinden?

3 likes

Deze video’s van Asia Jackson daarover vond ik erg informatief!

10 likes

Ik vind haar ook heel leuk, worstelde met het veranderen van haar lichaam na zwangerschap (ik niet, ik heb gewoon een opgeblazen buik :tired_face:) en heeft haar eigen stijl weer gevonden

3 likes

Haha “signature style” en dan is er niks onderscheidends aan de outfits die ze in de thumbnail zet 🫢

4 likes

Jaa heel veel van deze basic capsule wardrobe aesthetic achtige dingen staan alleen leuk als je mega knap en slank bent volgens mij. Het is ook altijd zwart wit beige denim. Ik heb wat meer kleur en pasvorm nodig wil het leuk zijn in ieder geval.

5 likes

Hoe vinden jullie de maten bij COS vallen? Ik zag een leuk rokje op afound, dus kan het niet passen.

1 like

Afhankelijk van het item vind ik het op maat/ietsje groter vallen, maar ze hebben best wel wat ruimere/lossere silhouetten in het algemeen denk ik

4 likes

Thanks! Zit een beetje tussen twee maten in, dus dan probeer ik de kleinere.

2 likes

Ik vind het alleen jammer dat veel capsule style videos altijd enorm basic zijn (beige trenchcoat, zwarte loafers, witte sneakers, zwart of grijze pantalon, witte blouse etc.), met als spannend items een bretonse trui of bijvoorbeeld één item met dierenprint.

11 likes

Ik volg iemand op insta die hier veel over post maar zij zegt ook; je kan helemaal zelf bepalen hoe kleurrijk het wordt. Het hoeft niet allemaal sad beige.
En ook aantal stukken 40 of 80 bij wijze van. Of meer wat jij wil. Daar bestaan geen harde regels voor.
Maar ging er meer om; koop wat bewuster, met ih achterhoofd; hoe te combineren etc

1 like

Welke stoffen (behalve linnen) zijn fijn voor lange, luchtige broeken in de zomer? Ik zoek broeken voor verschillende gelegenheden: voor op kantoor, maar ook voor een feestje of festival.

Viscose is veelgebruikt.

2 likes

Deze broek koop ik al een aantal jaar (ze hebben hem ook steeds weer) in verschillende kleuren omdat het kan op een warme dag naar kantoor maar ook gewoon casual met een cropped top

Normaal kan ik niet zo goed tegen synthetische stofjes maar deze mix (viscose en linnen) vind ik echt prima!

5 likes

Maar dit zijn toch ook natuurlijke materialen? Viscose niet helemaal natuurlijk maar ik zou het zelf niet als synthetisch zien.

4 likes

Is ie dan na een jaar steeds kapot?

7 likes

Na 392482 gekleurde broeken gepast te hebben, toch maar eens vragen. Hebben mensen nou zo’n goede kwaliteit dat je geen randjes ondergoed meer ziet, of dragen jullie speciaal ondergoed onder deze broeken?
Ik heb bijvoorbeeld net deze gepast, zat heel mooi, maar je ziet de vorm van de zakken aan de voorkant en beetje doorschijnend met randjes aan de achterkant. Heb ook geen trek in dat corrigerende ondergoed. Wat een struggle :weary:

2 likes