Je kan er ook sporttape of fysiotape in plakken aan de binnenkant. Dat doe ik weleens bij shirtjes waarbij het labeltje prikt. Beetje tape erover en je voelt niks meer.
Wauw dit is echt briljant
Het lijkt op oilily vind ik. Misschien kan je daarmee verder zoeken?
Ik zoek een zwart rokje met een broekje eronder. Eigenlijk een soort tennisrokje, maar dan wel eentje zonder logo oid. Skorts vind ik helaas niet mooi, want die achterkant vind ik vaak een beetje raar zitten.
Ik heb zo eentje van asos vorig jaar
Misschien kom je via hier verder?
https://www.zara.com/nl/en/skort-with-tied-belt-p02298262.html?v1=362383432&v2=2353279
Ik heb deze vorig jaar bij zara gekocht en vind m echt superchill
Oysho heeft die ook veel! Heb er ook een en echt ideaal in de zomer op de fiets ofzo.
Missh een rare vraag maar hoe kan je zo een vestje het beste combineren? Ik heb zoiets (zelfde kleur/patroon) en hoewel ik het op zichzelf een leuk item vind, past het vaak net niet.
Met een licht shirt/broek wordt het een wat vormeloos (?) geheel. Met zwart staat het ook raar. Maar nog even los van kleuren combo, staat het ook vreemd met iets met korte mouwen en tegelijk ook met lange mouwen!?
Kortom, het ligt dan vrij lang ongebruikt in de kast maar: het is een beige vest hoe moeilijk is het !? Zou je denken… iemand hier tips?
Ik denk dat ik ook iets met een lage hals moet dragen. Voel me echt een dork dat ik hier niks mee kan sos
En alleen een mooie bralette eronder?
Ja dit of een dun hemdje en dan de knoopjes helemaal dicht.
Dank jullie wel allemaal voor het meedenken! Zelfs met inspiratie foto’s
Heb zeker goeie tips!!
Heeft iemand wel eens besteld bij bonprix? Is dat wat? Ik word op insta echt gespamd. Dan zie ik ineens best leuke zomerjurkjes. Vervolgens kijk ik op de website en krijg ik spontaan neckerman vibes.
Ja, is prima! Heb daar m’n winterjas besteld, ook door advertenties en nog steeds blij mee. Vind het verder vrij degelijk haha, maar de jas is top!
Ik heb er vorig jaar 3 jurkjes gekocht, een overslag jurk en twee strandjurkjes ook door de advertenties. Vind het heel erg prima qua kwaliteit, maar je moet wel door heel veel meuk heen scrollen.
Ik vind alles van dat merk wel erg ruim vallen, maar is een paar jaar terug dat ik daar iets kocht
Weet iemand hoe New Balance valt, kun je je eigen maat nemen?
Dat ligt aan het model, ik moet meestal een grotere maat hebben. Om welk model gaat het?
Ben ik nog niet helemaal uit! 9060 of 530 denk ik… net welke op voorraad is want heb ze snel nodig
Ik heb de 530 een half maatje groter.