Modetopic #3

Ahh dankjewel voor je uitgebreide uitleg! Ik heb ook wel eens gegoogeld en testjes gedaan, maar ik vind het echt lastig om bij mezelf te zien (net als goud of zilver, echt geen idee welke kleur en wat ik in m’n aderen terugzie voor tinten :joy: )

1 like

Ja zeker! Ze heet Hellen en is een hartstikke enthousiaste lieve vrouw. Ben al vaak mee geweest met vriendinnen die dan gingen en elke keer is het echt een feestje positieve energie.

Zodra ik m’n rijbewijs heb ga ik met m’n moeder, die krijgt ze dan cadeau.

En haar insta:

5 likes

Ik ben zelf in januari in Lapland geweest en was op heel veel voorbereid, maar bij ons was het helemaal niet zo koud haha.
Ik had wel thermoleggings en shirts gekocht bij Lidl en daar overheen mn skibroek en -jas. Einde van de week kon ik alleen mn legging + spijkerbroek + jas aan doen.

Wij gingen veel activiteiten doen en dan krijg je van daar een speciaal pak en eventueel ook schoenen. Ik had snowboots van de anwb gekocht, maar deze waren niet waterdicht dus mocht ik van de organisatie schoenen voor de hele week lenen.

1 like

En @maan_zon een vriendin van mij is hier ook geweest (meerdere keren, voor zichzelf en daarna met iedereen die ze meesleepte ;)) en was ook echt enthousiast over haar

2 likes

Oh echt! Wat leuk haha! Leuk dat anderen dat ook zo ervaarden!

3 likes

Nog even een vraagje want ik denk dat jij de heattech legging van Uniqlo hebt. Maar is deze een beetje dik van stof? Ik las namelijk in de reviews dat ze dun zijn van stof. En ik zoek dus een wat dikkere stof omdat ik er ook boodschappen enzo in wil kunnen doen. Hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is haha. Hij moet dus niet doorschijnen.

2 likes

Dam ga ik voor eem heattech legging ipv merino wol. Scheelt 80 euro :rofl: Ga snowboots halen van de decathlon en de rest komt goed. Dankjewel en @Pythagoras ook!

3 likes

Ik ga morgen gelijk even voor je kijken. Hij voelt dun aan volgens mij maar schijnt geloof ik niet door dus ga het voor je testen!

2 likes

Aah wat lief! Dankjewel!

Ik heb ooit ook zo’n analyse gedaan en of het nou het geld waard was weet ik niet haha. Maar op zich dacht ik dus altijd een soft summer type te zijn, maar zij vond me duidelijk spring. Ik vind t lastig omdat ik zowel koele als warme dingen heb, maar ik heb mezelf in de clear/bright spring hoek geplaatst nu haha. Dat ik nu ook wel dacht; geen idee waarom ik soft summer dacht want de meeste kleuren daarvan staan me totaal niet.

Hier zijn ook echt hele facebook communities voor met heftige discussies over methoden en wat iemand dan is, heb hier jaren geleden veel te veel tijd aan gespendeerd :sweat_smile:

2 likes

Ik heb twee heattech leggings, een normale dunne die erg doorschijnt (maar wel heel lekker zit), en een ‘extra warm’ die veel dikker is en niet doorschijnt!

1 like

Met die extra warme kun je dus zonder dat mensen je ondergoed zien naar buiten? En is die extra warm heel erg warm? Want het is gewoon een chill legging voor thuis maar wil, net als de rest van Nederland, de verwarming lager zetten.

Edit: en hoe valt de extra warm? Groot of klein?

Ja met de extra warme wel, de normale legging vind ik wel te doorschijnend voor buiten. De extra warme vind ik niet té warm, maar ik zou hem wel te dik vinden om onder een broek aan te doen. Ik gebruik de leggings (en bijbehorende shirts) als pyama want heb het altijd koud :sweat_smile:
Edit: de extra warme vind ik een beetje kort vallen, heb maat 36/38 en heb een M, ik ben 1.65 meter en hij valt net boven mn enkels

2 likes

Bedankt voor alle info! Dan wordt het de extra warme. Want wil hem niet onder een broek gaan dragen. Ik zit meestal op maat 40 dus dan ga ik voor een L. Nogmaals bedankt!

1 like

Hoop dat hij gaat bevallen! Wilde nog even toevoegen dat hij niet super strak zit, hij valt vrij los. Misschien kun je nog even bij reviews kijken naar hoe hij valt bij anderen voor de zekerheid

2 likes

Dankjewel! Ik zal nog eens even kijken! Maar ik ben 1.76 en denk dat M dan veel te kort gaat zijn

1 like

Weekday? https://www.weekday.com/en_eur/women/hoodies-sweatshirts/product.super-oversized-sweatshirt-grey.1101415001.html

3 likes

@kali Ja wilde ik net zeggen! Ik heb er jaren geleden meerdere bij Weekday gekocht voor tijdens het sporten, die bleven allemaal prima, ook na 100 keer wassen. Vorig jaar heb ik een nieuwe gekocht, die is suuuuper lekker zacht van binnen en nog een stuk warmer. Ik ga even kijken of ik hem kan vinden.

Edit: deze is het, dus deze is wat warmer met een fleece binnenkant. → https://www.weekday.com/en_eur/women/hoodies-sweatshirts/product.essence-standard-sweatshirt-blue.1042456003.html

3 likes

Colourful standard?

1 like

Ik heb deze, ook van weekday. Net ander model. Heb hem in 4 kleuren :slight_smile:
https://m.zalando.nl/weekday-huge-cropped-sweater-web21j002-a11.html

3 likes